Lijkt me een supergoed idee!!! Ik ben namelijk ruim 4 jaar geleden gestopt, heb het daar onwijs moeilijk mee gehad en als ik niet mijn stoppen-met-roken-cluppie had gehad op internet....weet ik niet of ik dat wel gehaald zou hebben... Meiden, ik wens jullie super veel succes!!!!!!
Hoi ik sluit me ook aan. Mijn nod is 4 aug. En 3 aug moeten we weer naar de gyn. Zitten inmiddels in ronde 23!
Pffff ronde 23, wat een rot tijd moeten jullie achter de rug hebben. Hoe lang loop je nu bij de gyn.? En welke behandeling krijg je? Hoop niet dat je me te nieuwsgierig vind
Hallo lieve allemaal! Bedankt voor jullie berichtjes. Hartstikke lief! Ik ga een onderwerp starten bij zwanger worden en ik hoop dat iedereen die rookt mij volgt! Dus goed idee zorra! Thanks! Ook jouw berichtje vind ik erg mooi. Ik denk ook dat als ik een babytje heb er helemaal verliefd op ben en die zorgen die je omschrijft, ken ik ook goed. Ik heb dat zelfs met onze kat! Echt waar! groetjes
Lieve Minoes, Laten we hopen dat er vele met je mee gaan naar je topic over stoppen met roken en dat jullie maar veel steun van elkaar mogen hebben. Ik zal zeker je topic blijven volgen om te kijken hoe het stoppen met roken gaat.
Lieve Minoes en andere dames! Ik zal me deze ronde nog niet aansluiten met het stoppen met roken topic. IK moet niet teveel met dat hele baby krijgen verhaal bezig zijn. Ik post onder NOD en temperatuurkaartjes en verder wil ik niet teveel lezen, want merk nu al dat ik er erg veel mee bezig ben doordat ik temp en persona gebruik....Maar ik steun jullie natuurlijk allemaal!
Begrijpelijk hoor Minoes, wanneer mijn testdag weer in zicht komt ga ik ook weer even afstand nemen, anders ben ik er te veel mee bezig.
mijn nod is 8 aug bij een cyclus van 28 maar zal wel een langere cyclus worden . ben nu ongi de eerste echte keer na mijn pil bloeding. en dat al naar 45 dagen. lijkt lang maar ik had verwacht dat het een half jaar ofzo weg zou blijven. had ook helemaal niet het gevoel dat ik nu al ongi was. liefs esther toi toi toi allemaal
Ik sluit me bij jullie aan. Net vandaag ongi geworden. Dus de volgende NOD is ong. 10 augustus. Midden in mijn vakantie... Wie weet wordt het wel "Made in Austria" !!
jij ook zorra. word echt een vruchtbare vakantie let maar op. (pendel staat op september) maar dan is het ook nog een beetje vakantie. hoop zo voor iedereen dat ze niet ongi worden. :::::::::::::tip::::::::: luister niet veel of helemaal niet naar het liedje rood van marco borsato. de titel hmmmm ik weet het niet liefs esther
Voor mij deze week nog toepasselijk, maar na deze week wil ik 9 maanden geen rood meer zien En laten we hopen dat deze vakantietijd een vruchtbare tijd zal zijn! @Smeetje: De zijn dus toch gearriveerd, echt balen! Maar welkom hier!!!!
voor mij is het ook toepasselijk dat rood. man lijkt wel of ik al in het land zit met de rooie zee. mij god soms zou je denken dan je leegbloed(lekker leguber , sorry) maar het lijkt erger dan het is. ben weer voor het eerst ongi geworden na mijn pilbloeding dus het zal daarvan wel zijn. liefs esther
dit gaat weer een hele lange maand worden, net zoals de vorige! Ik merk wel dat als ik hier minder lees dat ik er toch minder mee in me kop zit.. maar aan de andere kant mis ik t wel...
