NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Ahhh...knuffel voor Urban! Hoop voor je dat het volgende keer wel raak is! Waarom een onderzoek? Ben je al zo lang bezig? Ik ben gewoon nieuwsgierig wanneer je nu die stap moet nemen.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Rot voor je Urban, gelukkig heb je nu een mooie cyclus van 28 dagen.

@Ninetje: Als ik jou was zou ik eerst even laten uitzoeken of je chronisch b12 tekort hebt. Tabletten helpen vaak niet, en dan zal je aan de injecties moeten. Als je nu foliumzuur slikt kan dat met b12 tekort die niet behandelt word zelfs gevaarlijk zijn. Daarnaast als je je laat controleren op b12 tekort geef dan aan dat je foliumzuur slikt, want dit maskeert namelijk je b12 waarde, ze zullen dan aan de hand van een andere test achter je werkelijke b12 hoogte moeten komen. Maar laat het alsjeblieft uitzoeken of je b12 hebt en of het met tabletten te behandelen is of niet! B12 tekort kan veel schade opleveren, helemaal tijdens een zwangerschap omdat je dan het dubbele verbruikt aan b12!!!

@Bloemie: ik kan al wel testen, maar ik ga voor de zekerheid uit van mn langste cyclus en die is zondag pas, maar dat is al wel weer een tijdje geleden dat ik een cyclus van 31 had, de laatste tijd was het 26 dagen en dat is dus vandaag. Maar mn testen zijn ook nog niet binnen, dus ik kan nu nog geduld hebben :D

3. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

zorra en ninetje: spannend hoor, hoop zo dat gaat lukken voor jullie deze keer.....

Urban: balen, succes in de volgende ronde........

PPfff dacht nog zo, heb alles watje jezelf in kunt beelden de afgelopen 2 rondes wel de revue laten passeren........heb ik nu al 4 dagen sluimerende hoofdpijn en vandaag steeds steekjes in mijn liezen.......

Ggrr kan toch nog helemaal niets voelen, zit pas 4 dagen na de eisprong en inseminatie!!!!!!

GRtjs
    Twinny

4. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    succes met testen zorra

5. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Bedankt Twinny en Samantha!
    @Twinny: misschien is het bezig met innestelen??? Ik heb weleens van een VK gehoord dat je 3 dagen na de eisprong al symptomen kan hebben. Maar ja ons lijf maakt ons wel vaker gek he, dus probeer er gewoon rustig onder te blijven ("gewoon" hahahaha, moet ik zeggen, nou ja weet ook niet goed wat ik tegen je moet zeggen om je wat rustiger te maken) Sterkte in ieder geval met wachten

6. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Morgen is mijn nod... Dacht vandaag al dat ik ongi zou worden. Maar het zet niet door. Ik moet me echt bedwingen om geen test te doen. :rolleyes:
    Nog even wachten....

Gr Droom

7. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    @ zorra, ik snap je! Ik weet ook niet zo goed wanner ik moet testen.
    @Droom, voor jou is het ook spannend zeg! No even vol houden!

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    nou helaas :( die rooie rot :evil: zijn vandaag begonnen kan wel janken, heb dan ook echt even een enorme dip, aangezien dat ik dacht een innesteling te hebben gehad maar nee mocht niet zo zijn, Ronde 7 is een fijt nu. Ik blijf nog wel in augustus van heb een cyclus van 25 dagen dus de volgende nod is de 25ste. sjucht. ga me zelf maar weer even verwennen met lekker eten, al ben ik wel aan het lijnen, maar daar ben ik vandaag even niet sterk genoeg voor

liefs deesje

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Happydeesje... Knuffie.. balen joh...

Zorra, spannend joh!!!

Jody en Ninetje ook spannend!!!

Corina, welkom!

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    oeki, spannend joh!! Ik duim voor je morgen!
    En thanks voor mijn Avater!

11. Mereltje

Mereltje Lid

Jul 3, 2006
    25
    0
    0
    hey meiden, ik kom ook hier even om het hoekje kijken!!

