NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
  2. Terese

Terese Fanatiek lid

Dank je Zorra ;)

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Graag gedaan :D

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Netje66; Welkom en heel veel plezier!

Maria; enorm spannend morgen dat je gaat testen. Ik ga je volgen, laat je het ons weten?

Jingels; Balen dat de :evil: er zijn. Succes in de volgende ronde.

Terese; hopelijk kun je iets met de geldeisers regelen. Veel sterkte!

Ninetje; Met mij nu weer een beetje oke, bedankt lieverd ;) ! Met mijn vader gaat het redelijk, we bekijken het gewoon per dag. Vanmiddag 2 uurtjes met m'n vriendinnen de bedankjes voor de bruiloft gemaakt, zodat we toch nog iets leuks hebben.

Ik ben bijna van de ongie af, dan kunnen we weer aan het leuke werk beginnen, haha. En dan ben ik tenminste ook niet meer zo erg emotioneel.
    Hebben jullie dat ook, dat jullie veel moeten huilen? Of ligt dat gewoon aan mijn situatie? Het lijkt wel alsof mijn tranen nooit op zijn!

Liefs Neia

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoi Neia

Wanneer ik ongesteld ben heb ik ook wel wat huilbuien hoor, en ben ook prikkelbaar. Maar ik denk dat het bij jou nu gewoon dubbel op is. Je gaat trouwen, je vader is ernstig ziek en dan ook nog eens ongesteld. Dat vraagt gewoon om veel huilen ;) Hopelijk voel je je snel beter!

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja dat dacht ik al Zorra. Blijven we toch gewoon lekker janken, haha!

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Zorra, goeie tip!

Terese, ik denk ook echt dat als jullie aan tonen dat e rgeld komt, dat het opgeschort kan worden. Heel veel succes hiermee. Ik hoop dat er snel weer wat zon komt!

Neia, fijn dat je even je gedachten ergens anders hebt gehad... Al is het maar voor even.. het helpt misschien iets.. Knuf!!!

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Marischa, het kan best hoor. een week voor je NOD is nog een eind weg... Misschien is het eitje nog niet eens ingenesteld. Dat kan van 5 tot 12 (?) dagen duren. Dus het kan best zijn dat je pas na je NOD symptomen krijgt.. Ik duim iig voor je!!!!

10. Terese

Terese Fanatiek lid

In tijden van nood is er altijd nog... chocola!

Ben me even aan het volstoppen met de M & M's die ik net nog in de kast vond :p

11. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,

wat balen voor je terese 'k hoop echt dat er een oplossing uit de bus komt...sterkte

Annet, ja ik heb al 2maal getest en 2 maal negatief maar hier nog steeds niks van de duivels te bespeuren...
    enn ook niks dat aanleiding geeft tot... afwachten zeker!!!

Avelgem dat ligt in belgië een gemeentje tussen kortrijk en oudenaarde als je dat weet liggen...

Anan alle :evil: :evil: balen maar wie weet volgende maand...

en zorra u hcg waarde zal stijgen en wie weet dinsdag een goeie dikke streep of anders bloed laten prikken..

Annabel

12. Terese

Terese Fanatiek lid

Slikken jullie trouwens allemaal foliumzuur? En hoeveel en van welk merk?

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja uiteraard, ik koop het natuurlijk met korting op mijn werk , merkloos. (SAN)

14. patrien

patrien Niet meer actief

hier is nog alles rustig, alhoewel ik me nouwelijks kan bedwingen om te testen wacht ik toch nog maar af, mijn gevoel zegt me dat de :evil: :evil: :evil: komen.
    ik loop wel al 3 dagen met een soort van dronke kop rond en vol me zeg maar vol.
    aangezien dit de 1e ronde is na 14 jaar pil gebruik weet ik ook niet meer hoe "echt"ongesteld ook al weer voelt.
    ik heb wel kriebeltjes in mijn buik maar dat zullen de zenuwen wel zijn
    ( of misschien hoort het wel bij mijn vak, ik ben een nachtvlinder, dit zeggen mijn collega's teminsten).

@annabel, geen :evil: :evil: , dit kan nog alle kanten op

15. netje66

netje66 Lid

5 aug 2006
    17
    0
    0
    huisvrouw
    Doetinchem
    Goedemorgen,

Hoe krijgen jullie die smiles bij jullie berichten?

Terese, ja joh denk je van de pil af te zijn moet je nog iedere dag een pil slikken, maar het is voor een goed doel toch.

Neia, meid sterkte met je vader, ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt ben op 10 juni getrouwd toen was mijn moeder heel slecht, maar ik was toen net zwanger dus ook alleen maar huilen, is ook goed te zien op de trouwdvd.

Anabel, ik weet van mezelf dat ik niet te vroeg een test moet doen bij mij is pas na 4á5 dagen een positief streepje te zien, dus meid heb hoop.
    Weet ongeveer wel waar het is waar je woon, wij gaan al jaren naar "Hengelhoeff"in Houthaelen ook Belgie.

