NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    ik heb helemaal geen gevoel erbij deze maand, gewoon omdat ik dat ff uit gezet heb.. anders krijg ik weer overal gevoeletjes enzo. word ik alleen maar gek van. En het is zeker een leuk plaatje ja!

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Hoi allemaal! Nog steeds negatief, maar moet ook nog 2 dagen wachten.

Heb foto's in mijn album geplaatst, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel met mijn volle buik. Heel mijn onderbuik is vol en loopt helemaal in de rondte. Ik heb totaal geen taille meer...

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi terese

ik heb ff naar je plaatjes gekeken, maar is natuurlijk moeilijk een oordeel vellen als ik niet weet hoe je er "normaal" uit zou moeten zien, hihi.......

Ik ben meestal voordat ik ongi moet worden ook beetje opgezwollen.......

ALs je er geen goed gevoel over hebt, dan moet je zeker ff naar de HA gaan.........
    Weet het natuurlijk niet, maar normaal krijg je volgens mij niet zo vlug een buikje als je zwanger bent......

Hoop voor je dat de test positief gaat worden de komende dagen.......

grtjs
    Twinny

4. Terese

Terese Fanatiek lid

Ja, daarom! Feit is gewoon dat mijn buik een stuk voller is. Maar of dat door een eventuele zwangerschap komt, is vooralsnog een raadsel.

Ik word hier echt niet goed van...

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou loeki,

ik moet vandaag eerst van 1 tot 1 werken (pffff lange dag) en dan ga ik snel naar huis en klussen ;) Mijn vriend is morgen vrij en dan wacht hij altijd op me tot ik klaar ben.

Ik hoop dat het lukt en voor de rest van de meiden zal ik ook duimen natuurlijk ;)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes Noesje

7. Marlene

Marlene Lid

30 mei 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Gisteren verschrikkelijk beroerd in de avond. Dit heb ik nog nooit gehad vlak na mijn ei. Vanmorgen weer een lichte daling en als ik morgen een stijging invul dan zegt FF dat mijn ei vrijdag was, op dag 14.
    Helaas net de dag ervoor niet geklust
    :rolleyes: , maar ervoor wel een paar dagen en op de dag zelf ook.

Misschien die misselijkheid toch een voorteken?

Marleen

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen/middag!

Nou ook hier is het wachten begonnen.. Heb duidelijk mijn ei gevoeld. Mén, zelden zo naar van geweest... Maar goed, flink op los geklust, meer kunnen we even niet doen....
    Hopelijk zit ik weer op 28 dagen cyclus, anders zitten we er naast.. ;)

Iedereen succes met wachten!

9. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Pff, ben nu de eerste keer na het stoppen met de pil ongi geworden..na 25 dagen..ik heb die buikpijn echt niet gemist heel die jaren...bah..
    dus ik hou me nog ff bezig met "NOD Augustus". We hebben het eerst een maandje rustig aan gedaan..maar, we gaan nu ronde 1 in!!

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Friemeltje, fijn dat je cyclus direct op orde is na het stoppen met de pil, en als je cyclus 25 dagen blijft is dat lekker kort. Die van mij is 31 dagen, bijna 1 week meer!!

Veel succes deze ronde, wanneer is je nod?

Augustus wordt heel erg vruchtbaar, let maar op!!!

Liefs Moons

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hallo en welkom voor alle nieuwkomers!!! Het word weer erg druk in augustus, hopelijk veel positieve testen. Nog even en dan zou ik kunnen testen, maar ik heb er geen goed gevoel over. Mn baarmoeder voelde ik op een gegeven moment wel erg, net alsof er een bal in zat, maar dat heb ik nu niet echt meer. Ik krijg weer wat pukkeltjes en dat krijg ik altijd rond mn ongi, ben weer emotioneel (ook rond ongi) dus het zal wel niet raak zijn. Ik ga ook pas testen op woensdag 16 augustus (als ik nog niet ongi ben geworden) want mn langste cyclus is 31 geweest, daarna wel elke keer 25 of 26 maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere. Dus dat testen duurt nog wel even :(

