NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Erica: van harte mied, geniet er maar lekker van..........heerlijk voor jullie.

Natas: balen meid, nu hopen dat hier bij blijft en je toch straks posi test.

JEssica: zolang er niets doorzet, gewoon later nog eens ff een testje ertegen aan gooien.

Alle andere meiden heel veel succes in alle stadia waar jullie je in bevinden......

Twinny

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Pfff, ik vind het wel spannend. Vanochtend was mijn temp nog 37, 1C. Dus ik heb nog hoop. Ik heb mijzelf voorgenomen niet eerder dan zaterdag te testen. Iedereen die nog in de wachtkamer zit, succes!!

3. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Natasja... neeeee! Dat mag niet!!! Hoe is het nu? Heeft het doorgezet? Hoop het ECHT niet!

Erica, proficiat!!!

Jingles, Spannend hoor!! *draait duimen blauw*

Flyke, kom maar gezellig naar september hoor... wel jammer weer...

Bloemie, :confused: ik zie nu jou cyclusrijtje pas... mèn wat heb jij een geduld zeg... is dit de eerste keer dat je naar de HA gaat? Pfff... ik had daar al veel eerder aangeklopt denk ik, met zo'n onregelmatige hoop ellende... sterkte hoor meis... dit is niet niks!

Ik hang al gezellig in september... heb er nu niet veel problemen meer mee... eerste dag was ik echt helemaal van slag... mocht gelukkig bij vriendlief uithuilen. Hij zit er ook wel mee, maar is gelukkig de nuchtere van ons twee... want als hij ook telkens van slag zou zijn, zouden we allebei op den duur doordraaien...
    Heb nu 2 dagen hevige buikpijnen gehad en zelfs rugpijn... gelukkig stond ik vanmorgen op met minder tot bijna geen buik- of rugpijn en het bloedverlies lijkt al een heel stuk minder... maar de dag is nog niet om, kan nog alle kanten op...
    Hopelijk is het vanavond echt wel een heel stuk minder, want ik moet naar Pilates en dan heb ik geen zin in buikpijn en hevig bloedverlies (ook al gebruik ik tampons)

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Terese, ik vind het heel goed van je dat je deze beslissing genomen hebt waar je helemaal achter staat. Als je het gevoel hebt dat je er nog niet klaar voor bent, dan moet je er idd nog niet aan beginnen. Heel veel succes met de voortzetting van je carrriere, en ongetwijfelt kom ik je hier weer tegen.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Erica: O wat een geweldig nieuws, van harte!!! Het klonk allemaal ook zo positief en nu is het dus echt positief ;)

@Bloemie: Fijn dat je donderdag bij je HA terecht, een bloedtest lijkt me een logische onderzoeksmethode, om iig uit te sluiten dat je zwanger bent voordat de HA met behandeling begint. Mss. word je ook wel doorgestuurd naar gyn. Maar gelukkig dat je er deze week terecht kan!

@Natasja:Ik hoop zo voor je dat het bruinverlies ophoudt en dat je toch nog een positieve test in handen zal hebben. Het ging allemaal zo goed en anders dan anders, ik duim echt voor je dat het toch goed is!!! Hoe was je temp. eigenlijk vanmorgen?

@Terese:Wat een omslag ineens, hadden jullie het vantevoren dan niet goed doordacht of jullie echt voor een kindje wilde gaan? :( iig veel succes met je carriere en misschien zien we je nog een keer wanneer je er wel aan toe bent.

@Jingels:Het blijft spannend zeg, zaterdag ga je dus testen (als je niet eerder in de verleiding word gebracht, hihihi) Ik ga voor je duimen dat het positief zal zijn!

@Jessica:Ja morgen gelukkig mn echo, ben echt benieuwd. Maar het voelt allemaal wel goed. Flink last van zw. schaps kwaaltjes. Ik vertel jullie zeker hoe het is geweest! Voor jou ook heel spannend deze dagen! Succes met wachten.

Alle andere meiden heel veel succes!

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ook ik kan door naar september.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen voor degene die ongi zijn :(

Nou ik ben dus nog niet ongesteld en de menstruatie kwalen zijn weg, ik heb geen buikpijk mijn meer, geen rugpijn enz.. :confused:
    vandaag was het bruin ook maar weinig en net bij inwendige check alleen cremige afscheiding.. ook is mijn baarmoedermond nog steeds hard.. ik heb altijd een zachte als ik bruin verlies heb..