Ninetje, is tegenwoordig niet meer zo met 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren.
    Vrouwen die een keizersnee hebben gehad die krijgen vaak wel het advies om 1 jaar te wachten.
    Ik zit ook weleens op BB, moet je daar eens kijken sommige net bevallen zijn ze alweer zwanger.
    En ik wil het i.v.m mijn leeftijd, heb mezelf ook de tijd gegeven tot december is het dan niet gelukt dan stoppen, moet toch een grens stellen vindt ik persoonlijk hoor.

Moet je nu gaan schrijven bij NOD september, of kan ik ook gezellig hier bij blijven kletsen??

Liefs Annet.

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @netje66...Ik snap t helemaal meid en hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn!

Ik moet officieel ook naar sept maar joh ik blijf hier echt wel kletsen!
    Hardstikke gezellie toch?!

Daar ga ik natuurlijk ook lekker beppen dus komt helemaal goed, Jij moet ook gewoon lekker kleppen waar je wilt hoor meis!

@zorra..Heb je nu al een duidelijke streep gezien?
    Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor morgen bij de HA ivm het laten trekken van bloed op b12 tekort. Ga gewoon een algeheel bloedbeeld vragen.
    T zekere voor het onzekere toch?!
    Nu ben ik nog niet zwanger dus hopelijk zijn we op tijd...Mocht er evt iets gevonden worden, denk t niet maar voor t geval he...

@alle afwachters...iemand alweer getest??

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Valt me tegen zeg hoe weinig er gekletst is gisteravond ;) Viel dus wel mee om weer bij te lezen :D

@Ninetje: Nou gelukkig dat je dan ons hier nog blijft steunen, vind het hartstikke gezellig dat je er bij bent. Wat betreft je B12; zoals je al zegt beter het zekere voor het onzekere. Misschien is het allemaal goed, maar dan heb je ook niet meer die onzekerheid of er wel/niet wat mis is. Ben benieuwd wat er uit komt. Hoe snel heb je de uitslag dan?

@Neia: Kan ook heel ontspannend werken even een potje goed janken, en als je het allemaal binnen houdt dan word je er alleen maar super gespannen van. Dus huil maar lekker uit hoor! Je hebt er gewoon ook alle reden toe.

@Tigger: Ik was even voor Terese gaan googlen en kwam die site tegen, hopelijk heeft ze er iets aan.

@Terese: Heerlijk he chocola!!! Kan ook echt troostend werken. Maar bij ons blijven M&M's niet zo lang liggen :D Ik heb ongeveer anderhalve maand foliumzuur geslikt, eigen merk van de apotheek en daarna ben ik toch over gegaan op Gravitamon, een multivitamine voor vrouwen die zwanger willen worden of al zwanger zijn. Zit dus ook de goede hoeveelheid foliumzuur in. Ik ben overgestapt omdat ik later las dat je tijdens je zwangerschap meer vitamines verbruikt en ik heb het ook gebruikt bij mn dochtertje en dat is me goed bevallen, ik had daardoor ook het gevoel dat ze genoeg vitamines binnen kreeg en dat werkte geruststellend. Zowel van foliumzuur als gravitamon hoef je er maar 1 per dag te slikken.

@Annabel: Ze zeggen dat om de 3 dagen je hcg behoorlijk stijgt, misschien is het bij mij zaterdag pas "begonnen" en zal het dinsdag wel duidelijk zijn, ik hoop het. Bij jou blijft het ook nog steeds spannend he?

@Jingels: Dat is makkelijk als je het goedkoop op je werk kan kopen!

@Toontje80: Ook voor jou nog heel spannend, ik hoop dat die :evil: :evil: wegblijven en dat je snel een positieve test in handen hebt :D

@Netje66: Als je reageert op iemand berichtje dan heb je links van het tekstblok allemaal smilies staan, druk op degene die je wil toevoegen en je ziet dan in je tekstblok een afkorting staan voor die smilie, wanneer je dan op ok hebt gedrukt om je antwoord te plaatsen zie je daarna dat er een smilie staat.

18. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    he meis met mijn tweelingzwangerschap was het ook een licht streepje,en was echt zwanger hoor,volgens mij ben jij gewoon zwanger meis

gr mij

19. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    [/color]
    Hoi hoi allemaal
    Het is echt weer spannend!! ;)
    En afwachten hihi
    Hier ook spannend hor mijn vorige menstruatie was
    18 juli, en zou het de 14e mijn nieuwe NOD zijn
    Had 31 juli mijn ei goed gevoelt En had 5 aug
    wat drupjes bloed op t inlegkruisje en ook nog
    bij het cervix slijm voelen zat er ook nog wat rood
    dus spannend!!!
    groetjes dieneke

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zeker spannend puksem!!

We duimen voor je!!

@zorra...Geen idee hoelang het duurt, denk een week zoals bij de meeste bloedonderzoeken,
    misschien iets langer omdat ik wel moet melden dat ik foliumzuur slik en dat schijnbaar een evt tekort aan b12 kan verdoezelen...

Ik slik ondertussen wel gewoon door hoor...of kan ik beter stoppen ermee? Nah zal wel niet uithalen want ik slik al 8 weken...

Meid succes met testen morgen en jah denk ook dat je gewoon zwanger bent.

Deel Deze Pagina