Misschien komt het ook door de warmte tigger? Ik voel nooit iets. Ik heb wel vaak hoofdpijn een paar dagen voor ik ongi wordt. Ook een beetje vreemd.
nou ik ken julie namen nog niet allemaal,maar wens ook julie heel veel succes en sterkte!en julie dankje. alleen nog even een vraagje!hoe veel dagen voor je nod zou een test pos kunnen zijn als er wat zit natuulijk! gr mij
Als ik heel eerlijk ben zou ik niet testen voor je NOD, je wordt zo vaak teleurgesteld of in onzekerheid gebracht. Mocht je toch willen testen, doe dit dan NIET met digitale testen, want die zijn voor je NOD toch altijd negatief.
Vraagje: hebben jullie ook wel eens wat last van jullie borsten tijdens de eisprong? Ik weet niet precis of mijn eisprong nu is, maar ik heb iets zwaardere borsten en wat steekjes in m'n buik en ik vroeg me af of dit de ovulatie zou kunnen zijn.
Het kan je gewoon een onnodige teleurstelling besparen, ik heb al zo vaak negatief getest dat ik echt pas ga testen als ik en 99% zeker van ben dat het positief is, want ik kan echt geen nega test meer hebben.
weet iemand hier antwoord op: ik heb via ovulatietest afgelopen woensdag mijn ei gehad, nu heb ik vandaag zo`n krampen in mijn (lijkt) baarmoeder, net boven mijn lies aan de linkerkant. kan dit innesteling zijn of zou het iets anders zijn?
Nee dat kan geen innesteling zijn 2 dagen na je eisprong. Die vind 5 tot 10 dagen na je ei pas plaats.
JA, ik was daar wel heel blij mee, ik had maandag en dinsdag een positieve test en woensdag weer een negatieve
dat dat zo lang kon duren wist ik ook niet, wat fijn dat dit forum er toch is, zo kom je nog eens wat te weten