nee probeer nog effe te wachten,maar waarschijnlijk kan ik niet langer wachten tot morgen,zou het dan al kunnen of beter nog een dag langer
Als je weet wanneer je ei geweest is is het verstandig om 16 tot 18 dagen na je ei te testen, dus als je een dag of 4/5 overtijd bent, maar dat is moeilijk, ik weet het.
ik kan hier niet zo goed tegen... nog geen duivels! 4 dagen over tijd. volgens test gister niet zwanger! wel moe, misselijk en steken in mijn borsten. maar wie weet komt het ook wel omdat de mijn vakantie net is begonnen. vrijdag gaan we weg, ik hoop wel dat we dan wat meer weten hier!
Hier nog een in afwachting van testdag Net deze week heb ik niks buiten de deur te doen, vrienden zijn allen op vakantie, vriendjes en vriendinnetjes van mn dochtertje ook, dus het is deze week voornamelijk haar vermaken, zucht. Ze is echt toe aan de kleuterschool, verveeld zich zo snel!! Ik hoop echt dat deze week snel voorbij gaat....Gisteren kwam mn mannetje thuis met een grote bos rode rozen, we waren precies 7 jaar bij elkaar, zo lief Alle testafwachters heel veel succes met het geduldig blijven, alle klusmeiden klus ze, en iedereen die net ongi is geworden succes in de volgende ronde!!!!
goede morgen meiden Zie dat het voor een aantal meiden erg spannend aan het worden is, ik duim voor jullie hoor..... DE nieuwe weer van harte welkom en succes deze ronde..... Hier is nu ook afwachten geblazen, nog 2 weekjes en dan weten we het. Heb iedergeval ook besloten om deze ronde geen testen aan te schaffen tot de test dag............. is de eerste ronde ook goed gelukt, dus....... grtjs Twinny
Ik wil eigenlijk ook niet testen vóór FF het aan geeft, maar als ik tegen die tijd niet ongi ben weet ik eigenlijk wel voldoende. Heb nu een vaag ongi gevoel, gek dat heb ik anders nooit van te voren, het overvalt mij altijd.
Je lichaam kan je wel aan het twijfelen laten brengen he Loeki, laten we hopen dat die krampen die je nu wel hebt en anders nooit ook echt iets betekenen. Ik vind het echt spannend voor je hoor, weet je dan al wanneer je ongeveer gaat testen?
Ook ik weet er alles van... (iedereen uiteraard) Maanden lang al 28 dgn en ineens nu 30 dgn Maar helaas
Jeetje wat gaat dat snel hier zeg. Voor de meiden die tegen hun NOD zitten: ik zal voor jullie duimen En de meiden die net de zijn gekomen: succes in de volgende ronde En de meiden die net hun ei hebben gehad inclusief mezelf: Hopen dat het zaadje goed is aangekomen en dat het goed innesteld. Pffff nu moet ik weer gaan wachten tot mijn NOD op 13 augustus, en dat duurt zo lang als je er op wacht.