Ninetje SPANNEND!!!! ik heb echt precies hetzelfde probleem... kan na donderdag weten of ik zwanger ben ja of nee.. als mijn temp. dan hoog blijft weet ik genoeg.. Helaas had ik gisteren last van licht roze afscheiding waaaaaaaaahh en vandaag heel de dag al buikpijn.. dus het zal allemaal weer vies tegen vallen... is ook lastig met een onregelmatige cyclus word er niet goed van... maarre ik ga iig voor je duimen!!!

Meiden ik ga hard voor jullie duimen... en voor de meiden waarmee het ook dit keer niet gelukt is...

mijn motto DON'T WORRY BE HAPPY, dan lukt het veel sneller dan met stress...

Dikke kuss

Merel

12. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    O Happydeesje wat rot voor je. Lijkt me helemaal een teleurstelling als je dacht dat je een innesteling hebt gehad. Dan voel je je stiekem toch al een beetje zwanger. Heel veel sterkte.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Bedankt Tigger en Mereltje :D Nagelbijtend spannend hoor :)

14. Eliza

Eliza Lid

Jul 29, 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Beste meiden die de duivels weer op bezoek hebben,
    Bah, naar voor jullie! Wat een teleurstelling.

En ik duim voor iedereen die tegen de NOD zit te hikken. (Blijf weg, blijf weg duiveltjes!!)

Zelf wacht ik dus nog op mijn duivels. Gisteren neg getest. Als ze er het weekend nog niet zijn, maar eens testen, maar eigenlijk verwacht ik dat ze binnenkort wel komen.

Suc6 allen! Eliza

15. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Hè Happydeesje, balen meid! Op naar de volgende ronde, wie weet!

Ik had het gevoel dat de :evil: :evil: eraan kwamen, maar alle kwaaltjes zijn weer weg, dus nog even spannend hier! Ik blijf toch maar een beetje hoop houden :) .

xxx

16. Mereltje

Mereltje Lid

Jul 3, 2006
    25
    0
    0
    hebben jullie ook last van buikpijn?? zal dan idd die duivels wel zijn... maarre kun je ook buikpijn hebben als je toch zwanger bent.. just a question.. heb absoluut geen idee hihi..

Ben echt heel de week zo moe kan wel uren achter een slapen....

Nouja rustig wachten tot vrijdag maar..

Lieverds allemaal succes

x meer

17. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Voor jullie dus ook spannend Eliza en Anthonia!!! Ik zal voor jullie duimen dat de :evil: :evil: wegblijven en dat de positieve testen snel in jullie hand liggen :D

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik denk dat idd heel niet onverstandig is om idd bloed te laten trekken hierop.
    Dan weten we het in elk geval helemaal zeker.

Zelf wijt ik dat moe zijn en veel en lang slapen aan een verkeerde ademhaling die een jaar of 3 geleden is vastgesteld door een menschendieck.
    Ik heb hiervoor ook oefeningen en therapie gehad maar als je al zolang verkeerd ademt..( te hoog) dan is dat niet snel af te leren.

De mensendieck vertelde me dat mijn geest wel tot rust komt met het slapen maar het lichaam ook in de slaap verkeerd ademhaalt en dus niet tot rust komt.

Maar voor de zekerheid zal ik zeker een afspraak maken bij de HA.
    Echter is de kans aanwezig dat ik nu zwanger ben...ik slik foliumzuur bij en vitamine pillen...Ik las ook ergens dat dit nu juist het evt *open ruggetje* kan verergeren...

Dus gemengde gevoelens nu hier...

liefs,

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @mereltje...

Ik heb nu ook sinds vandaag buikpijn onderin..
    men zegt dat de klachten veel op elkaar lijken...afwachten dus.

Wel is er bij mij in lichte maat misselijkheid en doen mijn borsten afwisselnd zeer...

Spanning!

Ninetje

20. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Bij jou is het ook spannend Zorra! Heb je al getest, of heb ik dat soms gemist :oops: ?

xxx

Share This Page