Mijn NOD zal ook in Augustus zijn... Ik ben op dag 12 van de 1e ronde ongesteld geworden. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen (wat ik hoop... of juist hoop ik niet ongie te worden), zou mijn NOD 3 augustus zijn.
Jeetje er zijn helaas weer een aantal bezig geweest, maar welkom Miza, Shelde, Berbel en Jantina. @Jantina: Ik ben er na mn MK ook vanuit gegaan dat de 1e dag van de bloeding mn 1e cyclus dag was en ik werd na 26 dagen weer ongesteld.
Hi meiden! Heb jullie steun nodig. Na de eerste 2 echte rondes proberen en heel veel lezen, wordt het toch wel erg spannend en echt serieus. Wil graag een heel gezond babytje maarrrr ik rook! Wie geeft me een motivatie schop??? En wie heeft er ook af en toe zo´n gevoel van wil graag zwanger zijn, maar wat staat me te wachten als ik straks mama ben. Hoe wordt mijn leven dan? Willen heel graag papa en mama worden, maar ben wel een beetje bang hoe dat allemaal gaat straks. Wie heeft dat ook?
Schop schop kick kick BAMMMMMMM Hard genoeg? Anders trap ik nog wel een keer hoor; ik leef me graag uit...hihihii Ik zie er eigenlijk alleen maar heel erg naar uit, naar dat gezinnetje...maja, zit inmiddels ook al in ronde 11...
Oke dan Elvira! Kick me! Kan me goed voorstellen dat je in ronde 11 er wel heel erg naar uit kijkt! Succes meis! Ik kijk er ook naar uit, maar ben wel heel erg benieuwd hoe het dan echt wordt. Kan me zo weinig voorstellen hoe het is om mama te zijn. Wil het heel graag, maar vind het zoooo spannend!
Spannend lijkt het mij ook hoor. Kan me nog niet echt voorstellen; ik met dikke buik. Hoop toch dat ik het snel mag gaan ervaren. Voor jou ook veel suc6 meid!
Hey Minoes, Kijk eens op stivoro.nl naar zwanger en roken! Daar kun je genoeg redenen vinden om gelijk je sigaretten in de prullebak te gooien. (Maar ja, ik ben (gelukkig) een niet-roker, dus misschien is het voor mij gemakkelijk te zeggen) Groetjes Simone
Ook ik heb mijn NOD in augustus. De 6e om precies te zijn! Ik duim voor jullie, duimen jullie voor mij?!
Hallo augustus vrouwen Af en toe lees ik met jullie mee. Vroeg me af waar Loeki is. Toen ik paar weken geleden op het forum kwam waren de meeste berichtjes van haar. Nu zie ik bijna niets meer. Mischien even wat afstand genomen, vroeg het me gewoon af. Erica
Oke dan meiden, na het lezen op www.rookvrijzwanger.nl ga ik nu stoppen. Ik pak een lekker bad en ga daarna mn huis helemaal rookvrij maken. Op naar een gezond fris eitje!
wens je heel veel sterkte met het stoppen minoes...Ik moet jou voorbeeld maar eens gaan volgen... .... fay
@Minoes: Heel goed van je, je zwangerschapskansen nemen daar mee ook weer toe, en daarnaast hou je lekker wat geld over, kan je opzij zetten om hopelijk snel een mooi babykamertje en spulletjes te kopen. En wat betreft het moederschap: het is het mooiste wat mij is over komen, die liefde gaat zo diep dat is niet uit te leggen. Mijn leven is alleen maar positief verandert na de komst van mn dochter. Voor de rest is de band met mijn vriend ook veel hechter geworden en kunnen we samen echt intens genieten van onze dochter. Ik had eerst ook wel mn twijfels, wilde het enorm graag maar wist niet hoe het zou zijn en of ik wel een goede moeder zou zijn etc....Zelfs tijdens de zwangerschap kreeg ik het wel eens benauwd, ik wilde dit kindje zo graag maar wat als het allemaal tegen zou vallen....Maar nogmaals het is het mooiste wat me is overkomen. Alleen wat ik wel een nadeel vind van ouderschap is dat je zoveel van je kind houdt en dat als het ziek is dat je je dan zo rot kan voelen, of de angst dat er iets met dr gebeurd....Maar dat zijn maar momenten en dat moet je soms gewoon los proberen te laten. @Fay: Misschien een idee om samen met Minoes te stoppen en elkaar te steunen tijdens het stoppen?
Hoi tante Pollewop Ik ga zeker weten voor je duimen hoor, en de andere vast en zeker ook!!! Welkom hier!!!
Gewedlig Minoes!! Ik heb me voorgenomen om als het deze ronde niet lukt om zwanger te worden, ik een serieuze poging ga wagen met stoppen met roken.
Misschien een ideetje, om een topic te openen over stoppen met roken tijdens zwangerschap en dat iedereen die wil stoppen daar terecht kan voor steun? In ieder geval iedereen die het wil proberen om te stoppen, heel veel succes!!!!!