Loeki, moet stiekem wel lachen om je onderschrift.. Het is niet grappig, maar ik vind hem briljant gevonden...
Dank je Tigger, ben heel benieuwd welk getal ik er deze maand aan toe ga voegen. Hoop niets meer, maar mijn gevoel zegt me dat ik weer op moet voor de volgende ronde.
Hallootje, Ik kom jullie ook weer vergezellen in de Augustus NOD's helaas maar het is niet anders! veel succes allemaal!
ja dat klopt maar had vanmorgen oud bloed een klein beetje dus daarom snap ik het niet, vandaar de tampon test
Dat had ik ook Deesje! afgelopen maandag, beetje bruinig op mijn wc papiertje. Was een heel klein beetje. Komende maandag is mijn NOD....
Hé dames even een vraagje, ik was de afgelopen dagen in Denemarken en daar kreeg ik deze folder onder ogen. Nu heb ik zelf een NEE/NEE-sticker op de deur dus ik zie nooit folders, maar hebben we in Nederland ook dat de zwangerschapstesten bij de supermarkt in de aanbieding zijn en dan bijna paginagroot in de folder staan, of mis ik die aanbiedingen iedere maand?
wordt spannend dus!! Vraag me af of een innesteling 5 dagen voor je nod kanzijn, kan het bijna nergens terug vinden namelijk. Ach reken nergens op kan het alleen maar mee vallen.
Nope, ik heb zoiets in ieder geval hier nog nooit gezien, Loeki. Geweldig onderschrift heb je trouwens
Ik was ook ZO verbaasd dat het daar zo in de folders staat, of zijn wij Nederlanders zo preuts. 39 DKK is ongerveer 5 euro voor wie het weten wil.
Damn, volgens mij staat mijn ei op springen ofzo, ben me toch een partij naar... Kan dat??? Getverdegetver... Onwijze buikpijn en een nare misselijkheid...
@ Happydeesje: Spannend zeg! Pffff...en dan maar wachten he! Hopelijk is het de innestelling. @Maluno: Dat was vast een hele verrassing? Sterkte deze dagen met het wachten. @ Twinny: Dat zijn goede berichten wat betreft je ei....ik ga voor je duimen! @Loeki: Wat leuk die folder! Hier nog nooit gezien. Ik weet wel dat ze daar veel verder zijn dan ons. Ze hebben veel beter regelingen rond de zwangerschap en voor de borstvoeding. Kunnen we hier nog wat van leren. ik baal op het moment een beetje, want volgens mij duurt mijn periode weer wat langer dit keer. Vandaag had ik wat slijm en we hebben niet echt ons best gedaan de laatste dagen....ach...we zien wel.