Hey Vissie! Jij zit nu in de leukste periode! Veel plezier! Goed je best doen. Ik ben ietsje wijzer geworden. Er waren veel eitjes te zien = een goed teken! Maar waarom ik nou zo'n onregelmatige cyclus heb, weet ik nog niet. Ik had verwacht een geprek te hebben met de gyn., maar het was alleen een echo en die moet ik dan volgende week weer bespreken met mijn HA. Dus aan de ene kant wel een gerustelling dat alles daar van binnen goed zit, maar nog steeds geen duidelijkheid. Ik heb nog wel een betje gedult over.... Groetjes
Ja, het is erg gezellig onder de lakens hihi! Maar gelukkig waren er eitjes te zien! Dat is zeker positief! Ja ik kan me voorstellen dat je hoopt, dat het ineens allemaal duidelijk en helder is, maar ja helaas werkt het zo niet. Wanneer moet je dan naar de HA? Vreemd dat je niet meteen bij de gyn mag blijven? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar klinkt wel vreemd. Jij hebt wel kasten vol met geduld zeg (vast een heel groot huis ) D'r zit ook weinig anders op natuurlijk. Liefs,
augustus is inmiddels veeeer achter ons, dus ik ga deze op slot doen, klets gezellig mee bij September, Oktober of misschien moet je zelfs November al aanmaken! groetjes