Hahaha, ja dat ken ik Loeki, ik ben de afgelopen dagen toch wel zenuwachtig geworden. Nog geen teken van mn ongi, maar wel hele dag naar de wc om te plassen, steken in mn baarmoeder en alle andere symptomen die mn lichaam produceert om mij eens goed voor de gek te houden!!! Voor jou helaas deze maand niet Chelleke, balen dat je dan ook nog eens 2 dagen over tijd was, dan heb je toch wel hoop.
Hoi Noesje, Voor jou is het eeuwendurende wachten ook begonnen. 2 weken wachten is erg lang he? Ik hoop voor je dat ze snel omvliegen!
Hoi Zorra, normaal vliegen 2 weken zo voorbij maar als het de 2 weken zijn na je ei duurt dat inderdaad eeuwenlang. Gr Noesje
Loeki, begreep ik dat je kaartje er best mooi uitziet? Alle nieuwkomers, balen, welkom en succes! Twinny, spannend meid... Ik voel me de keer alleeen maar heel erg vaag... Stomme ontpillen... ](*,)
Ja Tigger kaartje is goed, maar zit pas 10 dagen na mijn ei, maar vorige maand daalde mijn temp op dag 11, dus morgen is het spannend. dagen daarna natuurlijk ook hoor.
Idd dan spannend morgen Loeki, denk dat als je temp morgen nog steeds hoog blijft dat je dan helemaal zenuwachtig gaat worden, en dan moet je nog tot 10 augustus wachten? Zou het knap vinden als je dat volhoudt dan
Hoi allemaal, Het is weer even geleden dat ik hier was... maar ja, als je mannetje weg is, is het ook niet zo spannend he? Maar goed, om het ook deze maand leuk te houden heb ik mijn zoontje aangemeld bij baby van de maand. Stemmen jullie effe op hem! Das wel lief! Hij heet trouwens Boaz. Nou, succes allemaal met wachten, klussen en testen enzo! Ik hou jullie in de gaten! Liefs, Corine
Welkom corine, mag ik vragen waar de naam Boaz vandaan komt? Ja, Zorra, het wordt nu echt super spannend.
Ja vroeg ik me eigenlijk ook af, nog niet eerder de naam Boaz gehoord. Jij ook hier Loeki, niet in de lounge, hihihihihi.
Hallo Allemaal, Ik ben eigenlijk nog van Juli, maar zit te w88 op de nog geen symptomen en een neg. test. Over een paar daagjes nog maar eens testen. Groetjes kit
Blijft dus nog steeds spannend voor je Jody, weet even niet meer of het bij jou ontpillen kan zijn. Misschien heb je wel weinig hcg in je lichaam, komt vaker voor!
hoihoi allemaal... Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet alle beriuchtjes heb gelezen maar me toch even hier kom aanmelden omdat we in het topic innesteling *of topic* gingen om elkaar gek te maken met wat we wel en niet voelde en wanneer we gingen testen en zo elkaar daar op de hoogte hielden. Ik moet als t goed is mijn NOD vrijdag of zaterdag hebben. Ik werd vanmorgen licht misselijk wakker.... Spannend dus...ik wil denk maandag ochtend of zondagochtend een test doen als mijn ongie wegblijft... Ik hoop dat ik t volhou om niet eerder te testen! Liefs en allemaal succes en ik duim voor jullie! Ninetje
Voor jou dus ook spannend Ninetje! Ik ben ook al aantal keer misselijk geweest, tot kokhalzen aan toe, ik hoop maar dat mn lichaam me niet voor de gek houdt
Mag ik alvast antwoorden? Het is een bijbelse naam. Loeki, je trap ziet er goed uit hoor! Leef je uit, dan heb je geen valium nodig misschien. ( is niet goed voor het ongeboren kindje ) Ik ben braaf aan het duimen voor iedereen hoor! Echt spannend allemaal...
Voor jou ook spannend Bloemie! Ben je al wat zenuwachtig? Bij mij komt het met vlagen. Zo is er niks aan de hand en dan opeens krijg ik de kriebels, hihihihi. Net even op internet nog even gekeken naar de naam Boaz en voor de liefhebbers: De naam Boaz betekent: in Hem is kracht
Jajajaja eng spannend...ik heb ook de kriebels...ze beginnen nu wel te komen. Heb net iets gelezen over b12 tekort en de gevolgen daarvan..oeh schrok wel even want ik heb 3 van de evt symptonen...moe veel slaap nodig en vaak wat kouwerlijk. Ik heb al wel een week of wat vitaminepillen en die bevatten 100% van de aanbevolen hoeveelheid vitaminie b12... Maar niet te druk om maken dus! Weet je al wat zorra...jij mochyt testen vandaag...liefs,
Brak net door balen nu wachten tot de volgende keer *snif*. Mijn cyclus loopt wel weer mooi met 28 dagen . Van de week maar eens bellen met de gyn voor een algemeen onderzoek.
Ik maak mezelf wijs dat ik niet zenuwachtig ben, maar ondertussen! Het is nog maar de eerste ronde, alleen ben ik er al veeeel langer mee bezig. Ik wil het gewoon zo graag! En door mijn rare cyclus maak ik me best veel zorgen. Ik heb nog nooit regelmaat gehad ( De pil heb ik maar een half jaartje geslikt, dat ging niet goed ) Maar Zorra waarom kan jij nog niet testen?