Ach, ik vind het ook altijd weer spannend hoor, maar na 10 maanden is de stemming meer zo van 'het zal toch wel niet gelukt zijn'
@loekie...jah dat lijkt me ook niet helemaal onterecht dat je je dan zo voelt... Maar ondanks die instelling is de teleurstelling niet minder groot denk ik? Hier ondertussen weer geen krampen meer te bekennen...nou jah!! Ik snap t niet zo meer hoor...zucht...k ga lekker ff douchen en dan in me kloffie voor de buis. Mijn lief komt niet thuis vanaaf dus ik moet mezelf afleiden,hahaha Liefs all
@Welkom nieuwe meiden, hopelijk wordt het ook voor julie een vruchtbare maand. @Meiden die ongi zijn geworden, balen, hopelijk meer succes in de volgende ronde. @Nod'ers, ik duim mega hard voor jullie, en hoop dat jullie het volhouden tot nod om niet te testen. @Klussers, veel klusplezier en succes @Wachtende meiden, ik wacht met jullie mee. Heb op dag 14 mijn ei gehad, denk ik en moet nu ook wachten. Voel natuurlijk ook weer van alles, maar weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden. Liefs Moons
@ iedereen: klets eens niet zoveel op één dag tis niet meer bij te houden zeg @ alle (bijna) nod-ers: ik duim me rot!!! ninetje klinkt in elk geval goed joh en speciaal @ loeki2: hopelijk betekent die lichte temperatuurdaling niks en is het gewoon een lichte schommeling... duim extra hard voor jou! @ nieuwelingen: welkom! @ bloemie: thanx voor de ontnuchtering, dit was precies wat ik nodig had! wat ben ik toch een stommeling
het is inderdaad niet meer bij te houden, als ik een uur niet op het forum zit... hopa daar zijn weer een aantal berichten en tegen de tijd dat ik alles probeer bij te lezen zijn er weer berichten bij. maar ik zeg ook voor iedereen: SUC6. dat augustus maar een vruchtbare maand mag worden
@iedereen: pfff, ik kan het hier niet meer bijhouden...zoveel te lezen als ik hier ff niet geweest ben, maar ik doe mijn best!!!
Mijn NOD is eigenlijk 9 augustus.. maar had van het weekend al zo'n steken bij mijn schaambot en heb sinds vanochtend ongi krampen die steeds erger worden xxx
Nou meiden volgens mij is mijn lichaam een spelletje met me aan het spelen, ik heb sonds gisteren lichte steken/krampen onderin mijn buik, kan moeilijk naar de wc (grote boodschap ) en ben nu ook nog eens misselijk. Pffff ik snap het allemaal niet meer hoor, wat moet ik hiermee?? heeft dit misschien te maken met een beginnende zwangerschap (innesteling) of is het inderdaad een spelletje??
hoi allemaal , ik zit met een vraagje ,zal blij zijn als iemand mij hierop kan antwoorden ik ben twee jaar geleden bevallen van een dochtertje en heb sindsdien geen voorbehoedsmidddelen gebruikt sinds februari hou ik mijn cyclus goed in de gaten en ik heb telkens een cyclus van 25 dagen gehad met 2 maal een cyclus van 28 dagen nu ben ik op 23 juni ongesteld geweest en daarna op 15 juli (had deze laatste keer enorm veeeeel last en bloedde wel heel hevig) dus had ik de laatste keer ook een cyclus van 23 dagen ,als ik mij niet vergis mijn vraag is nu ,hoelang is mijn cyclus nu ?moet ik dan er vanuit gaan van de langste ??dus 28 dagen ,of niet ? wat ik ook wilde vragen:mijn dochtertje drinkt nog altijd 3 tot 4 maal per dag bij mij (moedermelk) kan het zijn dat ik hierdoor moeilijk zwanger geraak? ik moet wel zeggen ,heb vorige maand heel weinig geklust (net na mijn regels (duurde wel 6 dagen )heb ik 2 maal geklust ,dus deze maand heb ik wel niet veel hoop ,zat niet in mijn vruchtbare periode volgende maand ga ik er wel tegenaan !!! veel groetjes en succes allemaal
