Terese; ga ik zeker doen; proberen te genieten. En ja........ik blijf maar huilen; soms kan je gewoon niet stoppen, maar dan is het wel eerder over. Succes annabel, ik zal voor je duimen. Laat je het morgen weten?
Wij zijn er in ieder geval voor je, Neia, al is het maar virtueel Annabel: spannend meid!! Ben benieuwd!
Mijn ongi is nu echt gekomen . Dus dagdag aug forum. Iedereen die binnenkort gaat testen: ik duim voor jullie. Ikkes gefeliciteerd met je zwangerschap (Ik hoop niet dat ik een prille zwangere vergeet. Tjee wat kleppen jullie zeg, kan het niet bijhouden . Maar als ik iemand vergeet, ik wens je natuurlijk al het geluk). Groetjes Eliza
vanuit hier willenwe heel veel succes wensen met testen morgen we duimen voor je hier wachten al smaakt me de koffie niet echt en heb ik vrij veel witvloei (sorry voor detail) ik weet eigenlijk nu even niet wat ik er van moet denken enige wat we kunnen doen is afwachten succes Loeki2 en Annabel en heel veel sterkte toe gewenst neia ***maria***
Hallo meiden, daar ben ik dan weer(wat lief Ninetje dat je me helemaal mist). Net een hoop bij moeten lezen. Mn testen zijn binnen en morgenochtend is het grote moment, wel of niet. Echt spannend. Mn borstenpijn is niet meer teruggekomen, mn tepels voelen nog steeds wel gevoelig maar dat heb ik nooit bij aankomende ongi Net voelde ik wat lopen, schrok er echt van en dacht oke het is gebeurt, bleek het witte vloed te zijn. Word met de dag erger (had Wendy een topic over geopend en zij is nu zwanger, ik word gek van die onzekerheid, hahahaha) Pat, Eliza, Neia en Esther heel veel succes in de volgende ronde, hopelijk zijn jullie snel over de teleurstelling heen en kunnen jullie snel weer aan de klus. (hopelijk heb ik niemand vergeten die ook ongi is geworden ) Neia: Wat verschrikkelijk van je vader, ik hoop echt dat hij op je bruiloft kan zijn. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. En dan nog ongi worden ook, het komt ook altijd op een rot moment. Loeki: Nagelbijtend spannend hoor, van het weekend heb je gelukkig wat afleiding, misschien kom je de dag dan wat beter door. Alle anderen, sorry voor jullie geen persoonlijk berichtje, word me even te veel onthouden Allemaal veel succes he!
Zorra, nog 1 nachtje slapen. Ik zal hier morgen zeker zijn. Hopelijk heb je dan een positieve test in handen. Ik zal voor je duimen! Liefs Neia
Alle dames die overtijd zijn, hopelijk blijf je overtijd en kun je over 8 maanden een kindje op de wereld zetten!! De dames die nog aan de eeuwige wachttijden zitten ook sterkte en voor jullie hopelijk ook dat jullie gauw overtijd zijn... Voor mij zijn het de dagen van het klussen. Nog 2 keer zelf proberen, wie weet mag het nog gaan lukken de 35 of 36ste keer!! Dan de iui in september, hopelijk hoeft het niet en is het deze dagen raak schieten van mijn hubbie! Haha. fijn weekend allemaal. Liefs Gijs
Neia, sterkte met je vader, ik weet hoe moeilijk dit is, hebzelf vorig jaar juni mijn vader verloren aan aalvleesklierkanker, hadden ze pas 1 mei ondekt, en 24 juni was hij er al niet meer. Wat is het toch een k*t ziekte. Meiden die gaan testen morgen, ik blijf nog steeds duimen, superhard. Meiden die ongi zijn geworden, balen, hopelijk meer succes in de volgende ronde. Sorry dat ik geen namen noem, maar ben zo slecht in namen onthouden, maar degene die het aangaat weet dat ik hun bedoel hoop ik. Het ziet er voor een aantal meiden zeer gunstig uit las ik, toi toi toi. Tot over een week, 12 augustus zijn we terug van vakantie, dan zal ik vast heel veel te lezen hebben, en ik hoop veel goed nieuws. Liefs Moons
