Ik denk iedereen wel, je wil de spanning gewoon delen en mijn mannatje hoef ik daar dus echt niet mee lastig te vallen. Die snapt toch niets van mijn zenuwachtige gedoe.
Oeh ik weet toch zo wat je bedoeld...pffffffffffft Gisteren was ik even te stil naar meneers zin...gaat ie zitten pruilen...Dus ik zeg is er wat, waarom zit je met zon pruilhoofd? Zegt ie...kan ik beter aan jou vragen jij bent zo stil..dus ik zeg jah jees ik zit ergens anders met mijn hoofd ..duh! Vraagt ie nog...waar dan?? Mannen!! Zo zie je maar..vaak is de vrouw er veel meer mee bezig dan de man maar das wel logisch ook denk! Daarom zo fijn dat jullie er zijn..wat begrijpen wij vrouwen elkaar toch uitermate goed!! Mannen zijn gewoon emotioneel on-ontwikkeld joh! Dat is t gewoon,
hoi meiden Tjee, net zeker 10 pagina's bij gelezen, wat een geklepper hier, maar wle gezellie hoor........ Kan het allemaal niet meer herinneren, maar iedereen veel succes gewenst met elke fase waarin je nu ook mag verkeren, hihi......... Klussers klus ze, zenuwpezen pees ze en ongies jammer meiden....... Hier vandaag erge hoofdpijn. Had al hele week zo sluimerend, maar vandaag eindelijk doorgezet. Verder steeds zo vibrerend gevoel in mijn schaamstreek !! En kleine steekjes her en der, vooral ook hoger in mijn zij!!! Maar zal wel verkeerde beweging gemaakt hebben, hihi...... Ik duim voor iedereen verder grtjs Twinny
Ik ben ook moe. Op kantoor hier valt bijna iedereen in slaap....het is volgens mij dat rare weer van de afgelopen dagen incombi met de afgelopen weken...pfff het is ook snikheet hierbinnen sinds vanmiddag...VAnavond lekker op de bank tv kijken. Man is weg. En dan vroeg naar bed...Heb een heel spannend boek!
Middag!!! Zo even lekker mijn paard gereden... Ging erg fijn... Ik heb van alles, maar praat er maar niet over.. Iedereen zal wel denken, huhuh... Kan me voorstellen dat je wat van hot naar her gegooid wordt Loeki..
Hé Twinny, hoe is dat met jou partner, wij hebben mannen die niet snappen waarom we zo gespannen zijn, hoe is jouw vriendin daar onder, ben ik toch wel benieuwd naar.
ha loekie Moest wel lachen om je vraag, mijn vriendin kwam toevallig ook net nog langs gelopen!! Las haar de vraag voor en ze keek echt zo met van die draaiende ogen...... Die snapt er ook niets van hoor!!!!!! ZE is al blij dat ik op forum ben, hoef ik haar niet steeds "lastig" te vallen met al mijn kwaaltjes die ik meen te voelen, hihi........ Denk toch echt dat het aan het gegeven "partner" ligt en niet aan het geslacht!! Die mensen hebben gewoon geen flauw benul wat er in ons lichaam afspeelt!! grtjs Twinny
Ja ik heb ook iets gemist maar daarom wil ik een foto zien !!! Volgens mij bedoeld ze dat ze in september gaat trouwens.
dames, ik was hier gister, vandaag ongeveer 15 blzden verder! En 1 zwangere die niets mee laat horen... zal de euforie wel zijn. Loeki, ik mag het niet zeggen van mezelf maar volgens mij ben jij zwanger!
Dank je Janna, ga het langzaam aan ook geloven, maar ben zzoooooo bang om weer teleurgesteld te worden.
grmbl.... net lekker getukt, maakt ie me wakker door als een klein kind op bed te springen. Dat wordt nog wat als ik een jochie ga krijgen... die 2 gaan dan een complot tegen mama smeden, ik weet het nu al! 8)
Mwaah, wil een grote fot van de ringen!!! Kan ik me voorstellen Loeki... je wil het geloven, maar na zoveel maanden ben je wel voorzichtig...