NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    ja ik ga als de duvels er nog niet zijn maandag of zo weer effe testen anderes weet ik het ook niet meer hoor

gr maluno

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ik ben nog niet aan het tempen dus snap niet echt wat je bedoelt loeki :oops:

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Het wordt hier echt supperspannend, een aantal meiden zijn zelfs al overtijd, hopelijk kunnen we nu snel een zwanger lijstje aanmaken.

Sinds vandaag is het heel droog daar beneden, helemaal geen afscheiding, zou dit een goed teken zijn. Hoe is je afscheiding na je ei, en wordt hij anders als je ei bevrucht is? Weet iemand dit of verschilt dit per persoon. Vanmorgen licht misselijk, of zal ik het me weer allemaal inbeelden?

Succes voor de meiden die nog moeten testen, en meiden die neg. getest hebben, ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt.

Liefs Moons

4. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik voel me ook niet best hoor dames, zit nog steeds tegen de hoofdpijn aan en ook nog wat misselijk... Maar moet vanmiddag toch mijn paarden rijden want morgen moet ik naar mijn trainer...

Heb trouwens ook al een paar dagen droge ogen. Nu weer, alsof ik stof in mijn ogen heb. Denk dat het toch een soort migraine is wat ik heb.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Noesje,

als je tempt kun je zien wanneer je eisprong geweest is en wanneer je dus je ongi kunt verwachten, vorige maand kelderde mijn temp 2 dagen voor ik ongi werd, nu is mijn temp alleen maar gestegen, dat maakt me bloednerveus, want het is een goed teken...maar ben te bang om hoop te hebben. Voel me wel anders dan andere maanden

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    hoi Loeki,
    dank je nu snap ik het :oops:

Echt spannend voor je meis, ik zal extra voor je duimen.

ik hoop voor je dat het raak is. ;)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, mag na 10 maanden ook wel naar mijn idee, weet dat anderen nog langer bezig zijn, maar mijn ha vond het al tijd om me eens door te lichten, als ik nu zwanger ben wordt me de MM bespaard.

8. Terese

Terese Fanatiek lid

Loek, maak je nou niet te druk meid! Is niet goed voor je! Ga lekker even wat anders doen? Of verwen jezelf eventjes nu, ga even shoppen ofzo. Heb je wat afleiding ;)

9. Terese

Terese Fanatiek lid

Trouwens, je trap wordt mooi! :)

10. patrien

patrien Niet meer actief

loeki, ook vanuit het brabantse land draaien de duimen op volle kracht voor je mee, zeker met de achterliggende gedacht die MMM, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik had me zo voor genomen me niet mee te laten slepen,wat ben ik ook soft zeg.

12. Terese

Terese Fanatiek lid

Ah joh, ik ben zometeen weer even erg als mijn NOD eraan komt :p

*aai over je bol*

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    zit stiekum al te bedenken wanneer ik het mijn ouders ga vertellen, oh zo fout.

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Blegh.... voel me wagenziek... en ik zit notabene op de bank... bah....

15. Terese

Terese Fanatiek lid

Oh meid, ik ook. Hoopte op mijn verjaardag te kunnen zeggen dat ik ook een kadootje voor hen had 8)

Volgende maand hoop ik het op mijn vaders verjaardag te kunnen zeggen. :)

En ik zat toen ook al te denken hoe mijn omgeving zou reageren, hihi!

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Jeetje Loeki!!! Wat spannend!!
    Ik word gek hier!!!!

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He meiden ben ik weer even. Loeki, je houdt het dan wel heel spannend voor ons hoor als we nog tot dinsdag moeten wachten :confused: Kan je morgen nog wel je temp doorgeven :D Kan me voorstellen dat je nu allerlei scenario's in je hoofd af draait; hoe reageren mn ouders, hoe die en die.....Heel logisch hoor, en je hebt er lang genoeg op moeten wachten!

Terese laten we hopen dat je volgende maand het leuk verjaarscadeau voor je vader hebt :D

Moons hoe je afscheiding na je ei is als die bevrucht is of niet weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat een "droge" periode ervoor staat dat je op dat moment weinig tot niet vruchtbaar bent, maar hoe je afscheiding eruit ziet als het eitje bevrucht is??? :( Net ook al even proberen te googlen maar kan er niks over vinden.

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    bij mij is dat gelukt!!! was erg leuk, maar toch het komt wanneer het komt en een mooie gelegenheid vind je dan toch wel. Het is wel spannend voor jullie hoor dames. Ik duim nog steeds mee als reageer ik hier niet vaak.

Karin

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wel grappig, stel... stel dat ik zwanger zou zijn dan zou 20 april de uitgerekende datum zijn (had even de calculator opnieuw gedaan, want dacht dat ik verkeerde aantal dagen had), 19 april is mijn moeder jarig... ;)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil het mijn moeder kunnen vertellen om de verjaardag van mijn oma, die zou in augustus 86 geworden zijn, ze is 2 jaar geleden overleden.

Ik kan morgen en zaterdag mijn temp nog doorgeven.

Manlief eet nu eet broodje haring, kan wel over mijn nek gaan, ben normaalgesproken dol op vis, maar moet er nu niet een denken.

Deel Deze Pagina