Hoi en welkom! Er staat al een NOD lijst links in de menulijst, dus die hoeft hier niet meer Mijn NOD is trouwens 2-8 ipv 12-8. Ik wens je hier veel plezier en hoop voor je dat jullie snel raakklussen. Tevens suc6 met het zoeken naar een leuke woning!
Hi ElviraR, Dankjewel. We hebben ook goede hoop dat het binnenkort raak zal zijn, maar als we realistisch zijn, weten we dat het nog wel zo'n 6 maanden kan duren. Daarbij komt ook nog dat we elkaar alleen in de weekenden zien van vrijdag tot/met zondag. Dus dan moeten we net geluk hebben dat m'n vruchtbare tijd dan valt. We doen ons best. Groetjes, Marianne
hier zijn ze afgelopen dinsdag weer gekomen, maar morgen afspaak bij de ha omdat ik 1x positief had 1 x negatief en vandaag weer 1x positief allebei heel licht maar goed ff voor de zekerheid uitsluiten omdat ik bij de 1e ook tot 2x toe ongesteld werd... nod is 5 augustus
Hi Marianne! Welkom hier! Ondanks dat je mij vergeten hebt op het NOD lijstje schrijf ik je toch maar. HAHA! Heel veel suces met zwanger worden. Je zult merken dat als je even de kriebels hebt, je erg veel aan het forum hebt! Groetjes
Smoekie, voor jou blijft het dus nog even spannend!!! Lijkt me wel apart, ongesteld worden en dan toch zwanger blijken te zijn. Laten we hopen dat je lichaam je weer voor de gek heeft gehouden
hey hallo!!ik kom ook bij de augustus nod ers!!vanmorgen ongi geworden dus we gaan weer lekker klussen!nu de leuke weken en na de eisprong vind ik het altijd te lang duren!dat wachten mogen ze van mij scrappen! liefs maloeke
Hi maloeke, welkom in augustus en nu niet meer verder naar september vluchten he! Lekker daarna naar het ik ben zwanger forum! Succes!
He Maloeke, welkom hier, ja wachten duurt lang, vooral die laatste dagen voor je NOD. Afschaffen zou van mij ook mogen hoor
HAi, heb net ook al bij nOD juli geplaatst, maar zit in exact hetzelfde schuitje als Smoekie. IK ben ook dinsdag ongi geworden maar 2 positieve testen vandaag en een nega....ik weet niet goed wat ik moet denken...zou dit een vroege afstoting zijn geweest? Mijn tandarts vroeg gisteren of ik zwanger was...dat kon ze aan m'n gebit zien...
Ga morgen ochtend nog even met ochtend urine testen en dan naar HA. Niet dat die iets kan doen, maar blijft natuurlijk wel vaag.....
Hee, dat is raar....misschien ben jij een van de meiden die nog een paar keer ongi wordt tijdens de zwangerschap?
jeetje wat apart Me2, heel goed om morgenochtend nog een keer te testen en ermee naar de HA te gaan. Dan stuurt hij/zij je maar naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Als ze dan morgen prikken en maandag weer dan kunnen ze zien of je hcg gestegen is, want stel dat ze je alleen morgen prikken dan kan het goed zijn dat ze hcg testen maar als jij een vroege afstoting hebt gehad kan er dus nog steeds hcg in je bloed zitten.
Dat dacht ik dus ook Zorra. Als het een vroege afstoting is geweest dan heeft naar de HA geen zin...want dan zit die HCG gewoon nog in je bloed...maar inderdaad goede tip om twee keer bloed te laten prikken!
Raar zeg Wat maakte het dat je ging testen dan, ondanks je ongi? Hoop dat het posi blijft en dat je 1 van die weinige bent die nog kort menstrueren tijdens zwangerschap. Je tempt toch ook he? Hoe is je temp? Als die aan't zakken is, dan is het denk ik niet goed....Sterkte. Zal aan je denken morgen!
Het is zeker raar. Ik hoop net als de anderen dat je inderdaad één van die groep vrouwen bent die ongesteld wordt tijdens de zwangerschap. Hou ons op de hoogte. Ik zal aan je denken vandaag.
VAnochtend weer een tweede streepje. HA kan ik pas om 11.30 uur spreken, maar vraag me af wat zij kan doen. Ik ga er helemaal niet vanuit dat ik een van die weinigen ben die nog menstrueert. Ik zit gewoon vrolijk op NOD Augustus en we gaan weer de klus periode tegemoet. Ik testte omdat ik ze net binnen had (heel veel, hihi) en vond het wel grappig. Ik heb namelijk nog nooit een cyclus gehad waar ik bij moet testen (word altijd zo "mooi" op de juiste dag ongesteld.... ) Ben ook niet verdritetig of teleurgesteld. Hoort er allemaal bij denk ik dan maar.