NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi Bloemie!

Hoe weet je dan nu zeker dat je niet zwanger bent? Ben je alsnog ongie geworden, of heb je weer een uitslag binnen van een test???

Wat moet het voor jou ongelofelijk moeilijk zijn zeg! Ik kan me voorstellen dat je het echt even helemaal hebt gehad! Ik hoop dat de echo een beetje duidelijkheid geeft!

Héééél veel sterkte en geluk toegewenst!

2. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hoi Vissie!

Ik heb de uitslag van het bloedonderzoek binnen. Dus vandaar mijn bericht.
    Ik zou liegen als ik je vertelde dat ik het niet moeilijk vindt, maar alles is nog mogelijk en verder ben ik een gezonde jonge vrouw. Dus we zien wel wat er gaat gebeuren. Ik heb alleen het gevoel dat je leven stil staat en ik wil zo graag verder! Bergrijp je? Maar er zijn veel ergere dingen op de wereld en ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb om het allemaal te laten onderzoeken!

Liefs bloemie

3. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Lieve Bloemie, ik kan me heel goed voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt. Elke keer de onzekerheid of je nu wel/niet zwanger bent, nu daar dan eindelijk duidelijkheid over, maar toch nog steeds onzekerheid wat er nu dan aan de hand is. Misschien dat ze je menstruatie straks op gaan wekken met medicatie en dan kan je hopelijk snel verder met het verwezenlijken van jullie wens. Heel veel sterkte, en laat je ons weten hoe het bij de gyn. is geweest?

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Ohw, oké vandaar... Maar waarom komen die * :evil: :evil: *dan niet.... ???
    Je hebt gelijk dat je blij mag zijn dat je de mogelijkheid hebt het te onderzoeken, maar daarom mag je er wel flink van balen hoor!
    Dat wat je zegt over dat je leven stilstaat dat kan ik me helemaal voorstellen... Je probeert al je toekomstplannen er op af te stemmen maar daar kun je niet mee verder voordat... Ik heb dat nu al een beetje, wij maken ieder jaar wel een mooie verre reis, maar ik kan nu gewoon nog niks boeken, voor mijn gevoel is dat ook even voorbij... Maar zolang er niks gebeurd kan dat juist wel!? Het is moeilijk uit te leggen, maar ik begrijp wat je bedoeld. Overigens hoor je mij helemaal niet klagen hoor, we zijn nog maar sinds juli bezig... dus dat is peanuts.

Nogmaals veel sterkte en hou ons op de hoogte!

5. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    bloemie
    vanuit hier wensen we je heel veel succes
    jeetje wat een onzekerheid
    ik hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven en hopelijk is het positief
    en kan je eindelijk een beetje weer in de toekomst kijken zonder onzeker te zijn over hoe en wat

voor de gene die zwanger zijn gefeliciteerd
    alle die ongi zijn geworden succes in volgende ronde

gr maria

6. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    hetzelfde!!!!

7. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hallo Meiden,

ik wilde nog ff wat van me laten horen. Ze zijn er nog steeds niet :evil: :evil: !! volgende week naar de gyn. Spannend hoor.

8. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Hmmm wat blijft het verwarrend allemaal Bloemie!

Bij mij zijn de :evil: :evil: vandaag (na 75 dagen...) gekomen. Ben toch wel weer erg verdrietig, want ik was er inmiddels zeker van dat ik 'gewoon' een cyclus had overgeslagen en had dus weer volop hoop. Maar kop op, ik kan in elk geval weer verder! Ga nu dus naar oktober met mijn NOD.

9. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Nou ze zijn er eindelijk!!!!! Ik snap er niet veel van, maar we kunnen weer even verder!

Gelukkig ziet het er bij jou goed uit minipi, nu kan dit topic eindelijk worden afgesloten! Ik ben er ook echt klaar mee! Op naar oktober dan maar! [-o<

10. Terese

Terese Fanatiek lid

Zo hehe, eindelijk!!! En hoeveel dagen duurde het nu, Bloemie??

11. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hoi Terese,

56 dagen helaas....weer niets van te begrijpen...

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    das weer lang bloemie is daar nou niks aan te doen ...

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Pfff, Bloemie en Minipi, wat een engelengeduld moeten jullie hebben....Niet dat je veel anders kunt doen dan wachten...

Maar gelukkig kunnen jullie nu weer verder. Bloemie, ga je nu nog wel naar de gyn??? Ik zou het toch maar doen hoor!

Ik zie jullie wel in oktober...! Ik hoop zo, dat het voor jullie raak is. Wacht ik nog wel een maandje hoor! Ik ben ook nog maar net begonnen dusss, ik heb iets meer geduld over...

14. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    :oops: wat lief vissie, maar je hoeft echt niet te wachten hoor voor mij.. ;) Ik ga natuurlijk toch gewoon naar de gyn, want er zit gewoon iets niet helemaal lekker bij mij. Ik ga me wel steeds meer zorgen maken hoor....... Mijn tante kwam namelijk ook al op haar 28e in de overgang en het is erfelijk. Dus het zit wel wat in de familie. Vrijdag heb ik meer duidelijkheid, hoop ik. En dan kunnen ze misschien nog snel ingrijpen, want er is een eisprong!

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Oef! Op je 28e in de overgang! Dat is erg... kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt! Maar het hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk! We gaan er gewoon vanuit dat je gewoon pech hebt, en dat je nu wel lang genoeg hebt gewacht.

Gelukkig is er een ei-sprong, dat is tenminste iets. Wanneer moet je naar de gyn?

16. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    bloemie
    we wensen je veel succes bij de gyn
    en het is inderdaad mogelijk dat je vroeg in de overgang kan komen
    maar we hopen dat dat voor jou nog heel veel jaren mag uitgesteld worden

we denken aan je

veel liefs maria

17. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Het is erg fijn dat jullie zo mee leven. Dat houd je en beetje op de been! Ik kan het verder bij niemand kwijt. Ik wil eerst zelf weten hoe of wat en dan wil ik het aan mijn naaste vertellen dat we proberen zwanger te worden.

Morgen ochtend heb ik de afspraak. Daarna weer een gesprek met mijn huisarts over de uitslag.

Groetjes

18. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    heel veel succes we denken aan je
    en duimen de blaren op de vingers

gr maria

19. Terese

Terese Fanatiek lid

Meissie, denk er niet teveel over na. Laat het over je heen komen.

Sterkte bij de gyn ;)

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    En Bloemie?

Ben je al wat wijzer geworden??? Hoe was het bij de gyn???

Share This Page