Dat ken ik wel Esdepes, als je hier op het forum bent ben je er toch mee bezig en dat blijft dan ook een tijdje in je hoofd rondspoken, maar als je dan niet op het forum bent mis je de gezelligheid weer en de spanning wie er allemaal positief heeft getest. Misschien dat ik rond mn NOD even afstand neem om er even wat minder mee bezig te zijn, nu vind ik het allemaal erg gezellig hier wat te kletsen en mee te leven met de anderen.
Daar ben ik het mee eens. Je kan beter luisteren naar : Een Liefde voor het leven. Ochtendschemer danst over je lichaam en spiegelt in het raam Wat de liefde voor een vrouw kan doen. En ik huil terwijl je lacht als ik je zachtjes streel op de plek waar onze toekomst langzaam groeit Nee nee nooit heb ik geweten dat nieuw leven aan een man en vrouw gegeven zoveel kracht en zoveel schoonheid brengt en je lacht als ik je zeg dat jij het mooiste bent en het allermooiste draagt wat ik ooit heb gevoeld het komt steeds dichterbij nieuw leven maakt zich vrij en het is van jou en mij een liefde voor het leven en alles wat wij zijn is zij een liefde voor het leven uit de kracht van jou en mij alles wat ik jou ooit wilde zeggen hoef ik niet meer uit te leggen het verleden heeft geen toekomst meer en ik huil terwijl je zegt wat ik je ooit misdeed jouw liefde voor de man in mij nooit heeft aangetast het komt steeds dichterbij nieuw leven maakt zich vrij en het is van jou en mij een liefde voor het leven en alles wat wij zijn zo ongerept en klein een liefde voor het leven uit de kracht van jou en mij En je lichaam spreekt een taal die ik nimmer heb gehoord maar ik versta het allemaal ik versta het woord voor woord en we lachen en we huilen om al dat leven diep in jou de kracht die het ons geeft breng ons meer dan ooit dichter bij elkaar etc. Dit is zo'n mooi liedje. Als je hem nog nooit gehoord hebt, moet je hem eens downloaden. Hij heeft dit geschreven toen zijn vrouw zwanger was. Groetjes, Marianne
Ik heb even alle berichtjes tot nu toe doorgenomen en een lijstje gemaakt van de NOD-data. Dit heb ik gezien op een andere site (9maand) en vind het overzichtelijk. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Misschien kunnen anderen dit kopieren en hun naam toevoegen aan de lijst? Het is op volgorde van NOD-datum. Loeki2, NOD ?? Lucia, NOD ?? Dijkie33, NOD ?? Angela27, NOD 02/08/2006 Happydeesje, NOD 02/08/2006 zorra, NOD 03/08/2006 Jessica77, NOD 03/08/2006 Shelde, NOD 03/08/2006 FunnyMe, NOD 04/08/2006 Esdepes, NOD 05/08/2006 Ninetje, NOD 05/08/2006 toontje80, NOD 05/08/2006 flyke, NOD 06/08/2006 Tante Pollewop, NOD 06/08/2006 Avalon1972, NOD 07/08/2006 Me2, NOD 08/08/2006 Tissy, NOD 08/08/2006 Hairdresser, NOD 08/08/2006 faith82, NOD 09/08/2006 Smeetje, NOD 10/08/2006 Janne, NOD 12/08/2006 ElviraR, NOD 12/08/2006
En een beetje in omgekeerde volgorde. Ik wil me even voorstellen. Ik heb me pas net vandaag aangemeld bij dit forum. Mijn vriend en ik gaan er sinds vorige maand voor. We wonen nog niet samen, maar zijn druk bezig met het zoeken naar en (koop)woning. We verwachten dat dit niet al te lang meer zal duren, dus als ik nu zwanger wordt is dat geen probleem. Ik ben in overleg met hem gestopt met de pil, in verband met mijn leeftijd. Ik ben 34 jaar en ik kan niet oneindig gaan wachten. De Biologische klok tikt door, dus we hebben goede hoop dat het nu gaat lukken. Veel Succes allemaal. Ik hoop dat velen van de Augustus groep door zullen kunnen gaan naar het Zwangerforum. Groetjes, Marianne