Kost me wel veel moeite hoor Toontje. Net als iedereen hier wil ik het gewoon zo graag. Ik heb bijna 2 jaar moeten wachten tot we er eindelijk voor mochten gaan (ivm mn gezondheid en medicijnen) dus nu duurt elke ronde gewoon te lang Maar dat herkennen er denk ik wel veel.
Nou meiden, wat kunnen jullie kletsen zeg! Ben in dit topic een aantal dagen niet geweest, en moet meteen een heel stuk bij lezen. Wel spannend hoor, deze dagen! Ik heb als het goed is mijn NOD 15 aug. Dus ik moet nog even afwachten. Ik heb vandaag wel onwijze krampen in mn buik, en lage rugpijn. Echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dit is veel te vroeg dus. Ook lijkt me dit te vroeg voor een innesteling toch?
zo ik ben er ook weer.. pff inderdaad ben er vandaag even niet bij geweest en moet erg veel inhalen met lezen!!!! KLETSKOPPEN!!! Haha geweldig.... Nou bij mij is het helaas niet zo dit keer.. ben vandaag ongi geworden.. tenminste veel bruinig spul...shit shit shit.. morgen nog even temperaturen.. hij zal dan wel omlaag gegaan zijn.. maja.. op naar de volgende ronde iedereen succes, veel plezier, veel sterkte of veel geluk liefs en dikke kuss Merel
hoi allemaal o het is nu wel erg spannend hoor Loeki, ninetje, zorra, me2 etc etc....... Ppff ik voel me vandaag raar....... bj vlagen opeens verschrikkelijk moe, zo erg dat wanneer ik rustig zit mijn ogen dichtvallen! Verder last van mijn onderlijf vandaag....borrels, krampjes, steekjes, opgeblazen gevoel....!! Voor ongi veel te vroeg, maar kan dat ook innesteling zijn?? Had mezelf echt voorgenomen me deze ronde absoluut niet gek te maken en ook niets van mijn lichaam aan te trekken, hihi...... Ninetje: ik mag woensdag bloed laten trekken............maar uh.....heb het formulier niet meegenomen, omdat ik liever gewoon wacht of mijn ongi komt!!! GEk hè!!!! grtjs Twinny
@Mereltje: balen... meer succes in de volgende ronde! @Loeki2: Jeetje jij maakt het wel spannend zeg!! Hopelijk morgen nog een hoge temperatuur -> dan mag je toch wel wat hoop hebben hoor!! @zorra: hmmm klinkt niet leuk... Maar laat de moed niet al zakken hoor, er is nog niets verloren toch!? @ninetje en overige nod-ers: toitoitoi !!! @iedereen die ik steeds vergeet - sorry ik kan het echt allemaal niet onthouden ik blijf mijn best doen... Ff een minipi-update. Ik ben vandaag vrij rustig en er iets minder mee bezig (behalve dat ik nieuwsgierig ben wanneer de eerste zwangere dit forum verlaat; ik houd niet van soaps maar nu weet ik wat een cliffhanger inhoudt ). Ik heb eigenlijk inmiddels het gevoel (weet niet waarom) dat het deze maand niet raak is. Maar ik hoop natuurlijk nog steeds van wel... Mijn hoop zal het na het weekend wel weer gaan winnen van mijn gevoel en verstand dus dan word ik wel weer onrustig. Naja, zien we dan wel weer.