Hoi allemaal, @Rana, ik durf je niet te zeggen hoelang je cyclus is. Je moet denk ik 23-28 dagen aanhouden. Dan moet je wat vaker klussen dus. Ik heb sinds vanavond lichte krampen in mijn buik. Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Ik weet mijn cyclus ook niet precies. De laatste keer was 27dgn en ik zit nu op dag 27. Ben benieuwd. Groetjes Mariska
@Mariska, ongi pijn kan ook een zwangerschap betekenen. Ik hoop het zo voor je meid. Ga je morgen testen als ze er nog niet zijn? Dan ben je toch 1 dag overtijd. Ik zal voor je duimen. Liefs Moons
ik kan de tijd sneller maken, mijn NOD blijkt 2 dagen eerder te zijn dan ik dacht, ipv nog 7 dagen voor testen is dit nu 5 dagen
Ik ben weer terug van een dagje Efteling EN bed.... want de Efteling was ontzettend leuk, maar na 5 uur begon er een enorm zeurende hoofdpijn opzetten, die na een uur, toen we het park uitliepen, echt gigantisch zeer ging doen. Ik had het gevoel alsof mijn voorhoofd bewerkt was met een betonnen paal. In combi met misselijkheid en een soort opvliegers. Denk dus dat ik een soort migraine had. We waren met zijn drieen en we hadden nog even het plan om bij de MAc wat te gaan eten. Heb geen hap door mijn keel kunnen doen. Sterker nog... ik zat tegen het kotsen aan. En ik kots niet gauw... KON ik het maar, want dan was de druk van de ketel. Nee, mijn vriend is snel naar huis gereden (klein uur rijden....pffff... valt niet mee in die toestand), en onderweg nog flinke hoosbuien gehad. Ben linea recta vanuit de auto mijn bed in gekropen. Men... wat voelde ik mij beroerd... Of het nu mijn verjaardag was of niet, dat boeide me even helemaal niet! Nu gaat het wel weer. kleine steek rechtsvoor in mijn voorhoofd, dus ik ga zo lekker in bad met de lavendel olie die ik voor mijn verjaardag heb gehad, en dan naar bed. Ik sowieso de afgelopen 3 dagen last van hoofdpijn en vermoeidheid. Zal het weer wel zijn, kan geen andere verklaring hebben... We hadden trouwens prachtig weer! Af en toe een licht buitje, maar veelal zon en een heerlijke temperatuur van 20 graden. Warmer hoeft het voor mij niet te zijn op een pretpark. Er waren trouwens helemaal geen rijen! Ideaal! Superdagje!
Graag gedaan hoor! En niemand is stom hier he! We willen gewoon heeeel erg graag een kindje! @Rana: Ik weet wel dat als je volledige borstvoeding geeft, je eisprong kan wegblijven. ( betekend trouwens niet dat je het als voorbehoedsmiddel kan gebruiken ) Maar ik denk dat als je eenmaal al een eisprong heb gehad, dat je net zo veel kans maakt als een ander. En je geeft niet meer volledig natuurlijk! Ik vindt het trouwens wel fantastisch dat je zo lang nog voed! Petje af! Stel anders de vraag aan de verloskundige hier op het forum. Zij weet vast meer
gruwelijk snel gaat het hier. ik mis van alles als ik niet oplet. btw ik moet nog een week wachten voordat ik kan testen.
Als ik het zo bij me na ga, heb ik tijdens mijn ongi ook veel zwangerschapsklachten, die er eigenlijk altijd wel zijn tijdens deze periode, maar waar ik nooit op lette omdat ik er niet mee bezig was: - misselijk - moe - veel plassen - opruimerig Zo zie je maar hoe je je druk kan maken als je teveel op jezelf gaat letten terwijl sommige dingen er altijd al zijn, maar nu pas opgemerkt worden
Heel herkenbaar! Aan de andere kant vindt ik het ook wel leuk eens zo bewust met gevoelens in je lichaam om te gaan. Eigenlijk toich heel bijzonder hoe lichaam en geest samen werken (jaja klinkt wat zweverig maar ach het is bijna 03.00 en kan niet slapen en dan krijg je dit ) Aan de andere kant heb ik natuurlijk wel makkelijk kletsen in ronde 2 is alles nog spannend. Erica