Daar zijn we weer, vandaag is het rood geworden! Dus ik meld mij hier mijn nod valt op ehm.. ik geloof 5 of 6 augustus!
gisteren zijn de gearriveerd dus kom ik hier gezellig meekletsen. Mijn nieuwe nod is 8 augustus.... even wachten totdat de weer zijn verdwenen en dan weer flink aan de klus ik duim voor iedereen in deze nieuwe ronde!!!!
Hallo! Mijn NOD is 5 augustus. Vandaag ongie geworden...na 2 dagen overtijd, ronde 2. Succes allemaal!
mijn NOD valt ergens in augustus, aangezien ik erg onregelmatig ongi ben weet ik het ook niet zeker maar ik ga er maar van uit van 5 augustus dus ook afwachten
hoi mijn NOD was uitgerekend voor 13 juli (vorige cyclus 28 dagen) Vanacht totaal onverwacht de aangekomen. Ik had de vorige weken wel de symptomen van aankomende maar had nooit gedacht dat die nu al zouden komen. Mijn cyclus is nu plots een stuk korter? Ik moet mijn cyclusbanner nog wijzigen maar met welke cyclus moet ik nu rekening houden voor berekening volgende NOD? alvast bedankt vr jullie hulp! groetjes flyke
Ik werd afgelopen keer ook drie dagen eerder ongi. Ik heb gewoon de langere cyclus aangehouden voor mijn banner, anders word ik super nerveus als ik dan over tijd denk te zijn...maar mijn cyclus weer gewoon normaal is...
Ik hou vanaf nu gewoon rekening met 31 dagen, en dan ga ik gewoon wel wat eerder beginnen met klussen. Heb bij de eerste ronde vorige maand niet goed opgelet over hoe en wat, en nu ga ik dat gewoon wel doen. Toen had ik mijn banner ook ingesteld op 28 dagen, maar het is dus 31. Ik hoop dat het deze maand wel gaat lukken. Bij mijn moeder, tantes, en oma lukte het allemaal in de eerste echte ronde. Ik hoop dat ik hun voorbeeld kan gaan volgen.
Bedankt voor jullie reactie en ik heb voor alle zekerheid mijn cyclusbanner op basis van een cyclus 28dagen genomen. Mijn NOD is 6 augustus! Succes iedereen!
Hallo allemaal, afgelopen vrijdag zijn de gearriveerd, dus ik kom jullie gezelschap houden. Mijn nieuwe NOD zal rond 3 augustus zijn!
Klein vraagje, mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil is 32 dagen.. opzich netjes denk ik zo... nu is mijn vraag of ik die lengte moet aanhouden voor een banner, of dat ik weer moet uitgaan dat mijn cyclus 28 dagen is.. Hoop dat het een beetje te begrijpen is?? liefs Faith
@Faith82: Je kan het beste je cyclus aan houden die je na het stoppen met de pil hebt gekregen, dus 32 dagen. Het kan best zo zijn dat je een cyclus van 32 dagen houdt (of juist meer/minder) en dus niet meer 28 dagen (of je moet natuurlijk zwanger zijn/worden, dan is dat niet meer van toepassing )
@Zorra Hee, daar ben ik weer! Gezelllig naar NOD aug. Die van mij staat ook weer op 3 aug. Maar hoe lang duurt jou cyclus eigenlijk?
He jou wilde ik hier helemaal niet zien Jessica, ik had gehoopt dat jij wel door kon naar het ik ben zwanger forum!!! Echt balen dat je ongesteld bent geworden, we lopen ongeveer samen dus misschien kunnen we elkaar volgende maand feliciteren. Zou leuk zijn lopen we gelijk op. Mijn cyclus is 26 dagen, die van jou ook zoiets toch?
Die van mij is 24 dagen, blijkt dat ik me had verteld afgelopen weekend, dus vandaar dat ik het zo hoopte. Deze ronde probeer ik meer te relaxen want ik werd gek van mezelf. En ik heb een coctail bbq a.s. weekend dus dat komt dan wel weer goed uit hihi!
Ja zo kan je maar ook het beste denken, hoe moeilijk dat ook is. Gelukkig hebben we allebei geen lange cyclus en kunnen we er al snel weer tegen aan. Hoeveelste ronde is dit bij jou? Nog niet eerder van gehoord een cocktail bbq, klinkt goed. Nou lekker daar van genieten en na een week weer klussen!!!
@Jessica: oja ik zie al dat je in ronde 4 bent, lopen we daar niet helemaal gelijk mee maar scheelt maar een ronde, en het is wel grappig dat we beiden 28 zijn, en NOD op dezelfde dag hebben
Oh jee...mijn man moet misschien volgende week voor een paar dagen naar Italie....hoop maar dat dat niet doorgaat...zijn net mijn vruchtbare dagen