NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Elvira: als hij 2 dagen weg is kan je de avond voor vertrek klussen en dan maar hopen dat de zwemmertjes die dagen blijven overleven dat hij er niet is. En wanneer hij dan weer thuis komt meteen weer aan de slag, hihihi. En misschien valt je eisprong iets eerder of later, laten we het hopen!

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Elvira ik duim voor je dat dat niet waar is.!!

Karin

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Tja hoop het ook. Als hij weg moet dan is het waarschijnlijk een klein weekje (wel meer dan 2 dagen)....maar wat een timing zeg....

PS alles goed met je Karin?

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @ Elvira: Ja dat zal je altijd net zien he, maar gaat het zeker weten door of is er een kans dat hij niet hoeft te gaan? Laten we hopen dat het niet doorgaat!

Mijn :evil: :evil: zijn weer op zn retour, dan gaan we weer voor een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Gelukkig is mn cyclus niet zo lang, en kunnen we al weer snel aan de slag. Het leuke aan dit forum vind ik dat je echt mee kan leven met anderen, als ze een tijdje over tijd zijn dan vind ik het al erg spannend, terwijl ik ze niet eens ken :) Elke keer weer kijken of er al nieuws is, echt leuk!!!

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja, de kogel is door de kerk...mijn man moet zeker weg. Donderdag vertrekt hij voor 5 dagen. Nu maar hopen dat mijn eisprong niet voor dag 14 komt.... :cry:

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    :cry: :cry: elvira!!!
    waarom reis je niet met m mee???
    meteen vakantietje aan vast plakken.....
    sterkte meid!
    liefs elfje

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ach jeetje, balen zeg!!! Laten we dan maar goed gaan duimen dat je eisprong niet voor dag 14 komt!!!

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja, balen doe ik idd ook wel....En nee, ik ga niet mee. We hebben va volgende week vrijdag al vakantie en ik heb niet echt veel dagen meer. Daarnaast moet hij ook hele dagen werken daar, dus nee....
    Nou ja, niks aan te doen....

Nadeel is ook nog dat de paragnoste dacht dat ik een vroeg ei zou hebben....Ga denk ik maar een paar dagen tempen...

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Balen Elvira!! Ik duim met je mee voor een late eisprong!! enne.... bij mij is het volgens mij gelukt nadat ik enkele nachtjes weg was en we een zeer plezierig weerzien hebben gehad... Dus alles kan... maar dan moeten jullie het ei niet missen....

Met mij trouwens alles prima.

Karin

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik sluit me aan bij NOD augustus. Mijn NOD is 8 augustus. De duivels zijn vandaag weer gekomen....

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat het goed met je gaat Karin en alvast bedankt voor je dumjes. Mocht het voor deze ronde niet meer baten, dan neem ik ze gewoon mee naar de volgend ronde ;)

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jammer om je hier welkom te heten Me2, maar we gaan er deze maand met zn allen gewoon voor!!!!Zou toch leuk zijn de hele NOD augustus groep zwanger!!!

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Augustus is vast een TOP maand!
    Welkom en suc6 Me2!!

14. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hallo meiden! Mag ook helaas naar de augustus ronde! Tis net flink doorgezet en het doet auwi auwi auwi! Maar nu dus op naar een gezond nieuw eitje! Succes allemaal, groetjes!

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jammer om je hier welkom te mogen heten Minoes, maar we gaan er maar een vruchtbare en gezellige maand van maken met zn allen :)

16. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    hai hai, effe snel een hap tussen alle nieuwe berichten door. Net terug van werk en lekker even alleen thuis. Gezellig hoor al die nieuwe berichtjes.
    Soms zijn het er zo veel als je er een tijdje niet bent. Maar altijd leuk om even bij te lezen.

Vandaag veel buikpijn gehad van de ongi, hopelijk zakt het morgen weer weg.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He Jessica,

Leuk is dat he al die berichtjes lezen, ik ben ook elke keer benieuwd naar degene die over tijd zijn en kunnen gaan testen, zo spannend! En de andere te steunen die aan het klussen zijn of nog even moeten wachten tot de testdag. Mijn ongesteldheid is weer op zn retour gelukkig. Hopelijk is de pijn bij jou morgen weer weg, of beter vanavond al!!!

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden, ik kom jullie gezelschap houden.
    Vandaag is mijn ongi in alle hevigheid losgebarsten.
    Dit keer een cyclus van 35 dagen. Daarvoor 1 van 42 dagen en daarvoor 2 cyclussen van 28 dagen..
    Ik geloof dat ik mij eens ga verdiepen in het temperaturen..

19. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Normaal altijd 28/29 dagen cyclus en nu op dag 22 ongi.
    Ik had eerst nog de hoop dat het een innestelingsbloeding zou zijn maar daar is het toch te heftig voor.
    Op naar de volgende ronde.

20. jantina72

jantina72 Actief lid

11 jul 2006
    107
    0
    0
    Het is wat lastig te bepalen i.v.m. mijn miskraam van deze maand. Als ik er vanuit ga dat de dag van de miskraam de eerste dag van de cyclus is, dan zou ik rond 5 augustus ongesteld moeten worden??
    Het wordt denk ik deze maand maar even afwachten.

Deel Deze Pagina