NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mereltje er zijn er hier genoeg geweest die rond hun NOD menstruatiekrampen kregen en zwanger bleken te zijn, dus het zou maar zo kunnen. Maar ja het kan net zo goed ook je naderende menstruatie zijn.

Ninetje: Die vermoeidheid kan idd door je ademhaling komen, hoe ben je er eigenlijk op gekomen dat je b12 gebrek zou kunnen hebben? Of is dit vastgesteld door de HA? Het kan zeker geen kwaad om het uit te laten zoeken als er ook maar enige twijfel is of je b12 tekort hebt.

Zo nog even en dan is mn mannetje thuis, vandaag maar weinig kunnen doen doordat mn dochtertje met hoge koorts op de bank lag dus de dag ging niet echt super snel, maar gelukkig had ik dit forum en heb ik me hier wel vermaakt :D

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dat heb je idd gemist Anthonia :D Maar maakt niet uit hoor, er word hier zoveel af gekletst :D Ik heb nog niet getest, ik wil wachten tot het weekend. Mn langste cyclus is 31 dgn geweest, maar de laatste tijd was het 26 dgn, toch ga ik nu liever uit van 31 dgn dus NOD zondag. Als ik vrijdag mn testen in huis heb dan test ik zaterdagochtend :D Ik wilde eerst wachten tot volgende week woensdag maar ik weet wel zeker dat ik dat geduld toch niet kan opbrengen :)

3. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Okee, spannend zeg! Vindt het heel knap van je dat je zo lang kan wachten! :D Zelf zou u nu al graag testen, maar mijn man zegt dat het zonde is van al die testen, omdat het nu natuurlijk nog veelste vroeg is! :)

Nog maar even wachten dan, misschien gelijk met jou, zondag! Of zou ik het toch nog wat langer kunnen volhouden?? :( We zien wel!

xxx

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zondag zit je al 2 dagen na je NOD, dus dan kan het goed hoor. Veel suc6 met wachten! Misschien hebben we zondag allebei goed nieuws :D

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb hier op het forum zitten spienzen en toen kwam ik een onderwerp hierover tegen...
    Al die andere symptonen heb ik niet, nooit gehad ook, alleen dat vaak kouwerlijk zijn,heb dan ook heel koude handen en dat veel slapen...als ik eenmaal wakker ben dan is het ook niet zo dat ik moe ben hoor...als ik bijv een dag vroeg opsta dan ben ik ook weer niet kapot aan het eind van de dag...dus het zal ook allemaal wel meevallen. Maar schrok er gewoon even van.

Hoe is t met je dochtertje? Balen als ze ziek zijn zeg!

De krampen die ik nu heb zouden net zo goed van een evt zwangerschap kunnen zijn als dat ze van een evt menstruatie af komen...

Ik wacht het gewoon even af allemaal...maar jees wel moeilijk.

Dus zorra...wie weet alle2 posi nieuws na het weekend.

Ik weet nog niet zeker of ik zondag of maandag ga testen...misschien is t testen ook wel niet eens nodig...

Liefs,

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Die symptomen van b12 tekort zijn ook wel dusdanig dat iedereen er wel iets van heeft, maar ik was dus al jaren doodmoe, pijn in mn spieren en gewrichten, enorm snel emotioneel en nog veel meer van die klachtenlijst. Op een dag kon ik amper lopen, zakte door mn benen heen en kreeg spiertrekkingen. Mn HA dacht aan hyperventilatie maar de HA in opleiding vond dit onzin omdat mn bloeddruk schrikbarend laag was en mn pols was helemaal niet hoog zoals normaal bij hyperventilatie. Maar om lang verhaal kort te maken heeft HA in opleiding achter de rug om van mn HA bloed laten testen en daar kwam uit dat mn B12 levensgevaarlijk laag was. Hij heeft dus eigenlijk mn leven gered, ik ben meteen weggegaan bij die HA!

Mn dochtertje is na een zetpil wat opgeknapt, gaat nu weer wat inzakken, voor het slapen gaan nog maar een zetpil geven

Ik heb dus sinds mn eisprong (heb ém niet gevoeld maar rond die tijd iig) krampen in mn buik. Maar heb nu ook weer wat pukkeltjes gekregen en die krijg ik altijd rond mn NOD, dus heb weinig hoop. Maar soms maakt me lichaam me een beetje gek en ga ik toch twijfelen.

7. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Nou ik hoop voor je Zorra dat de red devils weg blijven en ik
    wens beterschapjes voor je dochtertje!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé tigger, mooie avatar ;)

9. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik hoop dat augustus een vruchtbare maand is.. wel een gerust gevoel dat je niet de enige bent die zo bezig is met je NOD.... succesjes van mij allemaal!!!!!!!

