WOW Loeki zie je nou wel! Ik zeg super hyper gefeliciteerd! Je hebt ons mooi in spanning gelaten hoor!
Bloemie, Loeki heeft nog een duidelijkere foto in haar album geplaatst, ik vind dat je daar heel goed op kan zien dat er een tweede streepje staat, en het is duidelijk een gekleurd streepje en absoluut geen voorgedrukt streepje.
AAAAAAAAHHHHHHH IK BEN ZOOOO BLIJ VOOR JE!!!!!!! IK ZIT HIER ZELF MET EEN DIKKE GLIMLACH OP MIJN GEZICHT ALSOF IK ZELF ZWANGER BEN!!!!! Het is je gegunt meid!
Zorra, wat voor test heb je gebruikt? Dat maakt nogal uit namelijk. Haal gewoon even een nieuwe (kruidvat huismerk ofzo) en kijk wat die doet. Maar onthou dat een streepje echt een streepje is.... Tenzij het zo'n heel goedkoop testje is wat je in je urine moet dopen. Daar heb ik in mijn wanhoop een streepje op gezien wat er natuurlijk helemaal niet was. In het engels noemen ze dat de evaporation line. DUs nieuwe test en je weet het zeker! Sterkte en succes!
Wat betreft Annabel, Zorra, S4ndr4, Bloemie, Esdepes, Toontje80, Maluno en wie ik ook vergeten ben: Er MOETEN nog meer dames uit dit rijtje positief testen. kan niet anders, toch? We hebben nu de smaak te pakken!
hallo, Loeki2 van harte proficiat meis met je positieve test ben echt blij voor u en Zorra den k wel da we je ook mogen proficiat wensne zeker... En dan bij mij 'k versta het echt niet goed heb dus deze morgen getest en zoals jhe al door hebt negatief... kom er gewoon ten einde van waarom komen ze dan niet die verdomde duivels!!! Zodat we opnieuw kunnen beginnen, waarom voel ik me dan nu deze morgen misselijk, begrijp er echt niks van!!!! ding weet ik wel en dat is als ze er dinsdag nog niet zijn ik terug ga testen want dan is er een week voorbij zonder ongi te worden en als die terug negatief is toch maar ne keer de ha ga opzoeken... Zo dit is dan mijn superleuk verhaal voor het weekend Annabel
Gefeliciteerd Loeki!!! Ik durfde het net nog niet, ik heb nog geen evaring met testen Een heel fijn weekend! Zorra, ik hoop dat we jou ook mogen gaan feliciteren.
Hihi, ik ben even zenuwachtig hoor, Loeki heeft ons hoop gegeven en nu wil ik meer positieve testen van jullie dames zien Hoeveel dagen heb je nu als cyclus aangehouden?
ja wie niet é, we blijven duimen é!! Annabel pendel marie: aug 06 2meisjes. ps terese wie is die sonja die voor gependeld heeft?