oh ik zie dat we op 2 topics kletsen haha ik ben nog een augustus nod-er dus blijf wel hier ja dit is zoooo verslavend. maar ik hoop dat je vanavond en anders morgenochten positief test ofzo ga anders langs de HA
Hee kim, ik zie dat je uit Eindhoven komt!! Gezellig! Ik vind dat Eindhoven wel weer aangevuld mag worden met nieuwe beebjes! Heb trouwens even teruggelezen, en o zo herkenbaar die ruzietjes! Ik ben ook zo onredelijk , ruzie zoeken om helemaal niets, tja, dat is voor de meeste mannen wel 's teveel, ook voor die van mij!
ja ik ben ook bij 2 topis bezig. komt omdat ik er ook een beetje tussenin sta aangezien het niet doorzet grrr. ja ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar wat er uit gaat komen. ik laat het jullie in elk geval meteen weten! hoe is het bij jou? al tekenen van de duivels?
@Jade1980 ja ik kom uit het altijd gezellige eindhoven! jij ook dan? nou ik was echt onredelijk, echt een MONSTER. ik krijg het hem ook niet uitgelegd dat ik er op dat moment niks aan kan doen, dat zijn die hormonen...
Ha ha! Ik schaam me daarna altijd een beetje! Ik woon sinds een half jaartje officieel in Eindhoven! (Daarvoor al een jaar onofficieel )
nou kim ik merk nog niks van de duivels maar ik voel me wel anders dan anders helaas kun je daar niet op vertrouwen he en heb de vraag al gesteld of pijnlijke borsten er ECHT bij moeten horen maar gelukkig niet. Want zag het al aan me neus voorbij gaan. me temp steeg gister ook inene van 36.9 naar 37.2 maar vanmorgen naar 36.7 gezakt dus ik weet het echt niet
Meiden, heel veel sterkte vandaag!! Ik duim voor jullie! Ik ga nu ff gezellig naar een vriendinnetje (haar kleine is jarig)! Even wat anders doen, anders zit ik tot ik ongi wordt achter de comp
nou jackie, ik heb helemaaaal geen last van mijn borsten. mijnmoeder vraagt dat ook elke dag. misschien werkt elk vrouwenlichaam wel anders. ik heb wel enorme buikpijn, en pijn 'van binnen' dat heb ik vd week ook al uitgelegd. ik ben ook nauwer want ik krijg me tampon er bijna niet in (sorry voor de details) weet niet of dat er iets mee te maken heeft. verder om de zoveel minuten naar de wc, en vlagen vanmisselijkheid en duizeligheid. maar goed ben pas anderhalve week beter na een voedselvergiftiging dus dat kan het ook zijn.... we w8 maar weer af. ik wordt er gek van elke maand hahaha
ja dat kan ik me voorstellen maar als je zekerheid wilt waarom ga je dan niet ff langs de HA om bloed te prikken ik zit ook om de haverklap op de plee maar ik kan ook niks van bruinverlies vinden gewoon nikkes nakkes nada Heb zaterdag twee CB test gekocht en zou wel willen proberen maar denk dat het zinloos is lang leve het moto geduld is een schone zaak bahbah
ja jackie geduld is een schone zaak, die ik NIET bezit! ik heb zaterdag ook een test gedaan maar die was toch echt negatief. ik wist het ook wel ergens in mijn achterhoofd maar ja, die hoop doet leven. ik ga niet naar de HA want ik zie hier meiden schrijven die al een week overtijd zijn. dus het is allemaal mogelijk en ik w8 zo lang mogelijk. ik test morgen nog een keer en anders ga ik aan het eind vd week wel even langs. alleen denk ik dat het toch gaat doorzetten, heb zo'n buikpijn!
Pfff, ik voel nu ook druk op mijn onderbuik... temp. vanochtend was 37,1C maar dat zegt helemaal niets. Ik heb weinig hoop deze maand. Ik heb ook geen symptomen eigenlijk.
oh laatste loodjes ook voor jou jingels. ik voel me alleen anders en met vlagen misselijk maar verder ook niets eigenlijk zou je met de innesteling gewoon standaard of misselijk moeten zijn ofzo dat je het gewoon al weet w88 bleeeeeeeeeeh
ha overblijvers van augustus.... ik kom ff een kijkje nemen bij jullie, tis hier wel heeeeel spannend zeg!!! Hoop dat jullie je niet komen melden bij september, tis daar al zo vol dat voor dat het september wordt de 100 pagina's volgetyped zijn... en dat jullie kunnen verhuizen naar het zwangere gedeelte. suc6 met afw8en.... !!!!!!!!!!!!!!!
hoi dames, ik ga jullie hier ook verlaten mijn ongie is vandaag echt doorgebroken, De dames die nog w88 veel succes en hoop voor jullie dat het raak is!!!! groetjes
Haaai, daar ben ik weer even, nog steeds geen rood te zien! Dus ooowowww wat spannend! Maar ik voel me rustiger dan voor mijn NOD. Ik had een nega-test 1 dag voor NOD dus ik ging er echt vanuit dat ik ongie ging worden. Ben het normaal keurig op tijd. Maar zondag wel vanaf 's middags buikpijn gehad, maar er gebeurde helemaal niks! Sinds gisteravond laat tot nu geen pijn meer, maar ook verder voel ik niks. Ik wacht nog even met de 2e test, want misschien valt er weer (nog) niks te zien en dan baal ik weer opnieuw. @Kimkivits. we gaan geloof ik gelijk op qua dagen overtijd niet waar? Ik leef met je mee!!!! (en met de rest natuurlijk ook) Groetjes Jessica
Spannend Jessica, je bent altijd zo op tijd, zou het dan deze maand raak zijn, ik hoop het zo voor je. Wanneer ga je weer testen? Je hcg vermeerderd zich om de 3 dagen, morgen of overmorgen zou je dan misschien wel een positieve test kunnen hebben Ik duim voor je en voor alle anderen die binnenkort kunnen gaan testen. Degene die ongi zijn geworden, sterkte en hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
Hier ook nog steeds niks! Ik durf nog niet te testen...na het stoppen met de pil zijn we nl. meteen voor het echie gegaan. Ik durf gewoon niet te hopen dat het in één keer raak zou zijn bij ons. Voordat ik aan de pil ging was ik superregelmatig altijd, ben er vanuit gegaan dat dat zo zou doorgaan na het stoppen...maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet! Toch? Oee...stiekem vind ik wel spannend natuurlijk...
@zorra, ik denk dat ik morgenochtend weer test. Mijn vriend wil graag dat ik het nu doe, hij kan niet wachten. Wat hem betreft pies ik op 10 tests totdat ie wat laat zien! hi hi Jij mag trouwens al bijna voor de echo. Leuk zeg! Laat je weten hoe het was? @Jetje75, ooow voor jou ook spannend zeg. Zou wel te gek zijn, meteen raak! Ik hoop het voor je. Groetjes Jessica