Ik heb al 4 dagen af en toe beetje ongi krampen.. ik heb eigenlijk nooit kramp als ik ongi moet worden, alleen de eerste dag wel eens, maar niet om over te klagen.. mijn NOD is 9 augustus!! we wachten met smart"gewoon"weer af

liefs Faith

10. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    wat een spanning wat een spanning!! Ook ik duim voor jullie allemaal hoor!

Faith82 ik heb sinds gisteren/vandaag ook buikpijn, soort ongikrampen waar ik normaal niet zo'n last van heb (of alleen de eerste 2 dagen een heel klein beetje) en mijn nod is ook 9 augustus... o, o, o, ik moet me niet wéér iets in mijn hoofd gaan halen!!

11. Mereltje

Mereltje Lid

3 jul 2006
    25
    0
    0
    hihihihihii dit is echt geweldig.. iedereen zit met dezelfde probleempjes.. allemaal lichte buikpijn onderin de buik.....

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARR WAT WIL ONS LICHAAM haha we merken het snel zat...

mag vrijdag testen ben zo benieuwd..

jullie ook veel succes
    x meer

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi hoi,
    Spannend dit heh. Ik ben nog maar net bezig en net als de 1e ronde voel ik van alles ;)
    (Terwijl ik er ook erg rekening mee houd dat t tijden kan duren of misschien wel niet lukt)
    Vorige keer was een paar dagen voor vermoedelijke eisprong spiraaltje eruit. En toch had ik al het t gevoel dat t misschien wel raak zou zijn.
    Nu probeer ik nergens op te letten. Lukt alleen niet goed haha.
    Vanaf vorige week woensdag pijn in onderrug en vanaf weekend obstipatie en opgeblazen buik, niet normaal. Heb ik al tijden geen last van gehad.
    Dus toch wel weer beetje hoop!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, de eerste dag van augustus en de eerste zijn al weer ongi :(, de spanning loopt op hoor, hier ook. Heb wat buikpijn, maar zit veel te hoog om iets te betekenen.

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden ik duim met jullie mee.

Ik heb nog helemaal nergens last van, ook raar, of toch niet, haha!

Ik dacht dat ik de eisprong voelde, al 4 dagen eerder als dat mijn banner het aangaf.
    Dus ik verwacht dat ik morgen of donderdag ongie wordt.
    Maar we wachten gewoon af he?!

Morgen ga ik lekker m'n bruidsjurk passen.
    Daar kan ik dan weer mooi een week van genieten, haha.

Veel succes meiden!

Liefs Neia

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Cool he??? 8)

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Neia, gaaf! Heb je er al 1 uitgezocht of ga je dat morgen doen?

Ik wordt een beetje sip...Ik heb al vanaf mijn ei een zeur gevoel in mijn buik.. Vrijdag echt heel erg last gehad... Kon amper rechtop lopen. En sinds zondag zeur gevoel... Iets lichter als een ongi gevoel. Als ik zit moet ik mijn broek los doen... straalt iets uit naar mijn benen.. Getver voelt helemaal niet goed. Zal wel weer een loze maand zijn...

Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...Ik wil er niet mee bezig zijn...

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Tigger kop op kan nog alle kanten op, duim duim!
    @Loeki het wordt spannend meid
    @Zorra veel succes met testen aankomend weekend!
    @Mereltje nog een paar daagjes en dan....?? succes hoor.

Zelf ben ik toch maar begonnen met de ovu testen. Eergisteren geen streep, gisteren een hele lichte, vandaag iets donkerder. We zullen zien. Zou deze ronde dan toch wat korter worden dan de eerste (ruim 40 dagen).

Groetjes

18. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi Hoi,

Als het goed is moet ik morgen ongesteld worden. Hoop het niet natuurlijk.
    Mijn cyclus is: 33-30-27-24-27. In juli zijn we officieel bezig om voor de 2e keer zwanger te worden. Dit is dus ronde 1.

Groetjes Mariska
    mama Kris 30-05-2005

19. Eliza

Eliza Lid

29 jul 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Ik ga jullie maar weer verlaten. Net een veegje licthroze bloed na het plassen. Hmm... balen die :evil: :evil:
    Ik had gisteren al een negatieve test dus verwachtte het al wel. Maar ben toch een beetje sip :(
    Mijn banner laat ik nog even zo staan, die verander ik pas als het echt doorzet. Ik hoop dat de rest van jullie op dit augustus forum meer geluk heeft!

Eliza

20. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    :x :x :x ik ben boos op mezelf :x :x :x
    Ik dacht dat ik in de 1e twee ronde alle fake-symptomen wel gehad had maar nu maak ik mezelf wéér gek. Heb namelijk sinds gisteren/vandaag soms pijn in mijn onderbuik, zeker als ik er op druk. Is volgens mij echt de plek van de baarmoeder. Maar het zou volgens mij nog te vroeg zijn om daar last van te kunnen hebben, dus ik geef mezelf alleen maar weer valse hoop.
    Wil iemand me even ontnuchteren??? :rolleyes:

Deel Deze Pagina