Er zijn er inderdaad ineens veel ongi geworden........meiden, nieuwe ronde nieuwe kansen!!! Gewoon gezellig verder klussen met z'n tweetjes...
Dag dames, ik wil iedereen die hier nog in de wacht zit heel veel succes wensen!! En de dames die toch nog ongi zijn geworden: Heel veel succes in de volgende ronde.
Nog steeds niks te zien... Ik weet niet hoe lang ik de spanning nog aankan. Heb al vanaf de vermoedelijke eisprong steken/kramp in mijn buik (linksonder, heel soms ook rechts)...
Natas, hoe was het concert? En hoe is het verder met je? (je houdt het wel spannend ) Liefs An :flower:
Wanner ga je testen? Gefeliciteerd met je huwelijk. Heb je een leuke trouwdag gehad? Niet zo mooi weer denk ik. Groetjes Mariska
Nou ladies, ik blijf die steekjes houden, ik heb zo ook al vanaf mijn eisprong en het komt en gaat met vlagen. De ongi- duivels zijn er nog niet. Ik wacht het maar af.
Hooi meiden! Het concert was helemaal geweldig... super.. zwijmel.. eddy was leuk hihihi Helaas ben ik vanmiddag ongesteld geworden. was te verwachten aangezien mijn temp 36,5 was.. verder niet echt doorgezet.. afscheiding terug naar bruin, maar dat zal wel niet lang meer duren voor de sluizen open gaan.. geen tijd om te treuren (heb ik van de week al gedaan) ik ga de dokter bellen en ronde 14 in! dikke kus voor het meeleven! groetjes
Neeeeee Natas, het klonk allemaal zo goed!!! Is het echt je ongi??? Wat verschrikkelijk rot voor je zeg! Ik hoop echt dat de gyn. je verder kan helpen en dat er snel duidelijkheid komt waarom het niet lukt!
@Natasja: dit is echt balen. Het klonk allemaal zo hoopvol. Veel succes in de volgende ronde. @Jingels: voor jou is het ook spannend. Ik zal voor je duimen . Wat zegt je gevoel? Groetjes Mariska
@ Mariska, ik heb het gevoel dat het beiden kanten op kan. Ik test in ieder geval niet eerder dan zaterdag.
Gedver Natas, ik hield het hier al een beetje in de gaten, omdat het zo hoopvol klonk allemaal. Goed van je dat je naar de huisarts gaat. Een hele dikke kus en knuffel van mij, Liefs
he Natasja. dacht echt dat het nu goed zat bij jou. echt jammer. hoop dat de huisarts kan helpen. liefs chantal.
Jammer Natasja, had het erg voor je gehoopt dat het goed zat. Helaas. Hopelijk kan de dokter je verder helpen. tot in September! Groetjes Jessica
Hey Natasja, wat een teleurstelling! *knuffel* succes verder Ik kom net bij de HA vandaan en ben gelukkig erg serieus genomen. Mijn bloed wordt nu op een aantal dingen ondezocht , waaronder ook op HCG. Dan heb ik daar in ieder geval duidelijkheid over. ( dinsdag) Ook moet ik naar de gyn. voor een gync.-echo. Ik kan hier pas over 3 weken terecht. Om te kijken wat er mis is met mij. Die duiveltjes komen maar niet.....zo wordt ik natuurlijk nooit zwanger! En nog een vraagje: Is zo'n gyn.-echo altijd inwendig? Groetjes