NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zotje

Zotje Actief lid

May 30, 2006
    125
    0
    0
    ik kom me hier aanmelden ben zojuist ongie geworden en mijn nod is 16 augustus

2. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Zoals ik al in NOD juli zei, kom ik je hier ook nog even welkom heten!!! Augustus word gewoon een vruchtbare maand, ik voel het gewoon :D

3. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    ME2, weer positief? Jeetje wat raar toch he? Ik ben nu wel heel benieuwd hoor, straks ga ik weg maar ik kom vanavond hier toch even kijken wat de HA ervan zegt.

4. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hallo ik ben nieuw op deze site maar mijn nieuwe noddag is 11 aug

groetjes ukky

5. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Nou Zorra, lief van je, maar ik verwacht er niets van! We klussen weer gewoon verder en hopelijk deze maand raak!!!

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Me2, 1 voordeel zit er sowieso aan... je weet nu dat het zaad van je mannetje goed is, en dat je zwanger kan raken! :D

7. bengel

bengel Niet meer actief

ik kom me hier ook aanmelden...ben dag na de gyn ongi geworden, wel heel weinig (das prettig), maar t is echt helder bloed enzo...
    vermoedelijke NOD ligt tussen de 10 en 20 aug....

succes iedereen en hopen dat t raak zal zijn.
    Bengel

8. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    balen bengel, was het voor de rest goed bij de gyn.? In ieder geval welkom hier!!!

9. bengel

bengel Niet meer actief

was perfect bij de gyn...geen afwijkingen gezien alles zag er normaal uit..moet alleen bloedtest afwachten, weet ik 26 juli pas...

ik hoop dat deze ronde me geluk zal brengen. Ik heb vakantie in mijn vruchtbare periode...dus wie weet

gr Bengel

10. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0

11. bengel

bengel Niet meer actief

eh geeh HCG test, want dat was duidelijk te zien op echo dat ik niet zwanger ben.
    Volgens mij HSF, en nog wat andere hormonen die in het bloed te traceren zijn. Dus eigenlijk of mijn hormoonhuishouding 'goed' is..progresteron en oestrogene huishouding
    4 buisjes bloed iig...

12. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Aha, ja ik vind het moeilijk om te onthouden wie nou welk traject bewandelt en waarvoor, maar onderzoeken ze dat omdat je een te lange cyclus hebt???Veel suc6 met w8n iig

13. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hallo augustus meiden!!!
    ik kom me hier ook aanmelden!!
    mijn NOD is 17 augustus.....dat duurt dus nog wel even.....
    succes allemaal deze maand!!
    liefs elfje

14. MaryJohn

MaryJohn Lid

Jul 13, 2006
    44
    0
    0
    Huisvrouw
    Nieuwegein
    Ook ik heb mijn NOD in Augustus wel de 2e
    Mijn zusters verjaardag :D

15. bengel

bengel Niet meer actief

ja zorra, mijn cyclus is zekers te lang en daarom de onderzoeken. Wellicht hormoon dysbalans, en dan kan ik medicatie krijgen voor meer regelmatigheid..(wat ik zelf wel denk dat zal gebeuren)
    we wachten idd wel af...ik ben iig rustig, geen innerelijke onrust meer na het inwendige onderzoek..valt last van de schouders hoor!

gr bengel

16. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ben ik ook maar weer hier nod 5 augustus...
    succes meiden

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mijn NOD is 9 augustus... weer een spannende week.
    XxX Kaatje

18. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Mijn NOD is dus 10 augustus, midden in de vakantie. Ik heb ook mijn vruchtbare periode in onze vakantie, dus dan kan er flink geklust worden, hahaha! Hopelijk werkt de rust van de vakantie mee en lukt het voor iedereen! Ben benieuwd. Iedereen veel succes!

19. MaykeMerel

MaykeMerel Actief lid

Jul 14, 2006
    120
    0
    0
    Hoi!
    Ik ben nieuw hier. We zijn bezig met ronde 2. Woensdag ongi geworden, dus mijn volgende NOD is 7 augustus.
    Hoewel het dus pas de eerste ronde was, baalde ik behoorlijk, herkent iemand dat? Is toch eigenlijk wel een beetje dom om te denken dat het in 1x raak is!? toch voelde ik van alles, dus bleef ik maar hopen.

Liefs Mayke

20. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hai mayke,

dom is het zowieso niet hoor, dat heeft iedereen denk ik wel de hoop dat het gelijk raak is, bij mij ws het beide keren al raak bij de gedachte alleen al , en dit keer ging ik er "automatisch"ook vanuit (hoe stom kun je zijn) dus dom nee hoor, maar de teleurstelling neemt als je langer bezig bent wel wat af hoor, je wordt iets negatiever in die zin dat je vaker zult gaan denken het zal wel weer niet, dus dest te groter de vreugde als het vandaag of morgen wel ineens raak is..

enne wat je voelt hoort allemaal bij het stoppen met de pil hoor, zijn allemaal zwangeschapsverschijnselen.. :(

bij deze in ieder geval succes meid...

Share This Page