NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoi Gemke...dat is idd wel vreemd...

Misschien nog aan het ontpillen?

Een innesteling kan best 3 dagen duren hoor...
    Ligt er maar net aan of er tijdens de innesteling iets een ader geraakt is, en hoe groot de ader was.
    Wanneer was je vorige menstruatie?

Testen is te vroeg hoor...die geeft dan vast negatief aan...

2. Niet meer actief

euhm ik ben 25 juli ongesteld geworden na een cyclus van 26 dagen normaal is die altijd 28 dagen
    ben al zeker meer dan een half jaar van de pil af en daarvoor ben ik maar een half jaar aan de pil geweest ben gestopt omdat ik hem moest betalen en toen ik stopte had ik ook geen vriend dus ook geen seks vandaar kan toch niet komen omdat ik nu al wel weer seks heb he sinds 4 maanden slik ook foliumzuur daaevan raakt de hormoonhuishouding toch niet van in de war of wel
    en ja ik wilde dus testen om te kijken of ik misschien toch zwanger was en het inestelbloeding was de laatste keer dan zou ik nu ongveer een dikke 2 weken overtijd zijn als het dat was ik moest de laatste keer op 28 juli ongesteld worden maar het kwam 2 dagen eerder en het was gewoon helder rood bloed vandaar dat ik dus een beetje in de war ben nu

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Het is 1.18 en ik zit het hele archief door te pluizen, oeps ben ik er toch weer meer mee bezig dan paar dagen geleden :( . Einde van de week lekker 10 dagen op vakantie, afleiding genoeg!!
    @Gemke kunnen het niet je darmen of zo zijn of voel je echt je baarmoeder :(: . Tja raar zo een menselijk lichaam helemaal als je er zo bewust mee bezig bent.

Groetjes

4. Niet meer actief

nee mijn darmen kunnen het niet zijn dat voelt anders weet ik omdat ik dus nog niet zo heel lang geleden een blindendarm onsteking heb gehad en heb laten verwijderen als daar maar niks mis is gegaan

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Zelf heb ik een spastische darm, dat hebben veel mensen. Toch herken ik soms niet altijd goed de pijn. Al twee keer toch weer onderzocht(omdat ik twijfelde of het wel mijn darm was die pijn deed) en dan was het toch mijn dikke darm. Wil er maar mee zeggen dat het soms gewoon lastig is je eigen lichaam goed aan te voelen.
    Als je aanhoudend pijn hebt kun je wellicht toch het beste even langs de huisarts. Wie weet is het morgen weg ik hoop het voor je,

Erica

6. Niet meer actief

tis geen aanhoudende pijn he twas gisteren effe een paar minuten heel erg en vandaag toen ik me ontspande eigenlijk een paar lichte steekjes vandaar dat ik niet aan mijn darmen denk
    maar ik denk dat ik maar eens ga afsluiten voor vandaag hihihi ik zie nu dat het al wel heel laat is pfff half 3

7. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Noesje bedankt, jij ook succes :D

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Thanks Jingels ;)

9. Terese

Terese Fanatiek lid

:) Happy birthday to me, happy birthday to me! :)

10. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, zijn er vandaag al positieve testen :D Ben erg benieuwd hoor! Het wachten tot het weekend heeft nog nooit zo lang geduurd, zucht. Als ik deze week nou ook een volle agenda had, maar met een ziek kind de deur uit is ook niet echt verstandig. Dus dan kom ik jullie regelmatig wel even lastigvallen :D

@Gemke: het kan misschien ook naweeen zijn van je operatie, de hele boel moet zich van binnen ook herstellen. Als je het niet vertrouwt zou ik toch langs de HA gaan. En misschien heb je nu wel je eisprong eerder, voor de zekerheid gewoon klussen :D

@Erica: Ook ik heb spastische darmen, en de pijn kan soms weer zo anders zijn. Het ligt er ook maar net aan wat je hebt gegeten en hoe je darmen daar op reageren. Je kan ook pijn onderin je buik hebben terwijl je last hebt van je maag, heel vreemd maar de buik is zo complex dat het voor doktoren vaak ook lastig is om uit te vinden wat je hebt. Ik heb ook die darmonderzoeken gehad, absoluut geen pretje :( Waar ga je naar toe op vakantie?

@Flyke: idd wat Nastaja zegt hebben de meeste vrouwen geen innestelingsbloeding, dus er is nog zat hoop voor je hoor :D

Ik zal vast en zeker mensen vergeten hebben, maar verder teruglezen en antwoorden is beetje lastig, jullie hebben ook weer zoveel gekletst, er waren zelfs wat nachtbrakers zag ik. Heel veel succes iedereen weer!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou de daling is ingezet hoor dames, game over denk ik zo. op naar ronde 9. Laat de :evil: :evil: nu maar komen.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    huh? mijn banner is weer vanaf voor af aan begonnen :( Toch geen helderziende banners he :( Meteen even een andere zoeken die wel overtijd aan geeft :D

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    @Loeki, jammer meis, maar nieuwe ronde nieuwe kansen succes in de volgende ronde

@Terese, gefeliciteerd :) ;)

14. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Nee toch Loeki, verdorie, het ging zo goed met je temp! Ik hoop echt dat het niks betekent, gun het je zo om zwanger te worden!

15. maluno

maluno Lid

Jul 26, 2006
    72
    0
    0
    nou vandaag mag ik testen,maar heb het niet gedaan,kijk of ik het nog even kan volhouden,maar het is moelijk hoor,mischien toch morge vroeg een test,ben zo nieuschierig

julie ook allemaal succes!

16. Pip

Pip Actief lid

Jun 15, 2006
    141
    0
    0
    @Loeki: balen, balen meid. Leef met je mee.

@Maluno: spannend joh! Ik ben erg benieuwd...houd je het vol tot morgen?

@Terese: jarig? Van harte gefeliciteerd! Dat het maar een mooi jaar voor je mag worden.

Met mij alles goed, ben een paar dagen niet actief op dit forum geweest (maar heb jullie wel gevolgd hoor...). Iedereen veel succes en op naar die nod!

17. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Dus toch nog even gewacht Maluno? Ik heb nog geen testen in huis, als het goed is komen die aan het einde van de week, dus kom ik ook niet in de verleiding :D

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Terese, happy birthday to you :p
    Ik hoop hier snel meer positieve berichten te lezen (Maluno?).
    Loeki, da's balen joh.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Gefeliciteerd Terese :D (ik had snel even wat doorgelezen, maar blijkbaar over heen gelezen) Fijne dag vandaag!

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Loeki, ver*omme... :(

Terese gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Share This Page