Hoi meiden! Ik post hier weinig maar lees wel mee. Pfff ik zit nog te wachten op mijn ei... Het is mijn 2e cyclus waarin ik mijn temp opneem en als mijn ei op dezelfde dag valt als vorige maand dan zou dat vandaag zijn (cd 16).. dus moet morgen mijn temp verhoging hebben... Ik HOOP het... xxx
he, Ja zorra hopen dat mijn hcg waarde nog te laag was want weer een dag voorbij zonder en wel nog witverlies en pijnelijke borsten.. k Versta het echt niet!!! Volgens pendel maria nu zwanger van 2meisjes dus denk gewoon opnieuw te testen van het weekend als ze nog niet gearriveerd zijn, grtjes
onee onee onee onee hou ze tegen hou ze tegen!! het was bij jou toch altijd ineens??? dan is dit wel gek... hopelijk gewoon iets anders joh! ik blijf duimen...
ZIE MIJN BANNER Helaas ongi geworden vandaag, kreeg gisteravond buikpijn die het al aankondigde, dus ik baal behoorlijk. Maar de spanning is nu gelukkig wel weer (voor even) gezakt. Mijn nieuwe NOD is 27 aug. dus ik kan gezellig met jullie blijven meeleven! @Zorra, echt heel spannend nu zeg, hoe voel je je nou? @Patje:Jammer van je neg. test. wellicht nog iets te vroeg, houd moed! @Loeki: spannend, hou ons op de hoogte! @Ninetjeok voor jou heel spannend, zit tenenkrommend mee te lezen van de spanning zeg! @iedereen die ik oversla, ik duim voor julllie!
loeki - misschien is dat ook maar het beste om nuchter te zijn! Hoe moeilijk het ook is. Vaak is het zo als je iets niet verwacht, juist dan dat het zo is!
@jessica...getver balen zeg! Door dus naar de volgende ronde...warme knuffel meis! @Loekie...he bah neeh toch! Maar je weet...als het niet doorzet is er niks aan de hand meis...Ik ga harder voor je duimen! Hier nog steeds niks hoor..kramp is alweer ffkes weg ook...T is toch om gek van te worden ook allemaal... Men neme een lichaam...zet daar een vrouwen brain in...en pfffffffffft Loekie lievrd...ik hoop zo op een verhoogde temp voor jou nog morgen....
hey, Proficiat ikke tof zeg... En ja amaai 1 dagje weg geweest en wat is er hier wat afgekletst vandaag ben gewoon kwartier aan het lezen wel tof.. Blijven duimen zeker voor iedereen en wie weet komt de tweede aug zwangere er vlug aan.. grtjes, Annabel.
@ Ikkes: van harte meid! @ Loeki: laten we vooralsnog hoop houden! @ Jessica: jammer zeg Volgende keer beter? @ Ninetje: ik duim voor je!
Dag zenuwpeesjes allemaal mijn NOD was 6 aug, maar deze morgen zijn mijn gekomen. Had vorige week al symptomen dat ongi eraan kwamen, vooral hoofdpijn, dus ik ben niet zo geschrokken. Jammer maar hopelijk volgende (3e) ronde beter! Voordeel is wel dat mijn cyclus redelijk kort blijft, 28-24-25 , als ik van 28 dagen uitga is mijn volgende NOD 31/08 dus ik mag ook nog ff in augustus blijven. zou pendel sonja dan toch nog kunnen kloppen..... Heel veel succes klussende, wachtende, testende, meiden!
zo he he ik ben net terug van 2,5 uur lopen met de hond ik ben nog steeds misselijk en dat is best vervelend @ loeki: dat meen je toch niet en ik zal nog ff je temp omhog blazen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF hopelijk helpt het @ jessica: heel veel succes in de volgende ronde @ ikke: gefeliciteerd en de rest die ik vergeten ben heel veel succes met klussen, wachten liefs samantha
Nee, nee, nee, nee Loeki.... Dat mag niet!!!! Jessica, balen!!! Succes volgende ronde... Flyke, balen ook al... Succes volgende ronde...
Ikkes congratz!! En wat mezelf betreft.... heb nergens last van... wacht het maar af, nog een paar dagen. Heb trouwens maandag j.l. trouwringen uitgezocht ( ff topic), ik focus mij nu ffies op de trouwerij.