ik zit ook al over de 35 dagen heen qua cyclus. ik weet het niet meer hoor! en dat terwijl we morgen op vakantie gaan HELP!
nou ik ben toch even langs de ha geweest en ook hij snapt er niets van,en ja over een paar dagen als de duvels zich niet laten zien weer testen dus,grrrrrr ik wil nu duidelijk heid!!
Middag all! @ Fire Welkom! Gezellie dat je ons toestaat je gek te maken :wink; @ zorra Oeh spannend he meis...lief dat je mee wacht tot zondag! @ Loekie...Bij jou lees ik met een vette glimlach mee...was jij niet degeen die mij gisteren toeschreeuwde...*rustig blijven*!? Ik denk dat jij toch wel weet meis...hoe het zit...je zei zelf dat je temo nooit omhoog ging...toch? Spannend!! En dan ons maar laten afwachten tot dinsdag! Hoe durf je! @Terese...balen dat de hoofdpijn niet wil zakken zeg...heb je eerder migrane gehad? Mijn lief heeft cluster hoofdpijn...dat is ongeveer een half uur zon heftige druk van de hersens op de schedel dat als je goed kijkt t net is alsof daar een bult komt...gelukkig zakt dat na een half uur af... @ maluno..heeft je HA een test gedaan bij je? Als de duivels wegblijven gewoon vragen of je bloed mag laten trekken meis...dan ben je snel van de onzerheid af. @ twinny...gezien de manier bij jullie...moet jij ook gewoon afwahten tot je overtijd bent of trekken ze bij jou eerder bloed evt? @ de rest... Ff een update van hoe het er hier voorstaat... Kramp is niet meer teruggekomen...heb wel krampjes van mijn darmen. Op mijn tetters zijn op de gewone grote blauwe aders na nu ook allemaal kleine rode bloedvaatjes te zien...met vlagen nog steeds licht misselijk...en daar hoef ik geen vis voor te ruiken hoor,hahaha Liefs, Ninetje
Medische Molen en ja, IK BEN RUSTIG ZIE JE DAT DAN NIET!!! en mijn trap staat weer in de grondverf, heerlijke bezigheidstherapie.
oke thnxie... En jah meis...je straalt zoveel rust uit dat mijn pc ervan staat te trillen!! Hahahaha Jaja je trap is zeker mooi!! Kijk je uit dat je er niet allemaal lieve schaapjes op gaat schilderen??
nou meiden wens me maar succes want de duivels zijn er nog niet en ik kan me niet meer bedwingen! Heb net een testje bij de drogist gehaald en we zien wel wat het word. : : :
hey daar ben ik dan weer, Helemaal niets te zien!!!!!!!!!! Hartstikke negatief. :x Nou dan zullen de duiveltjes morgen wel komen denk ik ... Gr.Pat
Of je hebt toch te weing hcg getest meis!! Als je al veel hebt gedronken kan het heel goed dat je hcg geneutraliseert wordt in zon vroeg stadium... Dus afwachten meis! Het kan nog! Ninetje
jee, wat jammer pat?? Maar zolang ze er niet zijn is er hoop toch? heb je al een tampontest gedaan om te kijken of de duiveltjes komen??