NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    das jammer mickey, duimen voor volgende maand dus...

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik denk dat ik iets langer moet aanhouden, want de banner was begonnen op dinsdag de 18de maar volgens mij moet ik van donderdag de 20ste rekenen. Mijn temp was die dag namelijk pas gezakt en de ongi zette toen pas echt door!!
    Ach, ik ga van de langste uit en als ik dan nog niet ongi ben doe ik een test. Ik moet dus nog een dag of 12 wachten denk ik.
    Mijn temp is een beetje raar en ik vind het jammer dat ik gister niet kon tempen. ( was ff een nachtje op de camping met vriendin)
    Zat was mijn temp nog 36.5 en vanmorgen ineens 36.9, dus misschien gister mijn ei gehad, maar meestal heb ik de dag van mijn ei een echte tempdaling en daarna stijgt mijn temp heel geleidelijk. Als ik wel zondag een lage temp zou hebben gehad dan is dit ineens een hele stijging. :(
    Zaterdag had ik de hele dag wat last van steken in mijn rechterzij dus ik hoop dat ie zaterdag gesprongen is :)
    Ik zit in de wachtkamer iig dus we kunnen dan ook niks anders doen dan wachten. :(

Jij bent ook aan de klus of zit je ook al in de wachtkamer? Wel gezellie, kunnen we samen wachten.

gr patje.

3. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog iemand die in de wachtkamer zit... Ik zit op dit moment op 4 dpo en moet nog 8 dagen tot mijn NOD.. dit vind ik echt altijd de ergste tijd van mijn cyclus..

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé dreamy, gaat helemaal goed komen hoor, ik duim voor je!!

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Wat lief dat jullie zo meeleven. Vanmiddag een test gehaald en kon gewoon niet meer wachten :oops: Op de foto is het erg vaag, in het echt wat duidelijker. Maar wat vinden jullie er van? Kan ik mn banner al aanpassen? :D

6. Janna72

Janna72 Lid

12 jul 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    kom net even binnen vallen ..
    Gefeliciteerd Zorra, dit is toch gewoon een tweede streep!
    Je bent zwanger!!
    (begint het al te dagen?)

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hahahaha, ja het begint nu wel wat te dagen.

8. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ja hoor zorra ik zie een tweede streepje!!!

onwijs gefeliciteerd!!!

liefs nina

en ook nog voor jou Loeki toppie en ME2

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dank je wel Nina, net mn banner aangepast en zo maar een topic openen in ik ben zwanger. Pfff allemaal nog erg onwerkelijk hoor. Wel meteen het VU ziekenhuis gebeld, ivm mijn hellp syndroom bij de zwangerschap van mn dochter moet ik onder behandeling staan van gyn. en hij wilde het meteen weten wanneer ik zwanger ben. 30 augustus mn eerste onderzoek en echo, hopelijk is dan al hartactiviteit te zien!

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Super joh!! Zorra
    van harte!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gefeliciteerd Zorra!!!!!

Nou ik belde net met de huisarts, zegt die assistent "U klinkt wel vrolijk" Ja, dat mag ik hopen van wel hè. Stel je voor dat ze me huilend aan de lijn krijgt...muts.

12. netje66

netje66 Lid

5 aug 2006
    17
    0
    0
    huisvrouw
    Doetinchem
    Hoi,

Zorra, meid gefeliciteerd, en geniet er maar lekker van.
    Heb je geen zwangerschapskwaaltjes?

Veel liefs Annet

13. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    van harte zorra
    en geniet er van een fijne zwangerschap

gr maria

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Mijn NOD is als het goed is morgen, ben nog maar net een maand gestopt met de pil, dus misschien ook niet. Misschien ben ik aan t ontpillen. We hopen maar het beste!!!

Groetjes,
    Duveldraakje

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Me2 van harte meis!! Lekker genieten!!

Zorra...ik zie toch ook echt ene streep hoor...en die banner staat jou ook heel goed meis!! Van harte!!

Ik blijf gewoon slikken hoor...dan maar wat langer wachten..als het zo mocht zijn kan ik er toch niks aan veranderen en weet ik het als het goed is nog wel voor mijn ei komt, ik woon in NL.
    Als ik dan als advies krijg evt te wachten met zwangeren dan doe ik dat ook maar...
    Wacht t wel af allemaal.

Meiden die nog afwachten....duimen draaien nog steeds....meiden die ongie zijn geworden..balen maar vol goede moed de volgende ronde in!

16. Janna72

Janna72 Lid

12 jul 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha!

Goedzo Zorra, ik dacht even dat je het nooit zou durven geloven!

Heel veel geluk en gefeliciteerd,
    eigenlijk wel fijn dat je onder zo'n strenge controle staat of niet? Kan je alles op de voet volgen...

Groetjes Janna

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede middag meiden

Zorra en Me2, van harte gefeliciteerd, helemaal te gek meiden!!

Annabel en Bloemie, ik hoop dat jullie vlug mogen volgen......

Heb ook een paar nieuwe naampjes gezien, die natuurlijk van harte welkom!!

Hier kan ik geen touw aam lichaam vastknopen......... Weet niet wat ik voel, heb nu spierpijn op rare plekken bij mijn buik, maar heb tennistoernooi gespeeld afgelopen week en in weekend zelfs 4 wedstrijden!!

Verder daalt mijn temp, en wordt het dus echt tijd dat ie weer gaat stijgen!! Ik heb ook al week geen afscheiding meer, dat is vreemd voor mij!!

grtjs
    Twinny

18. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Zorra GEFELICITEERD! Je loopt vast de hele dag met een glimlach op je gezicht...:))

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de felicitaties. Zw. schaps kwaaltjes die ik heb: af en toe gevoelige tepels, verspreek me continue ik zeg de meest rare dingen (daar aan wist mn vriend dat het raak was, zo kent hij me nl. helemaal niet) af en toe een licht zeurend gevoel in mn buik had ik al na de eisprong. En vanmorgen opgestaan met een beetje misselijk gevoel en dat heb ik nog, ik hoop niet dat ik weer 4 maanden de hele dag en nacht misselijk zal zijn, was ik dus bij zw. schap van mn dochter. Maar ik heb het er allemaal zo weer voor over hoor!

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Whiehieuw Zorra!!! Duidelijk een streep! Gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina