Welkom Angel Eyes! @Pat: Voor jou dus ook nog steeds spannend! @Ninetje: Ja we kunnen onszelf goed gek maken, hihihi. Ik vind het wel lekker om hier er even over te praten, mn vriend is erg nuchter die heeft zoiets we wachten wel af en voor de rest wil ik het met familie en vrienden er nog niet over hebben anders krijg je continue te horen: en weet je al wat. En als het dan wat langer gaat duren word je daar wel gek van. @Mereltje: Waarom denk je dat je vrijdag ongi gaat worden dan? Morgen is toch je NOD?
Net 6 testen (besteld via dit forum) ontvangen. Kon het bijna niet nalaten al een test te doen haha. Zou wel erg overdreven zijn, vier dagen van tevoren Heb er ook nog 1 liggen van predictor en 1 van CB. Hoezo voorbereid
och en wee..ook al zo spannend meiden!! Ikzelf heb toch steeds meer t idee dat de krampachtige spierpijn afkomstig is van een aankomende menstruatie.. vervelend die aanloop dan steeds en jezelf maar blijven voorspiegelen...menstruatie en zwangerschaps krampjes zijn het zelfde!! Zucht...nou jah we zien t wel
Hallo allemaal! Het is weer gezellig hier Terese: Gefeliciteerd met je 28e verjaardag! Loeki : Ik hoop voor je dat het niet door zet! Poessie + Angel Eyes: Welkom en veel klusplezier! Mickey: Dikke knuffel, wat een teleurstelling! Veel succes in de volgende ronde! Ninetje: Wij mogen te gelijk testen! Of wacht jij nog even langer? Ik weet het nog niet zo goed. Anthonia: Voor jou ook een dikke knuffel, succes! En alle andere meiden rond de NOD: Laat jullie niet gek maken! Doe ik ook niet
Sorry, beetje onduidelijk. Had 4 pagina's bijgelezen en gereageerd. Druk ik op verzenden.. is ie weg..
Ninetje: Wij mogen te gelijk testen! Of wacht jij nog even langer? Ik weet het nog niet zo goed. Hoi hoi! Ik ga in elk geval niet op de zaterdag zelf testen...Ik wil pas testen als ik minimaal 1 dag overtijd ben. Ik dacht in de eerste instantie aan maandag pas te testen...Ik heb de test al in huis en heb al meerdere malen ermee in handen gestaan, dus ik hoop dat ik het tot maandag vol kan houden. Want stel dat er geen ongie komt en ik test zaterdag of zondag negatief...weet ik zeker dat ik teleurgeteld ben en verpest ik de dag misschien voor mijn lief...dan liever maandag morgen...hij moet dan aan het werk...en kan ik lekker de hele dag in bed blijven als ik dat zou willen... Liefs,
goedemiddag ZO ben ook weer terug van mijn werk!! IS de ideaalste afleiding, hihi...... Zag weer een aantal nieuwe namen: welkom..... Zag ook een paar meiden waarvoor het nu wel heel erg spannend wordt!! Succes meiden en zet hem op!! DE meiden die ongi geworden zijn: balen......maar veel succes in de volgende ronde...... Hier alles rustig. Soms wat steekjes of vibraties (lol, soms best opwindend hooR!!) en de temp begint langzaam te stijgen......... maar zakt ook straks pas weer tijdens mijn ongi, is daarvoor dus geen echte graadmeter!! WEns iedereen nog een fijne, onweervrije dag....... grtjs Twinny
Spanned he twin?? Ik vroeg me af he...liggen de kansen niet ene beetje oneerlijk verdeeld? Ik bedoel wij kunnen klussen en hebben dan evt meer kansen doordat het zaad elke keer opnieuw ingespoten wordt... Hoe zit dat in jou geval... Zou je me heel kort kunnen vertellen hoe dat in haar werk gaat? liefs, Ninetje
Owh jee...t is er weer hoor... Na het eten van een bammetje..licht misselijk weer...let wel...echt licht misselijk... Zou het dan misschien toch...owhhhhhhh ga ik weer! Zucht
hoi ninetje Voor jou ook spannend nu allemaal, gun het je zo ....... Hoe het in zijn werk gaat: bel als mijn ongi komt de fertiliteitsassistente. Die verteld me wanneer ik met de hormonen mag beginnen die mijn eicelgroei stimuleren. Na 6 dagen krijg ik de eerste inwendige echo, waar de eicel gemeten wordt. DAarna moet ik steeds bloedprikke en dan weer steeds terugkomen voor nieuwe metingen...........totdat ze bepalen dat het groot genoeg is en op springen staat. Dan moet ik een pregnyl injectie laten plaatsen en 1 of 2 dagen erna terugkomen voor de inseminatie. Het zaad is "gewassen" en wordt rechtstreeks in de baarmoeder ingespoten dmv een lang rietje, bevestigd op een spuitje......... Dat is eigenlijk alles. Tis alleen te hopen dat het ei nog niet gesprongen is voordat de inseminatie volgt....... Daar ben ik, na deze maand heel duidelijk de eisprong getempt te hebben, bij de vorige 2 pogingen wel bang voor. Bij deze ronde hebben ze een dag eerder geinsemineerd en dat was denk ik beter!! Tis inderdaad jammer dat ze net 2 of 3 keer in 1 cyclus doen..........maar aan de andere kant doen ze dat bij heterostellen in de MMM geloof ik ook niet....... ik blijf voor je duimen ninetje Twinny
Ninetje: Goed van je hoor! Ik moet er nog even over nadenken. Mijn cyclus loopt toch raar, dus weet ik toch niet echt of het mijn echte NOD is.
@ twinny...oke bedankt dat je de moeite neemt het me even uit te leggen, t lijkt me toch wel een heel gedoe elke dag of om de zoveel dagen naar het ziekenhuis om te prikken en metingen maar Godzijdank dat er zoiets bestaat hoor!! Ik leef ook vol spanning met je mee meis! Hoop dat het snel raak is!! Ik duim en hoop ook voor jullie samen! Voor een ieder hoor! @bloemie... Tja meis...ik wil niet het risico lopen te vroeg te testen wat ik best veel meiden hier zie doen( ieders eigen keuze natuurlijk hoor) en die dan positief testen maar toch gewoon ongesteld worden op de dag dat het zou moeten komen... dus echt waar ik kijk kijk ffkes of er evt symtonem/tomen...weet ik t,hihi, zijn en dan bepaal ik of ik op zondag of maandag test...denk maandag... Liefs en jij ook succes! Balen wel zon onregelmatige cyclus. Ik heb pas 1 cyclus zonder pil gehad op 29 dagen dus heb maar gewoon 29 aangehouden...Misschien heb ik evt wel eerder mijn ei gehad...in elk geval niet later want ik voel dat gelukkig altijd wel.
Hey getver bah! Nu heb ik weer krampen en ze lijken wel erger te worden...ik vind dit helemaal niks leuks!! Van de spanning ga ik ook meer roken..wat ook weer niet bevoordelijk is...wat een stom w*f ben ik toch!! Weer tampon test gedaan maar nog steeds niks...ook geen overdreven witte afscheiding... ik ga maar ff op de bank liggen...
Jeetje mina wat gaat dat hard hier zeg even een dagje werken en efr zijn gelijk 6 pagina's bijgekletst. Had vandaag wel weer steken onderin mijn buik en af en toe een beetje misselijk maar ik denk dat mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden is. :-k
Ik doe mijn best meis....maar wat is het toch moeilijk...die tegenstrijdige dingen die ik voel..of wil voelen... Whaaaaaaaaaaaaaaa ](*,) Gelukkig zijn jullie er!! Bedankt!
Hey Ninetje, ik begrijp best dat je vol spanning zit, had ik vorige maand ook en dat zal ik denk ik tegen de tijd van deze NOD ook wel weer hebben. Gelukkig is er dit forum waar je lekker kunt kletsen en zeuren.