Ik verwachtte ze vandaag eigenlijk, mijn temp was vanmorgen zo naar beneden gedonderd Maar tot nu toe niets te zien. Als ze dan moeten komen laat ze dan opschieten dan kunnen we verder met de onderzoeken, en op dag 13 vanb de cyclus naar de gyn voor een test. #-o
Kijk eens naar mijn banner, kan het nog niet helemaal geloven . Vanmorgen getest en binnen no time twee strepen. Toen nog een test van clear bleu gedaan en ja die gaf ook positief. Pffff wie knijpt me, ik geloof dat ik naar mei mama's verhuis. Alle wachtenden succes!!!! Erica
Gefeliciteerd Erica!! Kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk voelt, maar die streepjes die liegen niet!
Bedankt allemaal voor de leuke berichtjes. Natasja wat vervelend voor je, het leek zo de goede kant op te gaan.
hoi ook ik verlaat deze topic, had nochtans een goed gevoel. Had al een paar dagen scheutjes in de zij,voelde aan als eisprong... Deze morgen druppel bloed en ongi rug maar nog geen buikpijn. ' Erica;SUPER, PROFICIAT met je zwangerschap,geniet ervan alle anderen succes
Hallo allemaal! Hier ben ik weer even om te updaten! Bijlezen lukt mij al lang niet meer, maar ik zag dat er weer een hele boel zwangere bij zijn: Van harte gefeliciteerd allemaal! Terese, wat een omslag ineens! Veel succes met je werk! * Mijn HA is nu terug en ik ben vrij, dus vanmorgen gebelt voor een afspraak. Die heb ik donderdagmorgen. Alleen vroeg ik om een bloedtest en daar reageerden ze echt raar op. Ze vertelde me dat ik thuis ook kan testen. Tuurlijk weet ik dat, maar ik wil nu een bloedtest! Ze vertelde me dat ik dat donderdag dan maar moest bespreken met de dokter. Dat zal ik dan ook zeker doen! Jullie horen van me
jeetje terese nou gelukkig staan jullie er samen achter heel veel succes met je werk en we horen het wel weer als je er klaar voor bent XXX