Nou, ik doe geen testen meer, alleen maar de ene telerustelling na de ander gehad en de enige positieve test die ik gehad heb eindigde nog dezelfde dag in mijn ongi, dus ik test pas als ik 100% zeker weet dat ik zwanger ben, een maand na mijn NOD of zo.
de laatste keer was zeven dagen overtijd en ik zou dan toch maar gaan testen dus ik stond al klaar met mijn bekertje en toen zag ik al dat ik ongestled was geworden liefs samantha
hoi Britt, wilde even zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind. Hopelijk slaap je vanvavond goed, en voel je je gauw weer wat beter! Groetjes Jess
Hoi Ikkes welkom hoor!!! Persoonlijk zou ik ook pas testen na mijn nod. Afgelopen ronde was mijn eerste ronde, had geen idee hoe lang mijn cyclus zou zijn. Heb toen ergens rond 35 dagen een test gedaan. Was dus negatief en uiteindelijk duurde mijn cyclus 41 dagen. Aan de andere kant was ik niet teleurgesteld met de test. De duidelijkheid vond ik ook wel fijn. Ik doe mezelf dus geen beloftes. W.s. test ik niet voor dag 40. @Samantha wat zal jij die laatste keer dan enorm gebaald hebben zeg. Erica
@ Samantha Bekijk net pas je banner goed Ik dacht hoe kan die nou een dochter hebben die al 19 is??? Maar je was het dus zelf. Erica
Ja maar toch niet meteen een van 19!! Ik werk met pubers, vindt ze geweldig maar wil toch graag beginnen met een baby hoor hihi.
Oeps dat stond er raar, bedoel natuurlijk niet dat ik jou een puber vindt!!!!!!!!!!!!! Sorry bedoelde ik echt niet, dacht alleen even hoe het zou zijn als ik direct nu al zo een puber als op mijn werk zou hebben!!
hallo meiden, hier ben ik weer eens na een lange tijd actief te zijn geweest op het forum, heb wel af en toe wat een gelezen maar voor al het stukje bevalling en dat kan er af en toe best spannend aan toe gaan hoor hihii. wat ik me nou afvroeg he, heb een beetje een raar gevoel in mn buik weet niet wat het is maar nou heb ik even naar de calculator gekeken en er staat bij dat het vandaag dan mn innesteldag nou moeten zijn, kan je dat voelen dan, heb echt werkelijk geen idee, dacht meer dat het me eisprong zou kunnen zijn, komen we weer met de vage vrouwen klachten, waar we niks van snappen, vraag me af of we dat ooit zullen doen. Maar goed dwaal weer lekker af. Herkend iemand dit ondanks dit hier de nod stukkie is?? Hoor het wel, Sorry heb niets bijgelezen dus weet nog even niet wat de stand van zaken zijn hier maar daaar ben ik snel genoeg van op de hoogte denk ik. Liefs deesje