bij mij op de dag dat ik ongesteld word. Zoals vandaag.. ik blijf in augustus hangen.. we gaan onze 13de ronde in.. Zijn we ooit aan de beurt?
aha dus zo rond de ongie. Verschilt dus per persoon. Is het bij jezelf dan wel elke maand hetzelfde? Ach w.s. ook ander topic over. Was gewoon effe benieuwd aangezien Loeki het zo snel voor de nod kan zien of de ongi komt. Zal eens zoek functie gebruiken. Zelf ga ik nog niet tempen, ben net bezig. Erica
Ach lieve Natasja, wat rot nu voor je. Is het al doorgebroken? Of kan je aan je temp. echt zien of het afgelopen is? Als het deze keer niet zou lukken dan ga je HA toch bellen? Misschien hebben jullie wel een klein zetje nodig en is het dan wel raak? Wel hoop houden hoor!!! Ik weet dat het moeilijk is, kan me heel goed voorstellen dat je na een jaar proberen nog maar moeilijk positief kan blijven. Ik hoop voor je dat het deze maand nog niet over is en dat je dus ook niet meer naar de volgende ronde hoeft. Heel veel sterkte!!!
Oh, Nasat, wat vervelend nou weer, heb er even geen woorden voor. Neem een lekker groot stuk chocolade en huil maar lekker uit. Mijn temp zakt 2 dagen voor mijn ongi, dat was vorige maand iig zo.
Oh Natasja las even niet goed. Je bent dus vandaag ongi geworden, wat vervelend, zeker na 13 rondes. Hoop dat je je niet heel rot voelt. Lees je berichtjes altijd dus weet dat je er zelf veel van weet (zwanger worden). Maar emoties tja..... Sterkte vandaag meid en bij deze wens ik je toch heel veel succes voor de volgende ronde. Erica
@erica, je bij mij is het altijd hetzelfde @zorra het is echt doorgebroken. had al 5 dagen bruinverlies gehad.. toen 2 dagen niks en vanmiddag ongi.. had ook erge buikpijn.. nu geen buikpijn meer.. bleh.. Ach ik voel me wel ok, alleen als ik er over nadenk dan voel ik me verdrietig.. nou ga ik in de vakantie een engels kindje verwekken hihihihi we gaan op rondreis met de camper door groot britannie hihihia!
@Natasja: Op vakantie worden de meeste kindjes verwekt he Nou laten we het hopen, gun het je van harte!
Haai! Ik heb, als het goed is, vrijdag mijn eisprong gehad en ben me nou continu bewust van mijn baarmoeder.... Soort kramp, maar toch ook weer niet. Ben ik er teveel mee bezig? Sjee, hoe haal ik mijn gedachten hiervan af?
Balen natasja Maar goed, wellicht op vakantie meer succes? @ Mariekpieke, dat had ik dus ook. Heel irritant.
@mariekepieke: Denk dat iedereen hier na de eisprong zich opeens erg bewust gaat worden van haar lichaam. Je "voelt" opeens van alles. Het enige wat je kan doen is proberen om er zo min mogelijk aan te denken, continue je gedachten verzetten als je er ook maar even mee bezig gaat. Maar het wachten blijft moeilijk....Bij mij begint het de dagen voor mn NOD enorm te kriebelen, ik ben er de hele tijd vrij nuchter over geweest en nu krijg ik opeens allemaal van die vage klachten, eerst weet ik het aan mn naderende ongi maar vanavond stond ik bij het inruimen van de vaatwasser te kokhalzen, ik kon echt niet tegen die lucht, heb ik normaal nooit dus ja dan komen de twijfels weer
Hoi, even een snel vraagje aan jullie. Ik lees hier vaak dat jullie de eisprong voelen. Mij was dat nog nooit opgevallen. Maar nu ik probeer zwanger te worden begin je overal toch meer op te letten he. Normaal gezien zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben en deze nacht rond een uur of 3 kreeg ik opeens een heel harde steek in mijn onderbuik. Dat duurde niet lang (nog geen minuut) en ik moest opeens denken aan die eisprong. Zou het dit kunnen geweest zij? Domme vraag mss maar ik heb er echt geen idee van
De domste vraag is de vraag die niet gesteld wordt, dus domme vragen kennen we hier niet. Ja Marisha, het zou je eisprong geweest kunnen zijn, maar ik zie ook alleen aan mijn afscheiding en mijn temp dat mijn ei geweest is, zelf na 10 maanden voel ik nog steeds niets van mijn ei.
Nou, nu nog hoog, maar heb er geen goed gevoel over, vorige maand daalde hij op dag 10, morgen is 9 DPO. Nog 2 dagen, dan wordt het echt spannend, maar misschien komt mijn ongi deze maand wel later, moet nog even afwachten. Voel me alleen heel leeg, heb niet het gevoel dat er binnen iets groeit.
Dat hoef je ook niet altijd te voelen, Loeki Mijn moeder voelde ook niets toen ze een aantal weken zwanger van mij was
Ik hoop dat je gelijk hebt Terese. Zou een welkome verrassing zijn. Ik merk alleen dat ik steeds pessimistischer wordt naar mate de maanden verstrijken. In de eerste maanden zat ik steeds te denken wat ik zou doen, 9 maanden later hoe het zou zijn een kleintje in september, november, januari, enz. Nu zit ik alleen te denken, in augustus zou ik dan en dan mijn ei hebben, dus ik kan dan en dan op vakantie met mijn zusje, in oktober ben ik tijdens mijn vruchtbare dagen op schoolreis, nou oktober dan maar de MM in, misschien dat ik dan voor mijn 31 nog zwanger ben. Het hele spontane is volledig verdwenen en voel me na mijn ei alleen nog maar down omdat ik er van uit ga dat ik toch wel ongi zal worden. Zo dat moest er even uit, ik weet het ik zit nog heel erg ver voor mijn NOD, maar ik zit nu al in de put. Baal gewoon van mezelf...ben er gewoon veel te veel mee bezig, maar nu ik vrij ben heb ik alleen nog maar meer tijd om me er druk om te maken.
Een kennis van me had hetzelfde. Tot ze er op een gegeven moment genoeg van had en er niet meer aan dacht. Ze ging zich gewoon op haar werk storten en na 2 jaar, was het zover... Ik zit nu overigens het boek "geboorte van een moeder" van Daphne Deckers te lezen. Ik heb me een paar jaar geleden voorgenomen, dat als ik ooit aan kinderen wil beginnen, ik dit boek zou kopen. Bij deze dus... Leuk boek, leest makkelijk weg!
Haha Terese, als ik me nog meer op mijn werk stort, dan ziet mijn man me helemaal niet meer, ik ben een enorme work-a-holic en ik heb juist het advies gekregen dát eens wat meer los te laten. Als ik ergens voor ga doe ik dat 200% en dat heeft z'n nadelen zeg maar.