jeetje twinny wat cool dat je liever afwacht! Da's wel anders dan de meesten hier (incl mezelf). Recalcitrant typje zeker? haha Maar duim duim dus ook voor jou alvast
hoi minipi Recalcitrant!!! Nee joh, ben veel te schijterig om te laten gaan prikken en vervolgens weer naar huis te rijden en dan halve dag te moeten wachten en dan zelf te moeten bellen ..................... Vind dat zo enorme spanning....... Maak ik mezelf liever nog een paar daagjes zelf gek, hihi.......... Twinny
@Roses, mijn nod is ook 15 augustus, en heb net als jij al allerlei kwaaltjes, mijn ei was in tegenstelling met mijn banner op dag 14, dat is vandaag 6 dagen geleden. Innesteling is 5 tot 8 dagen na eisprong heb ik gelezen, dus ik zou best wel al kwaaltjes kunnen hebben. Vanaf de innesteling maakt je lichaam een zwangerschapshormoon aan waardoor je kwaaltjes kunt krijgen. Opsomming van mijn klachten -gevoelige borsten -ongi pijn met af en toe steken -pijn in onderrug -vanavond ineens brandend maagzuur -snel humeurig, kan weinig verdragen -geen afscheiding, is droog en jeukt -Beetje misselijk 'smorgens Dit was het wel zo'n beetje. Maar ik weet ook dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden. Liefs Moons
o, hihi, verkeerde diagnose van een hobbypsycholoog dus maar als ik dit zo hoor kan ik me er ook wel weer iets bij voorstellen. pfff wat een gedoe. Mijn NOD is dinsdag/woensdag, dus zitten we onszelf gezellig samen gek te maken
@ zorra...kom meissie...spanningsborsten kunnen ook bij zwangerschap horen...nog niet opgeven he!? Jah hoor ik ben *at ease* @twinny...super dat jij besluit gewoon mee te wachten,hahaha.... Ben benieuwd of je het volhoudt... @mereltje...ships balen meis..maar geen rood bloed is geen menstruatie... @minipi voor jou schiet het ook al op he...spannend hoor! Ook Voor de rest van alle meelezers en meewachters...dikke zoen! Weer licht misselijk na het eten..ga toch meer aan een buikgriepje denken eigenlijk...borsten worden ook steeds pijnlijker maar misschien idd omdat mijn ongie onderweg is... Pffffft nog 2 daagjes...en dan tot maandag wachten met testen...
Jiiiiiihaaa!! de eerste augustus-zwangere is een feit jongens! Gefeliciteerd ikkes, geniet ervan!!!!! Ennuh: laat dit aanstekelijk werken
kzie op het andere forum dat je wel heel vroeg getest hebt; spannend dus nog een beetje... of voelt het al helemaal goed?!?!
Ladies, Ik had al afscheid genomen van dit forum, omdat ik dacht dat ik ongi werd. Maar dat zet niet door, dus even een vraagje: - ik ben 5 dagen overtijd - ik heb sinds dinsdag soms na het afvegen een beetje roze slijm. één keer was het een beetje roze-bruinig maar niet zo bruin als bij ongi - ik voel me al een week bij vlagen ongi: buikpijn, rugpijn. - het beetje bloed is zo weinig dat ik niets in mijn onderbroeken zie en oha is mijn slijm zelfs 'gewoon wit'. Wie weet wat dit is? (Oké, vast niemand, ik moet geduldig zijn...Maar dat WIL ik niet!) O, ik word er zo gek van. Ik ging er echt van uit dat ik ongi werd en zat me op te winden waarom dat niet doorzette. Nieuwe ronde, nieuwe kansen immers. Tot iemand op deze site innesteling noemde. Aan de ene kant vind ik het makkelijker om te denken dat ik ongi word want dan maak ik me in ieder geval niet gek (heb de reep chocola zelfs al in huis ) aan de andere kant denk ik nu ook steeds aan innesteling. Wie heeft hier ervaring mee?? (ik heb al wat gelezen op andere forums, maakt me alleen maar beetje in de war Liefs Eliza
jongens jongens jongens, ik krijg nu toch wel de kriebels.. ik heb zere borsten, ontzettend pijnlijke tepels, steken in mijn onderbuik.. obstipatie.. ontzettend moe en ik moet piesen als een tijger de hele dag! zou ik gek worden...
Daar weet ik het antwoord op Eliza: TESTEN! 8) Jongens... tis dat ik net ongi ben geweest, want anders.... ben misselijk, draaierig en moe en ik plas ontzettend veel.... bah bah bah... ik wou dat ik hier van af was... ik wil me gewoon fit voelen!