Hai dames, ElviraR Ik zag je op dit onderwerp en was onwijs benieuwd of je al iets wist van je bezoek aan de paragnost??? IK behoor eigenlijk nog tot de NOD Juli maar ik leef zo met jullie mee dat ik even kwam langswippen.... liefs Nina
Hoi Nina, ik hoop ook voor jou dat je nooit meer dan een gast zult worden op dit topic. Blijf lekker in NOD juli en dan naar het zwanger forum hè
Natasja; doe je nu helemaal geen test meer? Je hoort toch wel vaker dat vrouwen ongi worden tijdens eerste maanden zwangerschap. Waardoor ben jij er zo 100 % van overtuigd dat je niet meer zwanger bent? Ik hoop op een wonder voor je...
Hey Elvier, Nee ik denk dat ik geen test meer doen. ik heb helemaal geen zwangerschaps temperatuur. zit al 3 dagen op 36,5.. als het niet gaat stijgen dan doe ik niks. mocht het weer omhoog gaan dan zie ik wel. Dit is echt voorbij
Mijn temp is wel laag, maar de duivels zijn nog ver te zoeken. Laat ze nu maar komen hoor, dan kan ik weer opnieuw beginnen.
ja voor de zekerheid heb ik dat wel gedaan.. en wil ik dit deze ronde ook nog doen, aangezien ik niet weet of dit invloed gaat hebben op mijn cyclus! groetjes
jeetje Natasja. jammer dat het zo gelopen is. zo'n goed gevoel de positieve test en dan dat. ik loop een beetje achter merk ik, maar wilde je toch even een hart onder de riem steken. ik heb ook een keer een hele vroege miskraam gehad en vond het heel jammer, maar dacht later wel, van kennelijk is het wel bevrucht geweest. er gebeurt in ieder geval wat. voor jou, Elvira en alle anderen: ik duim voor jullie voor deze ronde! ennu moeite met klussen met het warme weer wat ik me helemaal kan voorstellen: zet de van erop nee serieus morgen wordt het al weer normaler weer gelukkig.
Ik zelf heb nog geen NOD maar ik wil jullie een hart onder de riem steken allemaal veel succes. Piglet
Hai elvira, Ik dacht dat je dan normale frequentie moest toepassen maar ga nu toch weer twijfelen..misschien weten de verloskundige van dit forum hier wel het antwood op! kus nina
Nou ja, we zien wel. Ga die vraag ook niet bij een verloskundige stellen, het is immers niet onderzocht...
Hoi Allemaal, Mijn lichaam heeft de NOD voor Juli maar overgeslagen dus kom ik nu maar in Augustus kijken. 2 Augustus is mijn NOD. Ben nu ook begonnen met tempen, en benieuwd hoe dat nu gaat. Voor alle andere die ook al in augustus zitten: veel succes deze maand met klussen en wie weet wordt dit onze maand!! Groetjes
nee helder bloedverlies is dag 1 ik heb nu ook bruinverlies. en weet van de vorige 3 rondes dat dit wel dagen aan kan houen voordat het doorzet. succes x bengel
Mijn Nod is ook in Augustus,ben gisteren ongi geworden bij een cyclus van 36 dagen.Dus volgende keer ergens tussen 36 en 42 dagen
Hallo dames, Kom me hier maar melden. Mijn eerste ronde duurde 35 dagen (nadat ik van Implanon af was) en ben vandaag voor het eerst ongesteld. Als ik nu weer 35 erbij tel, kom ik dus ook in augustus uit. Eens kijken hoe mijn cyclus nu uitpakt. Mijn tempkaartje was vorige maand een chaos. Ik hoop dat het nu wat duidelijker wordt. Groetjes, Josien