NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Maluno: Maar het was gewoon erg vaag, je ziet het streepje wel je hoeft het niet in het licht te houden om te zien, maar het is me gewoon echt te vaag. Ben gewoon zo bang dat mn cylcus opeens veel langer geworden is. Daarom wacht ik gewoon rustig af totdat ik een dikkere streep zie :D

@Puksem: Is erg spannend voor je, dat bloed kan idd van een innesteling zijn, of het dan nog goed ingenesteld is blijft altijd de vraag, maar het is iig wel een teken dat er wat is gebeurt. Hopelijk is het raak :D

2. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    zorra ik wens heeeeeeeeeeelveeeeeeeeeeeel
    succes meis!!!!

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Ninetje: Gewoon door blijven slikken met foliumzuur hoor, want dan moet je echt een tijdje stoppen wil het foliumzuur niveau weer "normaal" zijn. Hier kan je na 3 dagen je bloeduitslag opvragen, maar als ze idd die test gaan doen om op een andere manier je b12 niveau uit te zoeken dan kan het idd wel even duren. Ik heb gehoord dat ze het bloed dan naar een speciaal lab moeten sturen omdat dat niet in een "gewoon" ziekenhuis lab te doen is (ik weet eigenlijk niet of je uit Belgie of NL komt, maar zo is het iig in NL) Mn vriend is er echt van overtuigd dat ik zwanger ben omdat ik de laatste week zoveel onzin uit kraam, ik haal woorden door elkaar, vergeet de stomste dingen, ben onhandig. Hij heeft al heel wat om me moeten lachen deze week, ik hoop maar dat hij en jullie gelijk hebben. Ik vind het nog te eng om te enthousiast zijn. Paar maanden terug had ik ook een vaag streepje en vlak daarna ging ik bloeden, ik heb toen op mn NOD getest. Nu ben ik wel aardig overtijd, en toch wil ik een duidelijkere streep :D

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Maluno: Dank je wel :D

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Mogge dames! Een nieuwe, prachtige dag voor de boeg! Heerlijk deze week, met temperatuur rond de 21/23 graden. ZO mag van mij de rest van de zomer blijven!

Vanmiddag moet ik een oor uit laten spuiten. Blij toe, want ik hoor al dagen een hoge piep in dat oor.

6. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    succes vanmiddag,
    met het uitspuiten
    hopelijk is die piep weer weg!
    groetjes dieneke

7. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

Ik zie dat er een paar nieuwe dames bij gekomen zijn. Gezellie! Welkom!

Erg jammer dat er nog geen nieuwe zwangere bij zijn gekomen. Hoeveel zwangere zijn er in deze maand tot nu toe? 2 toch nog maar? En waarschijnlijk Zorra! ;)

Iedereen die ongie is geworden: Heel veel succes in de nieuwe ronde! En een dikke knuf van mij.

Ik heb nog steeds geen :evil: :evil: gezien. :( Ik heb me de afgelopen dagen wel erg beroerd gevoeld. Ik hoop zo dat ze snel komen, dan kan ik weer verder.

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Lekker he! Van mij mag het ook zo blijven.... Dit zijn goede klus-temperaturen! ;)

Dat zal vanmiddag wel een hele opluchting zijn voor je! Dat kan zo irri zijn. Daarna voel je je een heel ander mens! Succes!

9. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Hallo meiden, daar ben ik ook weer :D Ik moet ook maar in de weekenden gaan inloggen, want ik mis veel te veel....

@Zorra: wat is dit spannend! Ik duim héél hard voor je dat de streep morgen duidelijker is. Zolang er nog geen :evil: :evil: zijn, ziet het er goed uit!

@ninetje, maluno en alle andere NOD'ers die geen NOD'ers bleken te zijn: balen meiden. Leef met jullie mee. Ik hoop zo dat julli de volgende ronde meer geluk hebben.

Hier alles goed. Rare is dat ik deze cyclus nog helemaal geen PMS-symptonen heb, terwijl ik normaal gesproken vanaf m'n eisprong borsten heb die op knappen lijken te staan...

