ahhhhh...arm vriendje! Je moet hem wel een beetje warm houden hoor! Straks gooid hij je pc nog het raam uit!
@ noesje...veel slijmerig slijm wijst toch echt op een aankomende eisprong hoor...zou je bannen dan niet kloppen? @Loekie...ik ook meis...ook al een paar dagen krampen tot in me rug, vandaag nog geen last gehad maar heb dan ook lekker onder de wol gelegen vanaf 11 uur weer tot 14.00..owh nu ik dit typ komen ze zojuist opzetten..zucht... @ mulano...oeh voor jou ook nagelbijtspannend!! @esther...shit balen meis..maar ook vol goede moed naar de volgende ronde! @ patje...het is hier hardstikke gezellig!! Helemaal mee eens! @ jingles...voor jou nu ook spannend...is het gelukt met de ringen meis? @esdepes..voor jou ook...brrrrrrr afwachten maar! @Moons hele fijne vakantie! @terese..hoe is het met de hoofdpijn meis? Als je geen zin hebt he...is altijd een mooie smoes @zorra...jij bent wel een beetje stil meis...trek je het allemaal nog? Oef...en voor de rest OOk een dikke zoen!
Hoofdpijn is GELUKKIG al een heel eind over, ben nog wel wat moe, maar dat zal het weer zijn. Maar om van het gezeur af te zijn, gaan we zo wel even naar boven 8)
ja die 'arme mannen! ik heb gelukkig meer zin sinds ik gestopt ben met de pil en in mijn vruchtbare dagen voor zijn celletje te krijgen nog meer hihi eigenlijk maken we ze wel veel gewoon he, in onze vruchtbare dagen kan het niet genoeg zijn en wat later mag manlief terug op adem komen
In dat geval kun je beter naar boven gaan meis...das altijd nog veeeel leuker!! Have fun! Ik ga even de was opvouwen en een nieuwe draaien om wat afleiding te zoeken...er ligt al dagen een test achter me op tafel en als ik goed luister hoor ik hem roepen hoor!! Heel verleidelijk zegt ie...*ninetje...pak me dan...pak me dan!* Hahahaha
hahahaha! Ach gezellie toch?? Ik ben altijd zo de laatste 2 weken veel meer actief dan de eerste 2 hoor! Daarbij mocht ik bezwangert zijn ga ik jullie echt niet verlaten...blijf lekker hier om jullie allemaal te volgen en mee te helpen gekker te worden!! jullie zijn echt wel al een beetje mijn vriendinnetjes!