Leuk zo'n druk topic! Ik ben er even een paar dagen tussen uit geweest met de tent. Was erg leuk, maar niet geklust. De tentjes stonden iets te dicht op elkaar,,, Was niet echt erg, want als het goed is had ik mijn ei al gehad. ( maar je weet maar nooit ) Ik had wel heel wat bij te lezen. Ik hoop echt voor iedereen dat de warmte ons iets moois gaat brengen deze maand! Misschien zijn we nu wel extra vruchtbaar.. Ik zie hier zo veel meiden die al zo lang bezig zijn, jullie verdienen het gewoon!
Nou Bloemie, ik hoop dat je gelijk krijgt. Zie helaas op andere topics ook verdacht veel ongi's misschien gaat klussen met dit warme weer toch iets minder goed of zijn er niet zoveel zwemmertjes. Het "Ik ben zwanger" forum is ook verdacht leeg de afgelopen week, misschien de vakantie?
Goedenmorgen meiden Mijn lief en ik gaan dadelijk naar Ziekenhuis voor de inseminatie. Mijn temp. was vanmorgen erg laag en heb beetje ongi gevoel. Hoop dus dat me ei niet lang op me laat wachten.............. Hoe lang leven die mannezaadjes eigenlijk?? Duimen jullie beetje voor ons? grtjs Twinny
nou mijn dag komt steeds dichter bij en begin al te wachte op de duveltjes,het is z,n vewarring,ik zou vandaag anders een test bij de huisarts doen,maar heb gezegt dat ik het weekend toch afwacht,de gene die mijn verhaal al gelezen hadden weten wat ik met verwarring bedoel (effe in kort)ik was dus gewoon aan de pil werd de vorige stop week 3 dagen over tyd heel iets ongie,toen weer de pil en deze stopweek dus helemaal niet,nu komt het 8 juli dus in de strip van de pil werd ik dus ongie,en nu zegt mijn verlosk dat is de vrouw van mijn ha van rek dan van af 8 juli kijken wat er nu komt! nou dat is het,ik heb dus al 4 kindjes en heb nu ook een dubbel gevoel aan de ene kant vind ik een terleurstelling dus erg jammer,aan de andere kant 5 of 6 is ook best zwaar,ik heb dus al een tweeling gebaart vandaar!! nou julie hebben hier niet zo veel aan,maar wil het van me af schrijven!
Welkom nieuwelingen; hopelijk biedt augustus betere kansen. Ik had het gevoel dat ik mijn ei al voorbij had laten gaan rond terugkomst van vakantie, toen er weinig van het vrijen gekomen was. Maar de afgelopen week heb ik ineens redelijk wat vruchtbaar slijm gehad volgens mij dus dat biedt weer hoop Maar ik sluit me bij Josien aan, tot nu toe heb over deze ronde een veel minder goed gevoel dan de afgelopen 2 keer; wie weet helpt het me er minder mee bezig te zijn. Gisteren trouwens op kraamvisite geweest bij vrienden; HET KRIEBELT ZO!!!
Schrijf maar lekker van je af Maluno, ja 6 kids is wel meer dan een hand vol lijkt me, leuk als je het op kunt brengen hoor, maar toch...ik heb zelf het geluk uit een gezin met 4 kids te komen, maar moet er zelf eigenlijk niet aan denken zoveel koters. Succes er mee Twinny, zet hem op hè, heel erg veel succes. Fijn dat je temp daalt op de dag van de (mogelijke) ovulatie. Ik heb dat zelf ook en dat is wel erg fijn om te weten. Toitoitoi.
Twinny succes!!!! Ik duim voor je! Maluno, hier kun je je verhaal altijd kwijt! Minipi, spannend, afwachten dus... Hoop het voor je!
Hoe gaat het met jou Tigger, heb je goed kunnen klussen de afgelopen dagen? Ben heerlijk 3 dagen weg geweest, bij vrienden in Denemarken hun nieuwe huis bekijken. Van klussen komt er dan neits natuurlijk, maar mijn ei is gelukkig al geweest, nu is het wachten...
Ja, heb wel kunnen klussen... Lijstje hebben? Nee, gekheid.. Deze week maandagavond, gisterenochtend, gisterenavond... Haha... Was overigens niet eens echt geplant, ik ben gewoon niet houden sinds ik gestopt ben met de pil. Ga Hubby vanavond ook nog even prikkelen... En morgen en zaterdag en zondag... en.. en... en... Nee gekheid... Maar we gaan gewoon gezellig door.. We hebben vorige week ook flink geklust, ik kan er niets aan doen. Hubby wordt al moe van me geloof ik...
hoi meiden We zijn weer terug van ff klussen bij de gynaecoloog......... Deze keer verliep de inseminatie gelukkig iets vlotter dan de vorige keer, toen kwamen ze niet goed door mijn baarmoederhals!! Nu maar hopen dat mijn ei vandaag of morgen nog ff springt en dan maar weer afwachten!! grtjs Twinny
raar weer mn lichaam, nog 5 dagen te gaan en heb nu ineens oud bloed (getver niet echt smakkelijk sorry). Snap er niks meer van, zou de er nu al aankomen dan, want voel verder eiglijk helemaal niks en normaal heb ik echt behoorlijke buikpijn, wat moet ik hier nou weer mee???
@ Happydeesje, wat vreemd!!, misschien toch innesteling? zou kunnen, zolang je geen heel veel helder bloed hebt is er nog hoop toch? Verder geen namen onthouden, meiden die rond hun nod zitten, ik duim heel hard mee hoor. en meiden die in de mmm zitten veel succes bij de terugplaatsing of insiminatie. Welkom nieuwe meiden, en meiden die toch ongi zijn geworden, succes in deze ronde. We verhuizen straks allemaal naar het zwanger forum. Mijn ei is volgens mijn banner pas maandag of dinsdag, maar had gisteren de hele dag steekjes in mijn linker liesstreek. zou hij dan nu al komen? is wel aardig vroeg. Geen slijm, maar baarmoedermond zit heel hoog, kan hem bijna niet voelen, dat heb je toch ook rond de eisprong? Gelukkig hebben we eergisteravond wel geklust, en vanavond zal ik mijn ventje ook weer verleiden. Zo kunnen we hem in iedergeval niet missen. Het is trouwens wel plakkerdeplak hoor met dit weer, maar alles voor een goed doel. Liefs Moons
Hoi hoi Meiden, Dit is nog maar mijn tweede ronde en gekeken naar de eerste maand en de cyclus die erbij hoorde was gisteren mijn eisprong. Nou volgens de ovulatietesten, die ik overigens echt niet snap, was ik niet/minder vruchtbaar. Maar goed, afgelopen woensdag was die test wel iets donkerder dan normaal. Maar nog wel een beetje lichter dan de referentiestreep. We hebben flink wat afgeklust. Maandag, woensdag en gisteren. Je zou toch zeggen dat het niet beter kan! Nou ja, afwachten dan! Heeft het nu nog wel nut dan om verder te gaan met klussen? Ik hoop snel wat reacties te horen van ervaren maar ook de minder ervaren meiden hier! THANKS! Dikke kus, Bianca. Ps. Wat zijn nou toch die pendels waar iedereen het over heeft??????
Bianca666, succes met wachten Twinny, op de dag van je ovulatie daalt je temp om de volgende dag te stijgen. ZAg je kaartje ook in het temp-topic, zie er goed uit hoor, die gaat vast springen vandaag.Deze daling heeft echter niet iedereen