En ik heb nog een tipje: ik slik de vitaminepillen van Etos voor vrouwen die zwanger willen worden. Zit o.a. foliumzuur in en allerlei vitaminen en mineralen die de vruchtbaarheid ondersteunen. De grap is: sinds ik die pillen slik heb ik een fantastisch mooie huid!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    VAnmorgen gaf de CB DIgitaal heel snel ZWANGER aan!

11. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    @Me2: Van harte gefeliciteerd! HOERA! :D :D :D

Jij mag door naar het volgende forum

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nou das dan toch duidelijk me2
    gefeliciteerd.
    lekker he

zijn wel weinig zwanger geworden deze maand ja.
    dat viel mij ook al op.

misschien dat er nu nog een baby boom golf komt.
    ik hoop het maar.

jingels jammer man. misschien de volgende ronde weer. ik wacht nog even af.
    kan bij mij nog alle kanten op.
    liefs esther

13. Terese

Terese Fanatiek lid

Van harte me2!!! [​IMG]

14. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi iedereen,

Ik ben ook nieuw hier. Dit weekend mijn groene vruchtbare dagen gehad. Nu heb ik 2 vraagjes waar ik hoop dat jullie mij mee kunnen helpen:

- mijn vriend had dit weekend zijn vrijgezellenfeest en dus veel gedronken. Beinvloed dit GELIJK de kwaliteit van de zaadjes? Aangezien ik ook precies toen mijn eisprong had.

- Volgend week heb ik mijn vrijgezellenfeest. Indien ik zwanger zou zijn heb ik dan ook ongeveer de innesteling. Kan rond de innesteling (een beetje) alcohol ook al kwaad? Of is dat pas later als er een navelstreng is?

---------------------------------------------------------------------------------------
    Hi ME2 onwijs gefeliciteerd!! Wat fijn.

Zorra spannend hoor.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    VAnesje: drinken is nooit goed, maar zie mijn banner. Heb van het weekend 6 glazen wijn gedrnken want dacht dat de duvels weer waren gearriveerd (was innnestelbloedinkje) en mijn man drinkt in het weekend geregeld te vell. Sterker dit kind is waarschijnlijk verwekt op na het huwelijks feest van een hele goede vriendin van ons! Voor jezelf zou ik meer oppassen dan voor je mans drank gebruik. Dus zelf geen enorme slemppartijen meer houden, maar ik heb dus zowel dit als vorig weekend een aantal glazen gedronken...

16. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Gewelig me2, staat ook een berichtje in je zwangerschapstopic.

Hier ist ook best spannend, laatste paar keer cyclus van 26, 27 dagen.
    Er daar zit ik dus vandaag op maar geen duivels te zien.
    Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.
    Ik hoop het zo, begin hem ook vort te knijpen dat het bij ons niet een,
    twee, drie zal lukken. (sinds juli vorig jaar met pil gestopt)
    Wel heb ik het idee dat sinds december mijn cyclus weer gewoon is...

Voor wie het nog meer spannend is, veel succes allemaal!!!
    en voor de rest succes allemaal in de volgende ronde.

17. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Gelukkig toch weer een zwangere!

18. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Vanesje: Welkom! Het is altijd beter van niet. Maar tot een jaar terug, vetelde sommige VK nog dat je 2 glaasjes per dag mocht.

Kaily: Dat is zeker spannend voor jou aan het worden. Je bent al best lang bezig. Ben je al eens bij de Huisarts geweest? Of is dat de volgende stap? Ik ga voor je duimen!

19. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Vanesje: Welkom! Het is altijd beter van niet. Maar tot een jaar terug, vetelde sommige VK nog dat je 2 glaasjes per dag mocht.

Kaily: Dat is zeker spannend voor jou aan het worden. Je bent al best lang bezig. Ben je al eens bij de Huisarts geweest? Of is dat de volgende stap? Ik ga voor je duimen!

Hey, dubbel?! Hoe kan ik dit nou verwijderen? :(

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd Me 2, geweldig.

En dames, de maand is nog maar net begonnen hoor!! ;)
    Er kunnen nog heel wat meer zwangeren bij :) :p

Bij mij is het wachten nu ook weer begonnen...............gggggggggggrrrrrrrr ik haat dat.

Deel Deze Pagina