Dit was inderdaad de 3e cyclus na het stoppen met de pil. Ik ben een enorme bofkont en heb ontzettend veel geluk gehad.
Heeeee Jingels, super!!!! Gefeliciteerd, maar kon bijna niet anders, aantal dagen overtijd en een licht 2e streepje!! Ga er maar lekker van genieten
Jingels gefeliciteerd Oja, ik ben ook zwanger! 6 weken geleden heb ik een MK gehad en ben nu opnieuw zwanger. waarschijnlijk heb ik wel een late eisprong gehad en ben ik nog maar 5 weken zwanger... Over 2 weken zou ik langer zwanger zijn als bij de MK en dan ga ik ook wel bellen met de HA enzo. Tis gewoon nog zo onzeker. Nog even 2 weken gewoon doorademen en dan kunnen we gaan geniet! Groetjes Simone
He Simalex, goed nieuws. Als je bij je VK aangeeft dat je ongerust bent door die vorige MK mag je misschien wel wat eerder voor een echo komen. In ieder geval gefeliciteerd en hopelijk kunnen jullie er snel wat meer van genieten!
hoi meiden O jingels en Simalex wat ontzettend leuk en spannend. Van harte hoor en geniet maar lekker van al het prille geluk.......... Verder blijft hier natuurlijk nog spannend voor de testers van morgen,, pppffff........... grtjs Twinny
Gefeliciteerd meis! Ik begrijp je onzekerheid, maar probeer wat te ontspannen. ( makkelijker gezegd als gedaan ) Ik duim voor jullie! * Ik heb net de HA gebelt en ze had nog niet alle uitslagen! Heel vaag... , maar ik moest toch daar heen voor een andere klacht. Dus dan zag ze me zo wel?! Moet dit positief zijn of negatief? Ze had ook op andere dingen getest en daar kreeg ik wel het bericht van dat het goed was! Ik moet nog 2 uur wachten....brr....ik weet het niet hoor!
@Bloemie:Je bent nu waarschijnlijk bij de HA, ik hoop dat het allemaal meevalt. (mocht je er nog niet zijn, veel succes strakjes) Erg spannend hoor, ik hoop dat je ons snel laat weten hoe het is geweest.
Bedankt voor het mee leven.... Ik ben net terug en ben nog niets wijzer! Schijnbaar wordt het dus echt in gedeeltes onderzocht, want over het HCG hormoon hadden ze echt nog geen uitslag Gelukkig was mijn schilklier wel goed . Die hadden ze wel al onderzocht. Morgenochtend maar weer even bellen! Wat een toestanden allemaal! ( en ik vrees dat dit nog maar het begin is van de molen..)
@Bloemie: He wat balen dat je nou nog niks wijzer bent, kan je morgen dan voor je hcg uitslag bellen? Heeft de HA je wel verteld wat er allemaal dan nog meer onderzocht word als er geen hcg in je bloed gevonden word? Of word je dan doorverwezen naar de gyn?
@zorra: Ik heb al een sfspraak staan voor een gyn.-echo. Dus er de dokter heeft wel al verder gedacht, gelukkig. Maar stiekum hoop ik natuurlijk nog gewoon dat ik die afspraak kan annuleren, omdat ik toch zwanger ben! ( HCG test ze alleen voor mijn goemoedsrust, zij denkt dat het te maken heeft met mijn onr. cyclus )
@Bloemie: Misschien kan die gyn. echo wel blijven staan, dat ze er een zw. schaps echo van maken Ik hoop het zo voor je!!
Nou....ik weet nu eindelijk dat ik dus echt niet zwanger ben! Maar nog steeds geen duiveltjes! Nu maar wachten op de echo! Pffff....ik ben er ff klaar mee!