NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    meid...jij bent dus eigenlijk voor een 2de bezig?? ;)

Lekker he...tukkie na de klus...

Hier nog niks te bespeuren...maar goed t kan zomaar morgen nog komen of strakkies...Die aanhoudende krampen maak ik me maar geen druk meer om..die zijn er nu al zolang en elke keer lijken ze anders te voelen...

Spannend..morgen staat er op mijn banner..vandaag kan ik testen...hopelijk staat er dan overmorgen (zondag) ik ben 1 dag overtijd....

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Oh Patje, wat een prachtige trouwjurk heb je zeg! :D

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Patje en haar man zijn hoofdloos!!

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    ik mag nog paar daagjes wachten
    hoop dat ze weg blijven

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Tegenwoordig is het vaste prik voor mij: een siesta tegen een uur of 4/5. Heerlijk!

Spannend Ninetje!!! Ik duimendraai ontzettend met je mee!!! ;)

6. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    nee niet geschrokken, zat op mijn werk en kan dus niet altijd inloggen he. wat de foto's betreft de ringen komen over 3 weken binnen dus ik zal zien of ik er een fototje van kan maken. geduld, geduld geduld, tegenwoordig is dat het sleutelwoord he. ondertussen wacht ik in spanning af hoe het zich hier ontwikkeld en met mijzelf natuurlijk :D :D

7. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wow, knap hoor, ja mijn moeder heeft mijn broekpak ook gemaakt. Ben er nog trots op.

9. Janna72

Janna72 Lid

Jul 12, 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Quote Loekie: Dank je Janna, ga het langzaam aan ook geloven, maar ben zzoooooo bang om weer teleurgesteld te worden.....

Ik weet erg goed wat je bedoeld. Op een gegeven moment wil je gewoon geen negatieve test meer zien hè... wacht dan nog maar rustig af maar ik vind de tekenen heel gunstig. En een beetje (licht) bloedverlies op de dagen dat je ongi zou moeten worden schijnt heel normaal te zijn... (volgens alle boekjes dan...)

Is iedereen met trouwvoorbereidingen bezig? Dat zou allemaal mooi gaan samenvallen dan....

Groetjes, en succes allemaal dit weekend Janna

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik ben in december geregistreerd partner geworden, maar we hebben het net gedaan of we trouwden, met auto en alles.

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Moeten wij ook nog doen, officieel geregistreerd partner worden. Het komt er maar niet van.

12. Janna72

Janna72 Lid

Jul 12, 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    ik denk dat een zwangerschap wel een hele mooie aanleiding zou zijn!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Is zo geregeld Terese en het is verschrikkelijk belangrijk dat je het allemaal goed geregeld hebt.

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Wij hadden eerst een samenlevingscontract, want wij zouden toch nooit trouwen... net zoasl wij nooit aan kinderen zou beginnen... ;)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Een contract vonden we gewoon te duur, zo is het ook goed geregeld.

Had net weer heel weinig bruinverlies, wordt hier echt super nerveus van.

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Ow Loeki... :( Hopelijk is het loos alarm!!!

17. Terese

Terese Fanatiek lid

kan je me dan vertellen hoe dat in zijn werk gaat? Want voor zover ik weet, ken ik alleen dat samenlevingscontract?

maak je niet druk meid. Ik weet hoe vervelend het is als het doorzet, maar denk erbij na dat er altijd nog ergere dingen zijn [​IMG]

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Je gaat samen naar het gemeentehuis en dan ga je in ondertrouw, daarna is eigenlijk alles gelijk aan trouwen, alleen is het juridisch iets anders.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja maar dit is eigenlijk mijn laatste ronde voor de MMM, dus zou zooooo mooi zijn als ik niet helemaal ontleed hoef te worden.

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    nee jingels
    niks geen tekenen.
    wel 8a 10 dagen geleden een rare irritante gevoel in me onderbuik links bij mij lies. maar nu niks meer .
    ben benieuwd lekker geklust en nu maar lekker voor de fun ik weet niet hoe mijn cyclus helemaal gaat lopen. vorige was 45 dagen. dus ik wacht het allemaal maar af.
    ik heb wel een goed idee.
    15 aug ben ik jarig en word ik 25. dan mag ik de kaarsjes uitblazen en dan wens ik dat iedereen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger zal gaan worden. dus maby kamt de baby wens wel uit. iedereen heeeeeel veel succes met alles
    het klussen het wachten het piekeren.....
    xx esther

Share This Page