NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus zich nu gaat ontwikkelen. Ik voelde vandaag (dacht ik) mijn ei, maar ik weet het niet zeker. Ben er steeds maar bang voor dat mijn lichaam spelletjes met me speelt. In ieder geval hebben we (ondanks het plakkerige weer) toch wel flink kunnen klussen. Van mijn temp-kaartje kan ik echter helemaal niets maken... Vraag me af of ik echt zo raar in elkaar steek?!?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    thnxx

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Twinny, spannend vandaag. Ik ga verderop lezen hoe het geweest is...

Neia, welkom en succes!!!

Jingels, klusse!!!!

Loeki, zo schiet het idd wel op ;)

Me2, met Loeki eens... gewoon aan de gang!

Jeetje Stientje, extra veel succes voor jullie!!!

Pip ook welkom en zet em op!!!

Belle, neem een extra chocolaatje.. ;)

Avalon, duimen dus voor jou!!!

Nina, ik hoop dat MMM je bespaard blijft!!!

Ooievaar, vroeg me al af waar je bleef ;) (ik bedoel omdat ik wist dat je naar augustis bent gegaan) Hopelijk blijft het hierbij...

Twinny, spannend dus!!! Fijn dat het niet meer dan twee eitjes zijn! Duimen dus!!!

Britt, wat enorm rot meid, Ik kan me voorstellen dat je echt heel erg verdrietig bent. maar welkom en succes!!!

Ikkes, ook welkom en zet em op!!!

Happydeesje, geen idee of dat kan...

Josien, nou succes en w egaan hard duimen!!!

Zo en ik ben bijgelezen!!! Jongens wat hebben jullie wat afgekletst.... :D

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Nou hier is het klusseizoen begonnen. Vandaag erg last van mijn buik gehad en ik krigj tot tegenstelling van wat ik eerder zei steeds meer afscheiding door de weken heen. Vandaag was hij rekbaar... Dus we gaan maar eens extra fanatiek aan de slag... ;) Als dat al kan...

5. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Dames, ik ben een paar dagen weg, tot vrijdag.

7. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    het is nu gelukkig niet zo warm weer meer dus klussen is nu ook wat fijner als je dat zou moeten doen eerdaags.einde van de week is het ongeveer 25 graden heeeeeeeerlijk.
    gr esther

8. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Hoi allemaal,

Ik meld me toch maar even vanuit het juli-topic in het augustus-topic. De :evil: :evil: zijn gisteren gekomen....Balen....
    Ik moet nu een maandje wachten, want mijn mannetje gaat zaterdag voor vijf weken weg voor zijn werk!! Bah...allemaal niet leuk... :cry:

Ik wens jullie allemaal echt heel veel geluk in augustus...dat er maar veel zwanger mogen worden!!
    Liefs,
    Corine
    PS: ik blijf jullie volgen hoor!

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Welkom Corine, dat is echt balen dat je man zo lang weg gaat!!! Je ziet hem in die 5 weken dan helemaal niet? Zou ik echt moeilijk vinden als mn vriend zo lang weg zou gaan, vind het al erg als hij 3 dagen op cursus moet :oops: Heel veel suc6 deze 5 weken!!!

Loeki: Ga je iets leuks doen? We zien je aan het einde van de week/ het weekeinde je wel weer verschijnen :D

Tigger: Veel suc6 met klussen!!! Zo te horen is je ei in aantocht :D
    Moons: Wij hebben voor de eisprong ook gewoon doorgeklust, ik voel mn ei niet dus voor de zekerheid bij dag 7 van de cyclus begonnen :D

Happydeesje: Welkom hier, ik zou niet weten of je het kan voelen dat het eitje zich innestelt :(
    Josien: Ik denk dat veel vrouwenlichamen raar in elkaar steken :) Als ik zo hier op het forum lees zijn er veel die niks snappen van hun lichaam, mijzelf inclusief :D

Alle anderen, welkom, succes met klussen/wachten/testen.......!!!

10. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Ik zie hem idd 5 weken niet... :cry: Hij gaat naar Mayotte, een klein eilandje naast Zuid-Afrika...Maar goed, ik denk altijd maar: dan hebben we dat voor zeker een jaar weer gehad! :)

11. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Welkom Corine, balen zeg dat je man weg moet, dat is nooit leuk, maar als hij in de klusperiode afwezig is is helemaal kl*ten. Kon hij maar even een beetje in een potje doen, dat was makkelijk.

We zijn gisteravond begonnen met klussen, en hopen het in ieder geval om de dag vol te houden tot na de klusperiode.

Het is hier alweer lekker warm. Straks even naar de supermarkt en vanmiddag lekker zwemmen.

Liefs Moons

12. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

vandaag weer een warme dag. Heb middagdienst, dus moet straks in hitte nog op pad...........

Heb geloof ik beetje last van mijn hormonen :oops: .....nog 1 dagje spuiten en hopelijk morgen duidelijkheid over wanneer de inseminatie is......

Heb gister in iedergeval duidelijk afgesproken dat dit voorlopig de laatste ronde is tot na de vakantie. Dat wordt dan dus afwachten wanneer de ongi vanzelf weer eens komt, hihi. Mijn cyclus is namelijk ook zeer onregelmatig, varieerend van 30 tot 63 dagen...........
    Na het stoppen met de pil, 8 jaar geleden was ik zelfs 10 maanden niet meer ongi geworden!!
    Ach, dus ergens ook wel blij met hormoontjes.......

Iedereen alvast een fijne dag.........

grtjs
    Twinny

13. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Corine, wat balen zeg. Elke maand is weer lang wachten, maar jij moet nu dubbel zo lang... en dan kan je nog niet eens lekker bij je mannetje uitrazen daarover.
    Nou, hopen maar dat jullie daarna zo blij zijn elkaar weer te zien dat jullie spontaan zwanger worden :) :)

14. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Corine: Mayotte, nog nooit van gehoord, maar het zal er vast en zeker mooi zijn!!! Heeft hij familie daar wonen? Of moet hij daar voor zn werk zijn? Had je maar een koeriersdienst voor sperma he, hihihi. Hopelijk gaan de 5 weken snel om!!

Ik wilde vanmiddag wel graag naar het strandje gaan, maar weet eigenlijk niet hoe ik dat in mn eentje kan doen. Ze hebben geen kluisjes en ik zit dus een beetje met wie er dan op mn spullen past als ik met mn dochtertje van 3 in het water ga. Hoe doen jullie dit??? Ik heb niet zo'n koker om mn spullen in te doen en om mn nek te hangen, misschien andere ideeen???

15. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    twinny, ik duim voor je, hopelijk snel duidelijkheid (en raak!)

16. Pip

Pip Actief lid

Jun 15, 2006
    141
    0
    0
    @moons: hallo! Ben jaloers op je: ik zou ook wel lekker willen gaan zwemmen/zonnen vanmiddag.....

@corine: dubbel balen voor je zeg. Niet gezellig dat je kerel zo lang weg is, en jammer van de gemiste kans komende weken. Ga jij nog wel iets leuks doen de komende weken?

17. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Hij gaat voor zijn werk.... jammerlijk.... het is inderdaad wel errug lang wachten zo..
    Maar, als hij weer terug komt is dat waarschijnlijk precies de klusperiode voor de septemberronde, dus dat moet goed komen...haha...

Ik ga wel leuke dingen doen, ik heb namelijk vakantie (onderwijs he? :) ). Ik ga eerst lekker een weekje naar mijn ouders, die wonen niet in de buurt, lekker oude vrienden en familie opzoeken! :D

18. Pip

Pip Actief lid

Jun 15, 2006
    141
    0
    0
    Corine, geniet lekker van je vrije dagen (wat een geluk deze zomer voor alle onderwijskrachten....!), en dan kun je er in september weer helemaal uitgerust tegenaan :) Ontspanning kan alleen maar goed doen...

19. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Corine: O dat is al lekker dat je iig van die 5 weken al 1 week van huis weg bent, dan gaat de tijd ook wat sneller. Je hebt iig al wat leuke dingen gepland, en als je man terug is: meteen bespringen :D

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Hoelang heb je vakantie corine, kun je niet ff bij hem langs "wippen"....

Britt

Share This Page