hallo dames, ik ga ook voor de volgende ronde. en ik hoop echt dat sonja gelijk krijgt. groetjes chantal.
hoi terese, ja ik ben ongi geworden. iedergeval vroeg dus druk maken of ik zwanger ben hoeft niet. groetjes chantal
hallo meiden hier totaal niks meer van de bruine afscheiding te merken!!!!! Dus ja we wachten maar af, merk wel dat ik er onbewust er toch weer mee bezig ben, iedere keer als ik naar de wc moet toch ff kijken maar helemaal niks nada nopes Nou duimen maar meiden hihiih
hoi meiden Welkm weer aan de nieuwe...... Loekie: mooi schilderij hoor....... En verder De twee vorige keren meende ik duidelijk mijn eisprong te hebben gevoeld, maar nu niets anders dan al daagjes vage ongi klachten, flzuw gevoel in onderbuik, kleine steekjes enzo........ Ben nu zo bang dat ei niet optijd springt en er dus te vroeg geinsemineerd is. Vorige twee pogingen hebben ze 36+uur na de pregnyl geinsemineerd en nu al 14 uur erna......... Maar ach de vorige twee keer was ook niet raak................ Hoe lang leeft het zaad eigenlijk en heb je kans zwanger te worden? Moet me gewoon niet zo druk maken!!! Twinny
Spannend twinny, ik geloof dat zaadjes zo'n 36 uur mee gaan, maar het kan veel langer, als er maar één goede zwemmer bij zit is het toch voldoende
@Twinny, die klachten die jij beschrijft heb ik precies zo, zou ik dan toch mijn ei voelen? We hebben gisteren geklust, en 3 dagen terug en morgenavond weer, dus we kunnen hem haast niet missen. Volgens mij kunnen zaadzellen ongeveer 3 dagen leven, maar ik heb ook al eens gelezen dat het soms voorkomt dat ze wel 5 dagen blijven leven. Hoop voor jou dat het niet te vroeg was. Liefs Moons
mijn nod zal net niet meer in augustus vallen denk ik... ff afw88 maar ja die .... weten je altyd weer te vinde
Ben hier nog niet zo lang en kom allemaal afkortingen tegen en veel zijn er duidelijk, maar nog niet allemaal. Wat is in hemelsnaam MMM???
MMM is Malle Medische Molen (of in iedere andere volgorde). Welkom en heel erg veel succes, wanneer is je NOD?
ik heb erg last van steken in me onderbuik aan de rechterkant,en ben erg duizelig de hele dag.en moet nog effe geduld hebben!! gr mij