hoi meiden Simalex: vrvelend voor jullie. Hoop dat je steun vindt bij het verwerken en sterkte en succes met de volgende ronde. Geef jezelf maar zoveel tijd als je nodig hebt......... grtjs Twinny
Ach jeetje Simone wat naar om je hier weer te moeten verwelkomen. Uit ervaring weet ik hoe verdrietig een miskraam is en ik kan alleen maar zeggen dat jij zelf het beste kan aanvoelen of je er al aan toe bent om het opnieuw te proberen. Lichamelijk gezien hoef je niet te wachten, maar of je het al emotioneel aan kan dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet bepalen. Heel veel sterkte.
Pff jongens, ik was rond 11 uur misselijk en het zakte af. Maar nu krijg ik weer ineens een vlaag van misselijkheid over me heen. Moet echt op mijn ademhaling letten en vooral niet aan eten denken...
Midaaag... Welkom voor deen die hier aanbeland zijn, Simalex, wat verdrietig! Sterkte en zet hem op de komende tijd...
hoi meiden, Ben ik ook weer eens, ik wacht weer op mijn nod die valt op 08-08. Hopen dat het voor het einde van mij vakantie nog lukt. Voor iedereen heel veel succes, want er zitten weer aardig wat mensen in spanning lees ik. Extra knuffel voor simalex, heel veel sterkte!!
Mona, wat lijkt dat idd een eind weg. Maar dat dacht ik ook toen ik aan de nieuwe ronde begon.. En zit alweer op de helft.. Zet em op!
Ladies ik heb geen goed gevoel over augustus voor mijzelf, hoewel sonja en mijn poppemieke iets anders zeggen..... vreemd he
Hi There, Ik ben de schrik van het plotselinge bezoek van de duivels ben ik nu wel weer een beetje voorbij...maar goed ik baal er wel van dat het niet raak is! En ik heb mijn klusschema er even naast gehouden...eisprong was omstreeks 12/7 en wij hebben op 9/7 en 14/7 geklust dussssssssss tja net de periode dat we minder gelust hadden maar goed...nieuwe ronde...nieuwe kansen... Dus ik ga er nu een beetje vanuit dat mijn gem. cyclus tussen de 31 en 35 dgn zit, dus hou ik het op 33...maar voor de allerlaatste keer gaan we echt proberen om de dag te klussen...en anders ga ik over op Ovu.test...
Hoi Silla, Snap helemaal wat je bedoelt, zit nu ook weer op dag 2..... Nog 12 dagen en dan kunnen we er weer voor gaan! De eerste 2 weken gaan nog wel maar om dan te wachten tot de NOD dat is tamelijk stressy. Heb vandaag mn eerste pendel ontvangen en zo te zien duurt het nog wel even....... maar ja je weet per slot van rekening maar nooit!!!! We blijven uiteraard wel gewoon doorklussen!!
Precies je weet maar nooit?! Ach ja we gaan er gewoon weer voor en uiteindelijk.........kunnen we ons melden bij "ZWANGER" melden hihihhii
Hallo hallo dames, Volgens mij mijn ei achter de rug, maar in tegenstelling tot de vorige ronde heb ik absoluut niet het gevoel zwanger te zijn. Het was enorm warm om te klussen, al hebben we het wel vier keer kunnen proberen. Ik ben benieuwd of het ondanks mijn slechte gevoel misschien toch raak zou kunnen zijn. @ alle dames: SUCCES! Groetjes, Josien
Hmmm... eigenlijk vind ik dat het bijna niet meer kan missen: mijn buikje is toch wat voller. Anders dan anders. En mijn vriend vind dat mijn borsten gegroeid zijn. Zelf voel ik steeds een soort druk, daar waar mijn baarmoeder zit. Sinds een dag of 2 moeite met mijn stoelgang en veel gas. En vandaag een aantal keren in vlagen licht misselijk geweest. Net als nu. Mijn lichaam moet me wel heel erg foppen nu. Maar ik denk haast zeker dat het raak is!
@ terese, ik hoop het echt voor je! Zou echt een mooi kadootje zijn toch!!! Duim voor je!! Liefs Liesbeth
Hihi, ja het is dat ik hier andere verhalen lees en dat ik onzeker word, maar mijn gevoel zegt toch echt anders. Oeehhhh, waren er nu maar 5 dagen voorbij!