geduld is een schone zaak maluno. Ik voel dus echt helemaal niets, net als vorige maand, zal dus wel op hetzelfde uitdraaien ben ik bang.
hoi hoi spannend hoor maluno, inderdaad nog ff afwachten Loeki2, niet de moed verliezen hoor..... Moons, tja wie weet is dat bij jou ook wel zo. Normaal heb ik gedurende de cyclus noet zo vaak last van ongi gevoel, alleen als het ei of de dagen eraan zitten te komen....... Alle maal succes En oja, mijn nod is geloof ik 14 augustus, dus is nog wel ff-tjes Twinny
Natascha: o, dit word wel spannend, ik duim met je mee Loeki2: wat leuk dat je je schilderij als plaatje hebt gebruikt Mariekedepieke: we zitten ongeveer gelijk, mijn NOD is 9 augustus... dat is nog lang wachten he
hoi laat ons hopen dat augustus voor iedereen een vruchtbare tijd mag zijn! Voor mijzelf, vrees ik er voor, heb hoofd-en rugpijn, zoals ik meestal heb een week voor mijn dus veel hoop heb ik momenteel niet meer nu we zullen verder afwachten, succes!
nou dat augustus nadert zal het voor vele van ons een spannende tijd worden. allemaal een vruchtbare maand toegewenst
Vóór mij ei heb ik er geen problemen mee, maar ná mijn ei krijg ik weer helemaal de bibbers. Nog een week...
Hoi allemaal, Ik ben even een poosje weg. Lekker op vakantie Wel jammer dat ik jullie niet meer dagelijks kan volgen, dit forum werkt errug verslavend.... Ik wens iedereen veel sterkte en succes voor de komende weken. Ik hoop dat ik met een positief terug kom! En anders meld ik me direct aan voor NOD september.. Nog 6 dagen en dan hoop ik meer te weten.Tot later!!!!!
in principe wel... maar ik heb weer 2 maanden mijn mijn pil geslikt.dus nu maak ik deze strip af..en dan stop ik er definitief mee..dus deze ronde zit ik er niet bij.. maar goed dat is een beetje mijn eigen schuld..
Esther, fijne vakantie! misschien wordt het wel een vakantie die je nooit meer vergeet! Breng goed nieuws terug! Ik heb vandaag mij eerste pakketje zwangerschapstesten binnen gekregen. Moeilijk om niet al te gaan testen, maar ik heb me weten te bedwingen! )
Jongens, wellicht dat iemand hier antwoord op heeft? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Sorry Terese, ik heb hier geen ervaring mee. Zou het niet de innesteling kunnen zijn? Misschien heb je dit keer een wat langere cyclus?
Phoe he, ik was net aan het werk was een feest vandaar dat ik pas zolaat post en had af en toe echt het gevoel dat ik leeg liep met afscheiding echt van die super dunne Moest gewoon een inlegkruisje indoen want anders liep het door mijn onderbroek heen Vies verhaaltje maar weer iemand wat dit is???? gr Noesje
@ Noesje, ik zou als de wiedeweerga gaan klussen, deze afscheiding komt meestal een dag voor je eisprong, dus klussen meis. @ Terese, na het stoppen met de pil kan je lichaam je aardig voor de gek houden. Gewoon proberen rustig te blijven en niet alle dagen gaan testen. @ Bloemie, ik hoop dat je het vol kan houden, niet te testen voor je NOD.
Nieuw plaatje bij je naam loek? ik herkende je helemaal niet! het wachten duurt me weer veel te lang... hoest met jou?
Hoi Es, hier alles wel ok, heb niet zo'n goed gevoel bij deze maand. Temp blijft hoog, maar zit pas op 8 dagen na mijn ei, verwacht de op donderdag. Mooi plaatje toch, heb er een schilderij van gekocht (paar pagina's terug) en dacht dat het wel mooi was om als avatar te gebruiken.