NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Ladies,

Zwangeren: GEFELICITEERD!!

Anabel ik zit in hetzelfde schuitje....vandaag weer getest en negatief. Snap er niks van....:(

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Zo lang je niet [​IMG] bent, gloort er hoop aan de horizon, Mickey [​IMG]

3. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi.....Thanx Terese!

4. patrien

patrien Niet meer actief

alle zwangere: GEFELICITEERD
    iedereen die gaat testen: SUC6

hier is nog alles rustig, ben wel wat misselijk met een groot woord maar ja

5. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Loekie2 G E F E L I C I T E E R D ! ! ! ik hoopte het heel erg voor je. Fijn weekend!

@Zorra, ik feliciteer je ook maar nog wat voorzichtig omdat je zelf nog niet helemaal overtuigd bent, maar je laat ons vast snel weten hoe het er voorstaat. Maar ik voel dat het raak is!

@Neia, helaas meid, die rot ongi weer. Volgende keer beter.

@Bloemie Succes morgen he? Laat het ons gauw weten.

@ de rest die ik ben vergeten. Ik lees telkens bij, maar kan bijna geen namen onthouden, maar jullie natuurlijk ook al het goede vanuit het Bredasche!

Ik had zo'n ontevreden gevoel na mijn ongi van afgelopen donderdag, dat zoiets alleen maar overgaat door te S H O P P E N !!! Dus ik heb me helemaal suf gekocht (in de pauze van mijn werk en erna) dat er niet veel meer van mijn salaris over is. Ach ja, maar ik voel me al wel weer een stuk vrolijjker. Mijn ei komt pas over een week, dus a.s week lekker weer klussen.

Doei!
    Jessica

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Hihi, als je er beter door voelt.. ;)

7. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Tigger, ja het helpt wel. Maar ik ben dan ook wel een beetje koopziek hoor (volgens mijn vriend) Maar ach, geld moet rollen he?

Ik las dat jij lekker naar de kapper bent geweest. ook altijd fijn.
    Jij en je vriend hebben nu een geregistreerd partnerschap? Mijn vriend en ik willen dat ook binnenkort gaan regelen of d.m.v. testament. Hij heeft ook een eigen zaak, dus als je niet getrouwd bent, en dat ook niet wilt, moet er toch iets anders geregeld worden he?

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Nee wij hadden eerst een samenlevingscontract, maar zijn later getrouwd... ;)

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Eigen zaak moet je idd goed regelen. iig dat je prive eigendommen gescheiden blijven... Is iig altijd wel slim om te doen..

10. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow sorry, dan was dat iemand anders. Nou ja, wij gaan eerst verhuizen naar ons nieuwbouwhuis (Krijgen de sleutel begin sept.!!!) En dan gaan we ons verdiepen in geregistreerd partnerschap e.d.

Ik ga er vandoor,
    doei!

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Loeki heeft geregistreerd partnerschap geloof ik...

Doei doei!!!

12. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Tsjonge jonge jonge, stelletje kletskousen :D

Wat lief toch dat jullie allemaal zo meeleven, een virtuele knuffel voor jullie allemaal!

De hele week heb ik me proberen voor te houden dat ik ongi ga worden, maar nu ze er nog steeds niet zijn......Was die test vanmorgen maar veel duidelijker geweest, ik heb vanmorgen snel een foto proberen te maken maar is te wazig. Ik zal het vanavond mss nog even proberen. Het enige symptoom dat ik zou kunnen hebben dat ik ongi ga worden zijn de pukkeltjes in mn gezicht, maar dat ik zwanger was van mn dochter had ik dat ook erg dus dat zegt ook niks :( Ik voel bij het bukken een bal in mn buik, plas me de hele dag suf, mn tepels zijn zo nu en dan gevoelig, huilbuien, en witte vloed (lijken mij toch wel aardig zw. schap symptomen maar ja wie weet ook wel ongi symptomen???) Morgenochtend doe ik nog een test en als die weer zo onduidelijk is haal ik maandag bij de kruidvat wel een test, kijken wat die doet.

Mn eten komt er zo aan, dus ik ga voor nu even stoppen

Ik zal vanavond zoveel mogelijk iedereen nog even beantwoorden (maar niet teveel kletsen hoor, anders is dat onbegonnen werk :D )

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Zorra, ik hoop het echt voor je!!! Succes morgenvroeg, ik duim!

14. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Dames ,dames,dames een halve dag ben ik er niet en ik mis van alles. Ninetje ik hoop dat het goed komt en de rest : heel veel succes.
    Ik zit nu 4 dagen voor NOD en net toen ik ging plassen had ik een druppeltje licht rood bloed in m'n onderbroek. KIJK dat heb ik dus nog nooit aan de hand gehad. Ik hoop dat het innesteling is want mijn liezen deden vanmiddag zeurderig. Ik vind het ontzettend spannend,maarja je kan niets anders doen dan afwachten he......

15. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    He ninetje,

Wat klote voor je die negatieve test. :(

Maar dat zegt natuuurlijk nog niks gelukkig! We blijven gewoon duimen.

Bedankt voor het opsteken van je kaarsje. Mijn oma doet het ook altijd en gelooft er heilig in.
    Vandaag gaat het best goed met mijn vader. Dus misschien heeft het wel geholpen.

Zo te horen wordt er morgen weer veel getest. Dus dat wordt spannend..................

Liefs Neia

16. Niet meer actief

ik be zeer benieuwd hoe het deze maand voor mij afloopt.
    ik heb namelijk het idee dat mijn eisprong heel erg vroeg is geweest 1 week na mijn ongesteld heid had ik hevige steken onder in mijn buik en ook het cervixslijm was ook goed dus ik ben echt heel benieuwd ..

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @zorra...Meissie...streep is streep en jah je symps zijn ook wel geloofwaardig..had ik je al gefeliciteerd??

@Jingles...lief van je meis...nog steeds niks doorgekomen hier...ik hoop dat het een innesteling bij jou is geweest, ik duim hard hoor!

@neia...Ik geloof er ook heilig in hoor! Fijn dat het wat beter gaat zeg!! Zit je toch iets meer prettiger thuis als je er niet bij kan zijn..snap je wat ik bedoel?

Ik ga voorlopig niet meer testen hoor...denk dat t gewoon even een aanloop nodig heeft hier...

Ik heb in elk geval een heerlijke fles cocos liqeur gehaald en daar ga ik vanaaf een heerlijk glaasje van drinken...of 2...of 3... ;)

Alle dames die nog in afwachting zijn tot testen morgen...ik duim echt heel hard!!

18. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Nog niet opgeven hoor Ninetje, het is toch niet doorgezet?
    Kan nog steeds hoor! Ik zelf ben pas overtuigd bij een dikke streep, ik moet ook wanneer ik zwanger ben meteen gyn. bellen omdat ik vanwege mn zw. schaps historie bij hem meteen onder behandeling moet (vanwege hellp syndroom) dus ik moet dan wel zeker weten dat ik zwanger ben. Maar we wachten maar weer geduldig af, ben normaal gesproken niet zo'n geduldig typje maar het gaat nu hartstikke goed. Helemaal omdat we vandaag de hele dag weg zijn geweest en ik er dus niet al te veel over na heb kunnen denken.

@Jingels: Laten we hopen dat het innestelingsbloed is, ik duim voor je!

@Tigger: Bedankt, lief van je :D

@Jessica77: Spannend hoor verhuizen naar een nieuw huis, zit er een lekkere tuin aan voor de toekomstige kinderen :D Ik hoop trouwens dat je gevoel juist is (dat ik zwanger ben).

Ik ga zo weer dus heb niet de tijd om naar iedereen wat te schrijven, iedereen weer succes!

19. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    Ziezo mijn werkdagje zit erop even zinnen verzet maar nog steeds geen :evil: te zien dus wie weet é...

Anabel ik zit in hetzelfde schuitje....vandaag weer getest en negatief. Snap er niks van...., zei mickey

Ja laten we elkaar dan maar goed steunen é en ergens de moed nog niet opgegeven zeker zolang er geen bl.. te zien is kan alles nog é...

Wanneer ga jij opnieuw testen?

Zorra hopelijk is er morgen een dikke lijn te zien maar je bent zwanger hoor meisje...

En ninetje, niet opgeven wie weet maar begrijp wel dat je ergens hebt van dat ze dan maar komen zo kunnen we naar de volgende ronde, zoiets heb ik ook wel van als het toch neg is waar blijven ze dan??,

grtjes,
    Annabel

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Nou...zoals jullie kunnen zien dames...

WE gaan definitief door naar de volgende ronde.

Wel wederom netjes 29 dagen dus ik heb een regelmatige cyclus...Dat is al heel wat...

We gaan naar ronde 3....3 maal scheepsrecht...toch?

@zorra...ik snap t helemaal meis...ik draai hier zowat mijn duimen uit de kom!!

Voor alle afwachters hoor!!

Liefs en voor de nega testers...tot in NOD sept...

Zit net niet meer in augustus...

Ik blijf t zeker wel volgen hoor!!

Liefs,

Share This Page