Oioioi wat spannend ik kom morgenvroeg kijken of we nieuwe zwangere(n) hebben!! Heel veel succes meiden en ik hoop geen teleurstellingen! Neia: wat heftig zeg. Veel sterkte, ik hoop dat je vader snel weer uit het ziekenhuis mag en dat je nog veel mooie dagen met hem mag hebben, waaronder uiteraard je trouwdag! Iedereen: ik blijf duimen voor alle misschien-zwangeren en ik baal mee met degenen die hun op bezoek gehad hebben. Persoonlijk bijhouden is niet meer mogelijk volgens mij als je overdag de hele dag werkt... Ik duik mijn bed in en hoop op veel goed nieuws morgen!!
VOOR IEDEREEN die dit weekend gaat testen: HEEL VEEL SUC6 en mijn duimpjes daaien (ondanks dat ik moet werken) voor jullie op volle toeren.
Zo, jullie hebben er ook geen moeite mee om een aantal pagina's vol te tikken zonder mij, zie ik al. Hier alles hetzelfde, min of meer. Gisteravond nog een weinig bruinverlies bij het afvegen, maar vanmorgen was alles schoon. Blijft krampjes houden, maar mijn temp is weer in de lift. Het is maar goed dat ik geen testen in huis heb, anders had ik me niet kunnen bedwingen denk ik.
He meis, ik wil je even een hart onder de riem steken, ook mijn vader heeft longkanker en ik was ook erg bang dat ie niet bij onze trouwerij kon zijn maar gelukkig gaat het nog goed met hem. Ik hoop voor je dat ie op jullie bruiloft kan zijn en ik wens jullie veel sterkte. liefs patje.
@loekie, ziet er toch echt heel erg posi voor je uit meid!!! Ik ga zo weg en lees morgen weer verder. Mijn temp nog niet gezakt, maar wel steekjes in mijn zij zeg maar. Ik hoop dat mijn ei vandaag springt want vanavond ben ik niet thuis.........
Nou ik wens iedereen veel plezier en succes dit weekend! ik ga er effe tussen uit,en nee hier nog niets bekent geen en ook niet nog een keer getest ik wacht wel even,kijk eerst wat het weekend brengt,julie horen het maandag weer,hopelijk weet ik het wel voor de 12 de dan ga ik op vakantie!! nou sterkte voor de gene die opnieuw moeten beginnen,en de rest succes!! liefs maluno
Neia, Ik kan me voorstellen dat de bruiloft nu juist heel belangrijk is... Voel je er niet rot over... Het zorgt immers ook voor wat afleiding... Vind het echt vreselijk voor je... Annabel, spannend meid! Duim voor je! Eliza, balen meid... Misschien tot in spetember.. Succes iig!!!! Gijs succes met klussen Moons, fijne vakantie!!! Zorra, hoop op de volgende pagina te lezen dat posi getest heb!!! Loeki, wat super!!! Kan niet missen meer...
Nou alles kan hoor tigger , maar ik houd het nog even spannend. durf echt niet te testen. Alles voelt goed, kramp wordt nu minder (mag ook wel na 4 dagen).
Hoi, @Neia: Veel sterkte meid. Alle meiden die ongi zijn geworden, die wens ik veel succes in de volgende ronde. De meiden die wachten op testen, die wens ik een positieve uitslag. En de meiden die zwanger zijn, wens ik een goede zwangerschap toe. Bij mij is gisteren de ongi echt doorgezet helaas. Ik weet nu alleen niet vanaf welke dag ik het moet rekenen. Donderdag had ik al heel licht bloedverlies(minimaal). Mijn nieuwe NOD is denk ik 31 augustus, dus ik blijf nog wel. Ik lees wel mee, maar post wat minder dan jullie. Groetjes Mariska
we willen iedereen die een nieuwe ronde in gaat ontzettend veel klus succes wensen en voor de de gene die dit weekend testen duimen voor positief en voor de gene die zwanger zijn een fijne en goed zwangerschap en we hopen dat hier de weg blijven. gr maria
O, Loeki, ik durf er geen uitspraak over te doen omdat het plaatje zo klein is!! Ik dacht heel vaag wat te zien, maar dat kan ook komen omdat alle tekenen er bij jou zo op wijzen dat ik het gewoon WIL zien... Ik blijf voor je duimen maar denk dat ik je al heel voorzichtig kan gaan feliciteren!! O, wat spannend voor je!!!!
