Morgen de laatste laklaag en dan ga ik hem dinsdag netje afwerken met accenten in grijs en zo. Dus woensdag zou hij klaar moeten zijn.
Loeki hoe is het? Nog steeds geen roze? Ik heb al de hele ochtend zo'n wee-ig gevoel in mijn buik. pff wat zo dat nou weer kunnen zijn???
Nee, m'n afscheiding was weer 'schoon' heb nu pijn in m'n rug en ebn weer erg moe...wordt er echt niet goed van af en toe. De onzekerheid is zo vermoeiend.
wanneer heb je in de planning om te gaan testen loeki2?? jee het is voor velen spannend op het moment zie ik...
zorra: bedankt voor jou ook veel succes, inmiddels al 3 dagen overtijd zie ik! *duim* pat: ai ook ongi geworden, gezien het lichaam zo raar kan zijn, hopelijk is volgende ronde je cyclus korter, zie maar naar die lotto-uitslagen die je soms ziet aan iedereen veel genot met het klussen en geduld met het testen!
Ik hoop het ook, maar ik ben al zo vaak teleurgesteld dat die paar dagen ook nog wel vol te houden zijn.
Ik ben de draad helemaal kwijt, wordt emotioneel van hot naar her geslingerd, gistermorgen dacht YES, gisteravond weer, nee dit wordt niets, vanmorgen van overtuigd dat de 's zouden komen, nu weer helemaal niets van te merken, ik weet het werkelijk niet meer. Ik heb sinds woensdag kramp, rugpijn en ben iedere middag moe en dat terwijl ik vakantie heb.
Jeetje, dan is het echt heel erg spannend voor je! Ik ga flink voor je duimen meid. Zit een beetje in dezelfde schuitje (alleen dan nog niet overtijd) normaal voel ik de ongi al van verre aankomen, maar nu nog helemaal niets. Weet ook niet wat ik ervan moet denken. Maar gewoon afwachten en proberen vol te houden inderdaad niet voor dinsdag te testen.
nou ook voor jou spannend dus,hier nog een ben al over tyd en een negatieve test grrrr erg he!! succes!!!! gr maluno