Suc6 allemaal

12. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    @ Moons,
    volgens de calculator heb ik mijn volgende NOD op 27/8...
    Ik heb een cyclus aangehouden van 28 dagen...maar in mijn achterhoofd hou ik ook nog ff de 25 dagen bij,
    zal dus veel geklust worden deze maand :D

13. Terese

Terese Fanatiek lid

Spannend Zorra! Ik had de afgelopen dagen ook het gevoel alsof er een bal in mijn buik zat. We zullen het komende week weten :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé Zorra, ik begrijp dat je wilt wachten met testen, hoewel mijn NOD op 4 augustus is, wil ik eigenlijk ook pas op 10 augustus testen, maar waarom wacht je 2 hele weken voor je test, is daar een speciale reden voor.

Voor alle nieuwkomers welkom, dat augustus onze maand mag worden.

15. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    nou vandaag even afleiding gezocht we zijn gezellig naar de dieretuin geweest,met de kids,en nu ging ik net naar de wc,en had iets donkere afscheiding,grrr wat zou dat zijn!

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: ik bedoel natuurlijk woensdag 9 augustus :oops: 2 weken wachten is wel erg lang, hihihi. Als ik uitga van 26 dagen dan is mn NOD 1 augustus en mn langste is 31 dagen geweest dus dat zou dan NOD 6 augustus zijn, dan ben ik woensdag de 9e aantal dagen over tijd.

@Terese: Is idd spannend nu, wat betreft jouw buik; die van mij is nu ook meer opgezwollen dan anders, maar het scheelt per dag dus ik denk dat ik vocht vast hou. Ik had gisteren wat kleren gekocht, trok het sávonds nog even aan en het paste dus niet meer :confused: Mn buik was helemaal opgeblazen!!!!

@Friemeltje: Hopelijk is jouw klusmaand niet zo warm als die van mij was :D

17. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden, wat een hoop nieuwkomers ineens zeg! Even lekker bijgelezen.
    Ik moet nog een paar daagjes wachten, maar voel 'niks' maar soms ook een balletje onderin gevoel. Maar dan denk ik weer: Stel je niet aan, je voelt niks, pas a.s. donderdag kun je er iets mee!!! Ben wel veel chagerijnig sinds vorige week, maar dat kan ook aan het weer liggen. Als ik toch ongi wordt donderdag, dan is mjin volgende NOD alsnog weer in Augustus ivm korte cyclus! Hopelijk wordt het een succesvolle maand voor ons allemaal.

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Loeki, Bloemi, Zorra, Teres, Maluno en Jessica77 voor jullie wordt het spannend nu!!! Hopelijk vinden jullie wat afleiding deze dagen.
    Net even bij gelezen, veel nieuwe namen. Allemaal veel succes.
    Ik ben helemaal in de vakantie stemming. Kan daardoor het zwanger willen worden goed loslaten maart vind het heel leuk om hier nu en dan alles te lezen. Ik ben wel heel benieuwd of ik iets ga merken van mijn ei sprong. Geen idee wanneer het komt wegens ontpillen.

Groetjes Erica

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop het jessica, mijn NOD is vrijdag, maar ik ga pas 10 augustus testen. Al, als ik mijn temperatuur bekijk kan die morgen of overmorgen de daling al in gaan zetten, dus ik weet al ver van te voren of de :evil: :evil: onderweg zijn. Tempen wordt nu wel erg spannend. MOrgen is hij waarschijnlijk nog hoog, maar dinsdag verwacht ik de daling, voel inderdaad helemaal niets bijzonders.

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Zelf temperatuur ik niet. Heb wel eens gehoord dat het soms pas zakt twee dagen na de ongi. Zakt het bij jou dan eerder Loeki of is dat bij een ieder verschillend??

Erica

Deel Deze Pagina