@me2: tja, wie niet waag, wie niet wint. ik wist eigenlijk de uitslag al maar omdat ik nu 7 dagen moet werken, heb ik ze wel al in huis gehaald. en dan is de verleiding toch wel erg groot.........
@Hallo Mickey06, Dit is het antwoord van op mijn vraag van vanmorgen en nu is ie voor jou!! @Hey lieve mensen bedankt voor jullie lieve reacties, we wachten het maar weer rustig af... Ik heb wel de hele dag al last van rugpijn maar verder niets en normaal heb ik hoofdpijn buikpijn en noem maar op... Ik loop om het half uur naar de wc om maar te kijken of er al iets te zien is,ik word er zelf helemaal gek van!!!!!!!!! Ik moet het maar eens even van me af zien te zetten.... Iemand nog goede ideeen? Ik heb een mooie plavuizen trap dus die hoef ik niet te schilderen Groetjes Pat
wat denken jullie hiervan? cyclus van 28-29-28-27-26-26, waar moet ik nu vanuit gaan?? wel erg gelijkmatig, maar nu de dagen weer eraan komen vind ik het wel weer spannend. mijn banner gaat uit van 28 dagen...
ja dat heb ik dus ook 26-26-30-26-26-32 ik weet ook niet welke ik moet nemen en ik heb 29 gedaan precies tussen de 26 en 32 liefs samantha
Hoihoi... Ik zou ook 28 dagen aanhouden als ik jou was..hoewel ze zeggen bij onregelmatig altijd de langste aan houden.. Dan misschien toch maar 29? Ik kan nu wel zeggen...die enedag kan er toch wel bij..maar dat zou stoere praat zijn...en anders meis..koop je een dubbele test..test je eerst na 28 dagen en dan gewoon nog een dag of 3 later..ze zeggen dat het hgc hormoon per 3 dagen stijgt... @ Janna...Ik doe mijn best...voortijdig test ik zowieso niet hoor...ook niet de dag zelf...t wordt dus zondag OF maandag ochtend...ALS er dan nog sprake is van testen...want ik heb wederom weer wat krampen...zucht
Val gewoon in slaap in bad zeg... Nou de rust is weer wat terug hoor, ik laat me 's morgens enorm opfokken om het in de loop van de dag weer te kunnen relativeren. Ik ga dan ook weer gerust naar bed 's avonds. Ik ga er nog steeds van uit dat de komen dit weekend, dus de Always gaat gewoon mee de weekendtas in. Houd het voor mijn mannetje ook nog even stil als ik overtijd ben. Ben alleen wel heel erg moe en in de loop van de dag komen die krampjes weer terug. Heb ook het idee dat ik steeds vloei, maar mijn slipje is schoon... 'k ga maar eens aan het avond eten beginnen.
Nou, dan pak je de tv gids erbij en streep je je favo series af Of je gaat wat filmpjes downloaden van internet 8) ik heb vandaag ook heel de dag gedownde filmpjes bekeken
@loek...ach lieverd toch...ik voel zo met je mee...wat een shitzooi dat afwachten he... Zeker als wij hier ook nog eens zitten om je gek te maken,hihih Ik heb dat dus ook dat ik die krampjes in de loop van de dag krijg...soms een paar uur en dan weer niks... maar ook bijvoorbeeld steken ter hoogte van mijn eierstokken als ik te snel opsta of verkeerd draai... Ik gaat ook maar eens eten maken...gelukkig is mijn lief wel thuis vanaaf...dus afleiding zat hier. Meis misschien komt er een leuke film op vanaaf! Liefs, ninetje
Loeki, je maakt me gek hier!!! Ik ben echt benieuwd morgenochtend!!! Jammer Patje dat je nega testte, maar geen ongi, dus kan nog... Ik voel helemaal niets... alleen continu een soort spierpijn onderin, niet echt als ongi, maar ook weer wel.. Lichter zeg maar. Maar dat heb ik al vanaf m'n ei....
Hallo allemaal, vanmiddag even naar een nieuwe auto zitten kijken (leuke afleiding), helaas kreeg ik wat pijn in mn borsten een teken van naderende . Dus wss toch weer een cyclus van 31 dagen, lange tijd 26 dagen gehad en blijkbaar nu weer 31, raar lichaam. Ik weet dat gespannen borsten ook bij een zw. schap kunnen horen, maar is dan wel erg toeval dat het nu begint een paar dagen voor mn 31 dgn cyclus. Helaas, volgende ronde dan maar weer. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik op mn verjaardag uitgerekend zijn, is toch ook niet leuk voor hem/haar (ik probeer maar de positieve dingen er van te zien, de teleurstelling wat weg duwen) Morgen weer hele dag weg dus even afleiding en dan zie ik het van t weekend wel of ik ga testen of niet (ligt er aan of mn borstpijn nu toe gaat nemen of niet) @Patje: Balen dat je negatief hebt getest, wel wat de spanning eraf maar de onzekerheid blijft toch. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt! @Loeki: Wat knap dat je het voor je mannetje verborgen kan houden dat je overtijd bent, ik kan dus niks voor me houden. Ik vind het altijd ook zo moeilijk om niet te zeggen wat ik voor zn verjaardag heb gekocht, ik zeg het nooit maar het kost me zo enorm veel moeite, hihihi. @Ninetje: Jij bent zo te horen ook de rustheid zelve, hihihihi. Trek je het nog een beetje? Ik hoop het echt voor je dat het raak is!!! @Tigger: Die spierpijnachtige krampen heb ik dus ook al vanaf mn ei, dat was voor mij dan ook een teken dat het heel misschien dan toch raak zou kunnen zijn, maar nu mn borsten pijn gaan doen Alle anderen weer heel veel succes he
@ zorra, hou moed meid!!!! btw, ik heb niet getest, dat was pat! Tja niet zo handig zo'n naam die er op lijkt maar ja..........ik heb geen bananen.... hihih dat liedje hoor ik nu....
Ik dacht nog bij mezelf ik moet wel Pat neerzetten want die heeft getest (speciaal nog teruggelezen) en dan toch fout doen Nou mn moed zit nu onderhand in mn schoenen hoor