NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Oooooh wat lief van je Neia, krijg er tranen van in mn ogen (die hormonen ook he :) )maar ik blijf jou en de anderen hier echt wel steunen hoor. Ik vind het hier veel te gezellig, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af :D Ik hoop echt dat ik je snel kan feliciteren, en ik blijf je dus ook zeker volgen!

2. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Oh gelukkig Zorra. :)
    Ik was al bang dat je hier niet meer langs zou komen.
    Is het al helemaal tot je doorgedrongen? Je bent ZWANGER!!!
    Weet je al wanneer je het aan je familie/vrienden gaat vertellen?

Neia

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Ik vind het ook super dat jullie blijven hangenn ;) echt zo geezellig.. :D

Loeki, ik heb het nu de hele dag door, zaterdag begon het een beetje, maar vandaag echt de hele dag al opvliegers... Wordt er helemaal simpel van.. Maar ik weet het niet hoor, ik heb alweer de eerste pukkel ontvangen, die zat er al trouwens, zo'n onderhuidse, maar begon vandaag op te spelen.. dus ongi is vast onderweg...
    Anderzijds, 's avonds in bed lig ik alleen maar te draaien, weet niet hoe ik moet liggen... en voel me wat 'naar'. Niet misselijk, maar gewoon naar zeg maar. En die spierpijnachtige buikpijn... maar die heb ik al vanaf mijn ei... tot donderdag, donderdagavond was ik hangerig en vrijdag en zaterdag voelde ik me kiplekker. tot de opvlieger.. ;)

Ach ja, ik wacht maar gewoon af... Kan toch niets anders doen. denk toch dat het ontpillen is...

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Morgen weer een spannende dag voor een aantal meiden... hoop dat er posi bijzitten!!! Duim voor jullie.

Hoe is het met Twinny eigenlijk?

5. Niet meer actief

Wat leuk, na Me2, nu ook Zorra en Loeki2 zwanger! :)

Ik moet zeggen, ik lees hier voornamelijk heel veel mee. Ik wil proberen er niet teveel mee bezig te zijn.
    Maar jee, wat is dat moeilijk!

En de grote vraag is, wat gebeurt er vrijdag/zaterdag? Whaaaahhhhhh :confused:

Dat wachten ook, zooo spannend....

6. las

las Lid

Mar 13, 2006
    65
    0
    0
    barendrecht
    hallo allemaal,

Zie dat er veel gebeurt is de laatste tijd.
    Ben even afwezig geweest, wilde even afstand, was eigenlijk elke minuut van de dag bezig met zwanger worden dus.
    Dus!!!!!
    Maar iedereen die zwanger is GEFELICITEERD
    en iedereen die hard aan het oefenen is HEEL VEEL succes en zal voor jullie duimen.

groetjes las

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Mariekpiek en Las, spannend!!!!

Las ga je morgen testen????

8. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    mariekepieke - mijn NOD is ook vrijdag! Spanned he! Wat denk jij ervan? Al ergens last van?

9. Niet meer actief

@ Meliske: Ik heb echt geen idee.... Ik zit in m'n 2e ronde pas en bij alles wat ik voel denk ik na. Nou dat is ook niet gezond, dus probeer er zo min mogelijk over na te denken.

Ik wacht vrijdag af en als ik zaterdag nix merk van ongi-verschijnselen dan ga ik testen.

En jij???

10. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik had begin van de avond al wat ongie-pijn dus het lijkt erop dat mijn ongi al onderweg is, maar ik vind het zo vreemd want ik zit pas op dag 9 en normaal wordt ik bij 13 pas ongi. snap er ook niks meer van hoor.
    maar testen ga ik pas zaterdag of zondag doen, als ik dan nog niet ongi ben.

11. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    ja zorra die streep is er nu wel duidelijk é, ne dikke proficiat en drie smakkers..
    Ben vanavond naar de ha geweest en bmoed laten trekken; deze namiddag weer goed misselijk geweest en dan heb ik het ook zo warm en ik voel me doodmoe.. maar toch geloof ik niet dat ik zwanger zal zijn en zal het ook wel ontpillen zijn zeker..
    morgen weten we meer, de ha heeft gezegd datie zodra hij antwoord heeft me opbeld!! En het rare is ook dat ik zo huildag achter de rug heb, weet echt niet wat er met mij aan de hand is..
    Aan alle wachters om te testen of op nod veel succes é
    Annabel

12. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik was vanmiddag bij de HA om een oor uit te laten spuiten. En zat me voor te stellen hoe het was als ik voor mijn zwangerschap bloed zou moeten laten trekken...

werd al helemaal eng bij het idee... ben zo bang voor naalden namelijk....

13. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Ik kan het hier niet meer bijhouden hoor :) Ik loop telkens een heel aantal bladzijden achter!!!

@ Me2, Zorra en Loeki: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Geniet er lekker van!!!

Ook mijn NOD komt steeds dichter in de buurt. Ik moet er eigenlijk de hele dag constant aan denken... pfff.... dat is wel vervelend. Het is de eerste echte ronde dus extra spannend voor ons! Zal straks wel weer wat minderen.....

14. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    probeer er niet aan te denken roses kweet het gemakklelijk gezegd...anders word je even zot als ikke gewoon weg crazy :)

't is hier stilletjes vanavond...
    kga ook onder de wol kruipen ben gewoon kapot doodmoe...
    tot morgen dan maar
    slaapwel

15. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik denk.... dat Annabel de volgende is die haar banner kan veranderen :D

16. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    laten we het hopen voor haar :)
    hier moet ik nog even wachten tot het weekend op advies ha tot we er zeker van zijn dat de :evil: er niet zijn
    dus dat word afwachten
    annabel succes met de uitslag

gr maria

17. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Zo, ik ben weer even bij. :)

Minipi: Spannend hoor!

Neia: Bedankt! Ik ben ook erg nieuwsgierig.

Annabel: Ik hoop dat de HA je snel zal bellen en dat we dan een andere banner zien ;) .

Tigger: Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ik hoop voor je dat het allemaal een reden heeft ;)

Las: Ga jij ook morgen testen? Succes!

Maliska: Anders dan anders? Misschien zijn het wel de eerste symptonen? :D

18. Terese

Terese Fanatiek lid

Oehhh Bloemie!! Voor jou wordt het ook spannend!!!

19. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Ja, inderdaad.

Ik had me er allang bij neer gelegd. Maar vandaag las ik zo veel over meiden die heel lang nega testen en toch zwanger zijn. :( Dus heb ik besloten morgen weer te testen. Ik voel me wel een beetje schuldig, want ik heb gister pijnstillers op. Wat nou als het toch raak is?!? Het kan ook zo zijn dat het gewoon weer een van mijn langere periodes is. :( Hoop het niet!!

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Ach meid, er zijn zoveel babies gezond geboren, terwijl de moeder in het begin ook niet wist dat ze zwanger was en een pijnstiller slikte, of een wijntje dronk.

test nu eerst maar, dat is belangrijker ;)

Share This Page