jammer patje, ik hoop dat je alsnog +++test of dat de dan maar snel komen, ik weet helaas hoe je je nu voelt.
Zo, daar ben ik weer. Maadag is mijn ongi dag (hoop natuurlijk van niet). Mijn temp is nog hoog(zegt niets, dat is hij altijd tot ver in mijn ongi) en ben enorm misselijk, heb trekkende liezenen krampjes, vreemde overigens, in mijn buik. Al deze symptomen kunnen of een zwangerschap zijn of een aankomden ongi. Ga dus maar nergens van uit.....
@pat: jammer dat het niet positief was, maar er is nog hoop toch..... @loeki2: hoe is het met de zenuwen
Oh, en ik moet de afgelopen dagen ook overal om janken (als ik een zielig diertje zie of een zielige film). Is overigens ook een teken van aankomende ongi.....
Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat Loek zenuwen heeft hoor...ze heeft verf genoeg voor die trap...waarom zou ze zenuwachtig moeten zijn...
ik heb gister (ik weet veel te vroeg, maar ik kon het niet laten) een testje erop gewaagd (misschien omdat je hier ook wel eens leest dat ze een aantal dagen voor NOD posi testen) maar waar ik eigenlijk al aan dacht NEGATIEF. ik heb zo`n digitaal CB gehaald en daar zitten er 3 in, als ik het volhoudt (wat ik niet denk) dan ga ik denk ik zondag of maandag maar weer eens een testje wagen
Oh, Me2 ik leef met je mee hoor. Ja Ninetje ik heb verf genoeg, maar met dit weer wil het zo slecht drogen waardoor ik uren moet wachten en dát is nu juist niet zo goed.
Owh loek...dus je bent zenuwachtig omdat je verf niet snel wil drogen?? Nu snap ik het,hihihi @ toontje...je leest helaas dat die meiden die vroeg posi testen gewoonweg toch vaak ongie worden,lieverd... Probeer het vol te houden tot een dag NA je verwachte NOD. Ik zit nog in twijfel...zondag of maandag testen... Gezien ik heel niet zeker weet of mijn cyclus wel 29 dagen is..2 de keer zonder pilleke pas...dus het ei kan net zo goed eerder of zelfs iets later geweest zijn...hoewel..niet later want ik heb altijd wel duidelijk krampen als ie eraan komt... Deze periode heb ik gerekenend op 29 dagen wat zou betekenen dat mijn ei vrijdag/zaterdag zou komen...maar ik had dus die maandag daarvoor al duidelijke *het eitje komt zo* krampen... Maandag denk ik maar testen...of toch zondag...bij 28 dagen kan het zaterdag evt al,ahahah Ik wacht t wel af..hopen dat t wegblijft ...
He dames, Ik dacht ik kom ook weer eens kijken.... jullie maken het wel echt heeeel spannend..... heerlijk. Ik hoef me nog niet druk te maken... pas volgende week om deze tijd beginnen is vroeg genoeg. RESPECT hoor voor iedereen die zijn testje nog even uitstelt. Dus Ninetje... dapper volhouden! Groetjes Janna
He Toontje, die CB digitaal werken echt pas vanaf je nod, dus niet stiekem darvoor al eentje proberen he!!!
Hallo allemaal!!! Even een mailtje vanuit Denemarken! Tis hier goed geregeld....in de plaatselijke bieb kun je gratis internetten!!! Vandaar dat ik weer even terug ben. Hoe gaat het allemaal???? Nog een dagje en dan ist zover... Ik heb al getest, kon echt niet wachten maar helaas negatief! Anders heb ik altijd bruinverlies een aantal dagen voor mijn NOD maar er is nog niets te zien. Ik heb dus best wel hoop....en ja je wilt het ook zo graag... Ik heb er al slecht van geslapen hoor. Gelukkig weet ik dankzij Loekie hier de testen te vinden, dus als ik er door ben dan kan ik zo bij de super nieuwe halen Allemaal heeeeel veeeeel sterkte en tot later! Ik ga nu even weer verder met vakantie vieren!!! 8)
Tampontest is een tampon een uur er in houden en kijken of er bruin of rood bloedverlies op zit. Maar ik heb gehoord dat dit niks zegt.
zegt idd helemaal niets, mijn ongi komt echt van eth ene op het andere moment opzetten. Ik wordt momenteel van de ene naar de andere kant geslingerd, mijn lichaam zegt dat ik misschien toch wel zwanger ben, mijn verstand zegt van niet (of wil het nog niet geloven)
Tjongejonge.. vanmiddag een paar uur wezen slapen, maar hoofdpijn is er nog steeds.... Het regent hier trouwens nu echt pijpenstelen. Al vanaf een uur of 1, maar met het uur regent het steeds harder...