Goedemorgen allemaal, nou de test heeft me niet uit mn onzekerheid gehaald. Er was een vaag streepje te zien, of dit een voorgedrukt streepje is of niet weet ik echt niet. Het lijkt alsof er een heel licht gekleurd streepje staat, er is iig wel een streepje te zien ook door mn vriend maar ik ga toch echt voor een dikkere streep hoor. Ik weet het ze zeggen een streep is een streep, maar het kan ook al vroeg misgegaan zijn en dat er nog wat hcg in mn lichaam zit. Ik ben nog niet overtuigd iig, ik probeer het over een paar dagen weer. Blijft dus nog even spannend, maar ik probeer er maar vanuit te gaan dat het gewoon negatief is en dat mn cyclus sinds een tijd nu opeens weer langer is. Loeki wat goed dat je temp zo hoog blijft, aaaaaaaaaah vind het zo spannend. Mijn gevoel zegt wel dat het goed bij je zit, maar of je daar wat aan hebt.... @Mariska75: wat rot voor je dat het nu echt doorgezet is, je kan volgens mij het beste tellen vanaf de 1e dag dat je rood bloedverlies had. @Ninetje: Ik vind het ook zo spannend voor je, heb je vanmorgen al getest??? Ik hoop echt dat je heel snel een positieve test in handen hebt en wel een duidelijkere dan die van mij @Tigger: is wel licht positief, maar ik ben nog niet overtuigd! @Bloemie: Kan je me over een paar daagjes nog zo'n pakketje sturen, misschien is het dan wel duidelijker positief Alle andere meiden, bedankt voor het meeleven. Iedereen die nog gaat testen heel veel succes, iedereen die wacht op de NOD hou je hoofd koel (zeg ik ), iedereen die voor zn eisprong zit: KLUSSEN!!!!! Iedereen die de op bezoek heeft gehad, veel sterkte en succes in de volgende ronde! Druk dagje vandaag dus ik kan mn gedachten hopelijk wat verzetten.
ik denk echt vaag wat te zien hoor!! Maareh wacht ook de reacties van de anderen nog maar af. Wat denk je er zelf van?????
AAAAAAAAh Loeki is zwanger!!!!!! Wat gaaf!!!! Op de laatst geplaatste foto is het toch duidelijk te zien hoor, die van mij is toch nog vager. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar heb van die dipsticks en die zijn toch een stuk kleiner dus moeilijker te fotograferen. Maar ik vind die van jou superduidelijk hoor, zo zag die van mij eruit toen ik zwanger was van mn dochter. Dikke feli knuffel!!!!
Meiden, wat maken jullie het spannend zeg! Streepje = streepje toch? Ik durg gewoon niet te testen, bang voor een teleurstelling.
Goedemorgen dames, Wat een heftig forum is dit eigenlijk, Neia heel veel sterkte maar ook mooie momenten met je vader toegewenst! Zou dat advies van leven met de dag maar koesteren... En Annabel en Zorra, heel veel succes met testen, je komt het ons toch wel vertellen he? Loeki gaat ons en jezelf nog in spanning houden begrijp ik... toch ziet het er heel goed uit. Zit je nu echt 2 dagen over de langste cyclus die je oooit gehad hebt? Dan kan je het toch wel wagen hoor.... Maar ik moet me er ook niet te veel mee bemoeien natuurlijk en net zo geduldig zijn als jij. Ik vind het erg knap kan ik je vertellen... Oh en Maris, ik heb ergens gelezen dat je de eerste dag dat het ECHT doorzet als dag 1 moet zien .... Voor de rest die ik vergeet en in spanning zit heel veel succes! Groetjes, en allemaal een mooie zaterdag toegewenst... Janna
Ze zeggen idd streepje is streepje, maar ik heb zo vaak gehoord dat ze dan alsnog gaan bloeden, probeer mezelf gewoon een beetje in bescherming te nemen. En die van Loeki is ook duidelijker dan die van mij.