Heb pijn in mijn linker borst en verder niks eigenlijk..
    zucht.... kan het ooit eens normaal gaan hahahaha

mijn temp was vanmorgen (ik tempte uit nieuwsgierigheid, de rest van de maand niet gedaan deze keer..) 36.8..

Afwachten maar weer!

Vanavond ga ik naar een concert (spannend.. ben genezend straatangsklantje...) van pearl jam, dus morgen ben ik doof hahahaha.. kent iemand ze nog ;)

groetjes

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    OOOO wat klinkt dat goed Natas, ga je morgen testen???? Ik heb echt het gevoel dat het raak bij je is! Blijft dus nog spannend! En die cremige afscheiding, komt me erg bekend voor ;) Die pijn in je borst ook ;)

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    O Natasja het blijft spannend voor je zeg!!! Ik hoop echt dat het toch raak is.
    @Jingels ook voor jou draaien mijn duimen volop.
    Zorra succes morgen, genietse!!!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee ik wacht nog een paar daagjes.
    Die afscheiding, ja cremige.. een beetje camel kleur? hihihi

11. birgit

birgit Lid

17 aug 2006
    19
    0
    0
    Ik ben vamdaag toch ongesteld geworden......
    Was 2 dagen over tijd dus ik had echt goede hoop.
    Volgende maand hopelijk meer geluk.
    We gaan op voor ronde 3

12. las

las Lid

13 mrt 2006
    65
    0
    0
    barendrecht
    jammer birgit,

Zal volgende maand nog harder duimen.
    Veel succes

groetjes las

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik blijf een soort elastiek-achtige trekkerigheden in mijn gehele onderbuik houden ( geen idee hoe ik het anders moet omschrijven), ook in mijn lies.
    Ik ga morgenochtend temperaturen , ben heel benieuwd. Het kan nog beide kanten op. De dames die nog in onzekerheid zitten, het is fijn te lezen dat we elkaar zo steunen. En de dames die al zekerheid hebben tot in september, of bij het zwangeren-topic.

14. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Hier nog steeds geen :evil: :evil: .......

:(:

15. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben na 2 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Gisteravond er nog een test tegenaan gegooid, maar die was negatief. Helemaal teleurgesteld natuurijk, maar aan de andere kant, ik voelde me ook helemaal niet zwanger, al vanaf zaterdag niet. Dus de test loog niet ....

Was zelfs een beetje opgelucht toen het vandaag begon door te zetten, gewoon geen twijfels meer en vol goede moed aan de nieuwe ronde. Was al bang dat ik naar de dokter moest bloedprikken en daar ben ik PANISCH voor!!!

@Erica, proficiat met je zwangerschap!!
    @Natasja, ik duim voor je dat het raak is
    @Jetje25 wanneer ga je testen?????
    @zorra, bedankt voor je meeleven!!!
    @de rest, succes met wachten, zie jullie hopelijk niet terug in september.

xx Jessica

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou dames vanmorgen kwamen bij mij :evil: :evil:
    zoals ik al verwachtte had ik gister avond al wat rozig :cry: dus ik ga op naar de volgende maand

degene die nog wachten veeeeel succes
    ik ben een paar dagen op vakantie dus lees dinsdag wel weer bij
    doeidoei

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    goedemorgen meiden,

sorry dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten. maar ik heb slecht nieuws. mijn ongie heeft toch doorgezet :(

ik werd het maandagavond INEENS, alsof de sluis zich had geopend. ik baal echt als een stekker en was gisteren even niet te genieten hahaha. moest ook tot 9 uur naar school dus heb geentijd gehad voor een berichtje.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje wat zijn er weer veel ongi geworden, wat balen zeg! Birgit, Jessica, Kimkivits en Jackie heel veel succes in de volgende ronde, hopelijk hebben jullie dan meer geluk, ga jezelf maar lekker verwennen met allemaal lekkere dingetjes!

Jingels, dat trekkerige gevoel kan heel goed een zw. schaps symptoom zijn, zelf heb ik dat niet gehad maar wel veel gelezen, een soort spierpijn achtige trekkerig gevoel. Spannend!

Hoe is het vandaag Natasja, al getest????

19. Nieke

Nieke Lid

11 aug 2006
    77
    0
    0
    jeetje ik had echt goede hoop

dat trekkerige gevoel had ik wel
    heb ik eigenlijk nog steeds.

allemaal kleine steekjes in de onderbuik en het lijkt ook een beetje op spierpijn

succes allemaal

20. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Ohoh, vanochtend een beetje bruin...denk dat de :evil: :evil: nu op de loer liggen...

Deel Deze Pagina