NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Thanx Loeki2! Nog maar even afwachten dan....

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Alina, van de innesteling zelf merk je niets, dit gebeurt ongeveer 7 tot 10 dagen na je eisprong, voor jou denk ik nog te vroeg.

3. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Ok....afwachten dan maar he? :)

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Loeki je trap wordt erg mooi!!!!
    Je temp kan nog goed komen?? Spannend!

Nieuwkomers welkom en succes!!!!

5. patrien

patrien Niet meer actief

gho loeki2, je bent flink aan het klussen, in huis bedoel ik dan.
    het ziet er goed uit

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Vervelend he dat afwachten!?

Hi allemaal!!

Hier nog geen spoor van evt duivels te herkennen...wel een soort van spierpijn in mijn onderbuik maar dat is het dan ook echt.

Borsten lijken zwaarder maar goed...je kan het maar wiollen zien allemaal he?

Dames die gaan testen...heel erg veel succes!!
    Dames die nog even moeten.... heel erg veel geduld!

Liefs,

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Terese: Ik hoop echt voor je dat het droog blijft in de Efteling, het is hier noodweer, het komt met bakken uit de hemel! En af en toe wat onweer erbij.

@Poessie1: Welkom op dit gezellige augustus NOD forum. Nog een weekje geduld hebben!

@Mickey06: Ochtendurine is geconcentreerder, als je al weinig hcg in je lichaam hebt omdat je nog pril zwanger bent kan het dus uitmaken of je s'ochtends of s'middags test. Ik weet niet of je altijd regelmatig bent, of je pas met de pil gestopt ben....Anders zou ik het morgenochtend nog een keer proberen. Om de 3 dagen stijgt het hcg. (is mij iig verteld door HA en VK)

@Alina: Kan ook goed door het weer komen dat je minder trek hebt, ik hoor het iig veel om me heen dat mensen minder eten, ook nu nog. Probeer niet al teveel naar eventuele symptomen te kijken, want dan duurt het wachten nog langer ;) . Van de innesteling hoef je niks te merken, er zijn er maar weinig die wat buikpijn en/of bloedverlies hebben.

8. patrien

patrien Niet meer actief

@zorra, heb je al getest of ga je dit toch zondag doen?

9. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Thanx zorra.
    ps heb je al getest?? enn? enn? :(

10. patrien

patrien Niet meer actief

@alina: dachten wij hetzelfde

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hi Ninetje, word je al zenuwachtig? Je gaat deze laatste dagen van alles aan je lichaam merken he? Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken en als ik ook maar iets voel, dan denk ik gelijk: o dat zijn gewoon de naderende :evil: :evil: . Maar twijfels alom hoor. Ik word wel beetje gek van mezelf, hihihihi. Ik kan me nl. niet herinneren dat ik voor mn NOD last had van witte vloed, dat heb ik na mn eisprong gekregen en dat word dus steeds wat meer. Mezelf dus voor houden dat de :evil: :evil: komen word steeds moeilijker. Nu komen mn testen waarschijnlijk morgen al binnen, ik hoop maar dat ik me kan bedwingen :)

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Toontje en Alina: Nog niet, ik probeer nog wat geduld te hebben, ook al is dat heel moeilijk :)

13. patrien

patrien Niet meer actief

@zorra, ik duim vanuit het brabantse land mee voor je: duimduimduimduimduim enz

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :D :D :D Dankjewel!!!

15. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Zorra,

Ik heb al 1 normale cyclus gehad na de pil (24 dagen) Daar ben ik dus maar vanuit gegaan. Weet niet precies wat ontpillen inhoudt. Ik wacht nog heel even en ga dan opnieuw testen....met ochtendurine.

Jij veel succes met testen, ik duim voor je!

Andere dames ook succes met wachten/testen.

Liefs

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Mickey: Dan kan het heel goed zijn dat je aan het ontpillen bent, dit KAN (hoeft dus niet) een half jaar tot een jaar duren. Dit houdt in dat je cyclus van slag kan zijn en dat je dus zo een cyclus van 24 dagen en dan weer 35 dagen of meer kan hebben. Dit hoeft helemaal niet zo te zijn, maar er zijn hier veel meiden die er wel veel last van hebben. Je kan ook meteen zwanger worden na pilstoppen of tijdens die onregelmatige cyclussen zwanger worden, maar je lichaam kan dus van die pil een tijd van slag zijn en de een heeft meteen netjes een mooie cyclus en weer anderen hebben dan weer een korte en dan weer een lange. Via zoekfunctie kan je vast meer info vinden over ontpillen. Ik zou misschien dan toch nog even afwachten met testen, anders koop je jezelf straks helemaal suf aan testen en blijkt het ontpillen te zijn.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja of je krijgt de cylci die ik gehad heb (zie onderschrift)

18. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Mijn ongi dag is 4 augustus en kan al zeggen dat de :evil: onder weg is.
    Ik heb altijd twee dagen er voor inwendig bloed dat je alleen kan zien via een tampon test.
    Dus vandaag gedaan en ja hoor :evil:
    Dus de maandflappen al weer klaar gelegt en op naar ronde 3.

:cry: Lover

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Wat balen voor je Lover, hopelijk heb je meer geluk in de volgende ronde. Wanneer is je volgende NOD? Nog in augustus?

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik zenuwachtig? Welnee!! hahaha

Jah hoor als ik er aan denk dan giert t door me keel..de test brand achter me op t tafeltje...al een maand nu, had dubbele gekocht...heb er al meerdere keren mee in mijn handen gestaan maar tot nu toe gelukt te laten liggen...

Ik ben alweer licht misselijk maar goed dat kan ook ergens anders van komen....

Jees dat jij t volhoudt zorra!!

spannend hoor...voor iedereen!!

Deel Deze Pagina