hey, Ja ik ga het jullie zeker laten weten en hopelijk goed nieuws, en jij ook é Zorra laat het ons weten é!! Spannend wel. Mijn borstenpijn is ook verdwenen alleen de tepels blijven gevoelig en ja wit verlies zoals bij jouw wie weet... veel klus genot é va,n het weekend laat jullie ma goed gaan... grtjes, Annabel
@ Zorra...daar ben je weer meis...jah natuurlijk miste ik je..normaal zo actief en nu ineens helemaal stil...dacht al..ach nee toch geen slecht nieuws maar gelukkig niet dus!! Anabel meis...ook al zo spannend... Meiden die ongie zijn geworden...bummer! dikke zoen extra! Hier geen witvloed maar wel steeds meer spanning in de borsten en de misselijkheid neemt gestaag toe...evenals de zenuwen!! Pffffffffft mijn aanrecht blinkt en de tafel is ook weer als nieuw, hahahaha En wat kan ik nu nog gaan doen dat me afleiding geeft...het regent hier dus met de hond een flink stuk lopen is geen optie...Hoewel ik echt bezig moet gaan want niks doen verergert de stress en jah...het roken ( sorry voor de anti rokers onder ons) Ik denk er toch aan misschien morgen al te gaan testen...ik heb mezelf voorgenomen zodra ik een posi test heb gooi ik alle rookwaar in de prul! owh wat is dit vreselijk nagelbijtspannend!!! Liefs, Ninetje
Heel veel sterkte Neia! Wat enorm ..... Ik duim voor veel positieve testen morgen en zondag ook en daarna natuurlijk velen die volgen....
Zo Annabel! Spannend zeg! Succes meid! De rest ook veel succes zeker de meiden die nog aan de klus zijn!
Neia: Heel veel sterkte de komende periode! Ik hoop dat het een mooië bruiloft gaat worden voor je vader! Doe rustig aan en probeer te genieten van jullie momenten samen. Sandra: Nog niet getest? Zorra: Ik stuur je een pakketje geluk toe ( virtueel) voor morgen ochtend! Alle andere meiden veel klus-wacht-test-plezier!!! * Ik denk dat ik het uitstel tot zondag, dat lukt mij nog wel. Mijn man is super nerveus. Hij slaapt al 3 dagen niet! Ik hoop voor hem dat het snel raak is, want dat is echt beter voor hem. Met mij gaat het wel goed, ik ben allen nog steeds erg emotioneel.
Nee, heb nog niet getest, probeer nog ff een tijdje uit te stellen, alhoewel dit moeilijk is als je weet dat er tests in huis zijn Jij ook Succes zondag, hoop op een extra streepje
vandaag voelde ik ineens weer een soort "ei-pijn"... En ik ben er 99% zeker van dat ik vorige week vrijdag mijn eisprong had... misschien de innesteling? 8) afwachten dus, ik vind het zo spannend allemaal!!!!! 8-[
tjonge jonge jonge.. of ik ben zwanger of ik ga me toch een potje bloeden.... das meestal zo.. maar ik voel me zo ontzettend raar.
@Ninetje, ik heb mijn eisprong al gehad want had vorige week al van dat dunne natte slijm. Nu is het wat dikker en gelig aan het worden en er zit een hele sterke geur aan ook kan ik moeilijk naar de wc, normaal als ik s'ochtends een bak koffie drink duurt het nog geen 5 min. maar de laatste dagen is dat niet en als ik dan moet gaat het heel moeilijk, soms helemaal niet. Mijn banner klopt ik heb hem net opnieuw ingesteld en is hetzelfde. Heb net testen besteld ben benieuwd of ik ze nodig heb